Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Praca 100 % zdalna, sprzedaż z ledów internetowych
- Sun & Fun Holidays zaprasza do teamu...
- Manager Działu Relacji z Klientem i Obsługi...
- Kierownik biura podróży
- Specjalista ds Turystyki
- Praca w Biurze Podróży w Rudzie Śląskiej
- praca 100% zdalna dla biura podróży, elastyczne...
- Szukam Rezydenta zimowego na sezon 2026
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej -...
- Specjalista ds. turystyki - ITAKA Warszawa
Airbnb ma zmienić sposób prezentacji ofert
Komisja Europejska ogłosiła, że w wyniku negocjacji z Airbnb, platforma poprawiła sposób, w jaki przedstawia konsumentom oferty zakwaterowania.
Zdaniem Komisji są one obecnie zgodne ze standardami określonymi w prawie konsumenckim UE. Jest to odpowiedź na wezwanie Komisji Europejskiej i unijnych organów ds. konsumentów z lipca 2018 r.
Platforma Airbnb odpowiedziała na wszystkie żądania Komisji Europejskiej i krajowych organów ds. ochrony konsumentów, dotyczące pełnego dostosowania ich praktyk i warunków do unijnych przepisów konsumenckich.
Główne zmiany są następujące:
- W wyszukiwaniu zakwaterowania z wybranymi datami, użytkownicy widzą łączną cenę na stronie z wynikami, w tym wszystkie obowiązujące opłaty i opłaty (takie jak usługi, opłaty za sprzątanie i podatki lokalne). Nie ma teraz niespodzianki w postaci obowiązkowych opłat pojawiających się na kolejnych stronach
- Airbnb ma wyraźnie rozróżniać, czy oferta zakwaterowania jest wprowadzana na rynek przez prywatną osobę czy profesjonalistę;
- Airbnb ma udostępniać na swojej stronie internetowej łatwo dostępny link do platformy internetowego systemu rozstrzygania sporów, oraz wszelkie niezbędne związane z tym informacje
Jak poinformowała Komisja Europejska, Airbnb dokonała również przeglądu warunków świadczenia usług. Platforma wyjaśnia, że użytkownicy mogą wnieść sprawę przeciwko Airbnb do sądu w ich kraju zamieszkania. Airbnb zobowiązał się do poszanowania podstawowych praw użytkowników do pozwania gospodarza w przypadku poniesienia szkody osobistej lub innych szkód. Platforma zobowiązała się nie zmieniać jednostronnie warunków umowy bez wyraźnego poinformowania użytkowników z wyprzedzeniem i bez umożliwienia im unieważnienia umowy.
Komentarze
Tagi:
Dział hotele, pensjonaty:
Zmiana sekretarza generalnego Światowej Organizacji
Booking zawiera sojusz z
Były prezes POT dołącza do zarządu Polskiego Holdingu
Niderlandzcy agenci turystyczni zapoznali się z ofertą
Dział prawo i podatki:
Przedłużony ruch bezwizowy do
Turysta może otrzymać zwrot całości ceny, nawet jeśli skorzystał z części
S3 gotowa w całości. Pomorze Zachodnie czeka na czeskich
Starsze aktualności:
eSky rozbudowuje aplikację
Zakopane znów przeżyje
Długie weekendy w 2025 zachęcają do
Powstaje wielka grupa serwisów
POT i PPL będą współpracować na rzecz promocji
Zrównoważony rozwój ważny dla
Nastroje wśród kwaterodawców nie
Miasta upominają się o opłatę
Rada UE przyjęła mandat negocjacyjny w sprawie nowelizacji dyrektywy
Etykieta emisja lotniczych przyjęta przez Komisję
Niemcy: dynamiczny wzrost liczby turystów z dalekich rynków
Małopolska zainauguruje sezon turystyczny Festiwalem Światła
Turyści odwołali wyjazdy i starali się o zwroty z gwarancji po upadku touroperatora
NIK: Rozwój turystyki prowadzi do dewastacji wybrzeża
Serwis Pyszne.pl wprowadza nową funkcję
Badanie preferencji turystów odwiedzających Wisłę
Nowy przewoźnik na czarnej liście UE
Ponad 100 ofiar katastrofy samolotu
Przewoźnicy rozszerzają porozumienie code-share
Wizz Air wprowadza ubezpieczenie od COVID-19
Turcja oddala się od Unii Europejskiej
Opłaty za prawa autorskie i pokrewne tematem spotkań IGHP
TSUE podjął decyzję w sprawie opłaty peronowej
Czarna perła Europy - Największy kompleks turystyki przemysłowej czeka na odkrycie!
NSA orzekł w sprawie uchwały antysmogowej
Niemiecki workshop turystyczny
Polacy skromniej przywitają nowy rok?
Mam pomysły ("na wagę złota")- szukam partnerów
