Ogłoszenia
Ogłoszenia
- KIEROWNIK DZIAŁU REZERWACJI
- SPECJALISTA DS ORGANIZACJI imprez turystycznych
- JUNIOR PRODUCT MANAGER Kraków, hybrydowo, zdalnie
- ORIENT TRAVEL - PRACOWNIK DZIAŁU AGENCYJNEGO
- Kierownik biura agencyjnego, Warszawa Bemowo
- PRODUCT MANAGER
- Specjalista / tka ds. organizacji imprez...
- Specjalista ds. Turystyki - Pruszcz Gdański/Gdańsk
- BP ITAKA - ŁÓDŹ - Specjalista ds....
- Biuro Misja Travel szuka pilotów
![](/plk/dodaj_ogloszenie_yellow.gif)
Airbnb ma zmienić sposób prezentacji ofert
Komisja Europejska ogłosiła, że w wyniku negocjacji z Airbnb, platforma poprawiła sposób, w jaki przedstawia konsumentom oferty zakwaterowania.
Zdaniem Komisji są one obecnie zgodne ze standardami określonymi w prawie konsumenckim UE. Jest to odpowiedź na wezwanie Komisji Europejskiej i unijnych organów ds. konsumentów z lipca 2018 r.
Platforma Airbnb odpowiedziała na wszystkie żądania Komisji Europejskiej i krajowych organów ds. ochrony konsumentów, dotyczące pełnego dostosowania ich praktyk i warunków do unijnych przepisów konsumenckich.
Główne zmiany są następujące:
- W wyszukiwaniu zakwaterowania z wybranymi datami, użytkownicy widzą łączną cenę na stronie z wynikami, w tym wszystkie obowiązujące opłaty i opłaty (takie jak usługi, opłaty za sprzątanie i podatki lokalne). Nie ma teraz niespodzianki w postaci obowiązkowych opłat pojawiających się na kolejnych stronach
- Airbnb ma wyraźnie rozróżniać, czy oferta zakwaterowania jest wprowadzana na rynek przez prywatną osobę czy profesjonalistę;
- Airbnb ma udostępniać na swojej stronie internetowej łatwo dostępny link do platformy internetowego systemu rozstrzygania sporów, oraz wszelkie niezbędne związane z tym informacje
Jak poinformowała Komisja Europejska, Airbnb dokonała również przeglądu warunków świadczenia usług. Platforma wyjaśnia, że użytkownicy mogą wnieść sprawę przeciwko Airbnb do sądu w ich kraju zamieszkania. Airbnb zobowiązał się do poszanowania podstawowych praw użytkowników do pozwania gospodarza w przypadku poniesienia szkody osobistej lub innych szkód. Platforma zobowiązała się nie zmieniać jednostronnie warunków umowy bez wyraźnego poinformowania użytkowników z wyprzedzeniem i bez umożliwienia im unieważnienia umowy.
Komentarze
Tagi:
Dział hotele, pensjonaty:
Bydgoski hotel wchodzi pod skrzydła Qubus
Marek Andryszak wraca do
Dział prawo i podatki:
Problemy po upadku niemieckiego
Dodatkowe środki na Podróże z klasą rozeszły się w 4
KE publikuje nowe wytyczne dot. praw
Branża noclegowa niegotowa na Lex
Rzeczniczka MŚP apeluje o podniesienie kwoty limitu zwolnienia z
Starsze aktualności:
POT ponownie chce nagrodzić najlepsze
Grupa eSky liderem w Grecji i na
Coraz więcej rezerwacji dokonywanych za pośrednictwem
Wracają kontrole na granicy ze
Enter Air - wzrost przychodów i
Trybunał Sprawiedliwości rozpatrzył skargę
JW Construction patrzy z optymizmem na rynek
Ponad 100 ofiar katastrofy samolotu
Przewoźnicy rozszerzają porozumienie code-share
NSA orzekł w sprawie uchwały antysmogowej
Serwis Pyszne.pl wprowadza nową funkcję
ULC publikuje dane o ruchu lotniczym w I kwartale 2021 r.
Badanie preferencji turystów odwiedzających Wisłę
Opłaty za prawa autorskie i pokrewne tematem spotkań IGHP
TSUE podjął decyzję w sprawie opłaty peronowej
Czarna perła Europy - Największy kompleks turystyki przemysłowej czeka na odkrycie!
NIK: Rozwój turystyki prowadzi do dewastacji wybrzeża
Turcja oddala się od Unii Europejskiej
Warszawa zorganizuje duży kongres
Niemcy: dynamiczny wzrost liczby turystów z dalekich rynków
Małopolska zainauguruje sezon turystyczny Festiwalem Światła
Wizz Air wprowadza ubezpieczenie od COVID-19
Polacy skromniej przywitają nowy rok?
Rząd nie planuje ograniczania lotów w strefie Schengen