Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Pracownik do Biura Podróży
- bilety PIOTRUŚ PAN 13.11.2024
- Business Support Specialist
- Obsługa klienta w biurze podróży
- SPECJALISTA DS. TURYSTYKI W BIURZE PODRÓŻY W...
- Pilot wycieczek
- Sprzedam Biuro Podróży - Organizator
- Specjalista ds. turystyki
- Specjalista ds. sprzedaży
- ITAKA RUMIA - Starszy Specjalista ds. Turystyki
Akcja walki z roznegliżowanymi klientami restauracji kontynuowana
Koniec golasów na sopockim Monciaku. Zeszłoroczna akcja pomogła zmniejszyć ilość roznegliżowanych turystów przechadzających się po mieście. W tym roku jest pod tym względem wyraźnie lepiej.
Rok temu, rozpoczęła się informacyjno-edukacyjna akcja, której pomysłodawcą było Stowarzyszenie Turystyczne Sopot. W ramach akcji w restauracjach pojawiły się plakaty "NIEUBRANYCH KLIENTÓW NIE OBSŁUGUJEMY". Jak podał Dziennik Bałtycki, akcja zakończyła się sukcesem i w tym roku jest kontynuowana z równym powodzeniem. Członkowie Stowarzyszenia zwracali uwagę na to, że plaża jest jedynym miejscem, gdzie powinno się chodzić w strojach kąpielowych, a roznegliżowani klienci w restauracjach psują wizerunek całego miasta, zwłaszcza takiego, które uchodzi za elegancki kurort.
Od kilku lat prowadzimy szereg działań zarówno w kwestii bezpieczeństwa, jak i estetyzacji miasta: zakaz spożywania alkoholu na ulicach i na plaży, kontrola sklepów całodobowych, zakaz reklam na parasolach czy dbałość o wygląd i kolorystykę obiektów gastronomicznych. Stawiamy także na prestiżowe wydarzenia, takie jak m.in.: Festiwal Sopot Classic czy Literacki Sopot, które w środku sezonu wakacyjnego oferują mieszkańcom i gościom kulturę na najwyższym poziomie. Kolejnym krokiem jest kampania zachęcająca do tego, aby ubierać się odpowiednio do okoliczności. Ulice pięknego Sopotu czy stolik w kawiarni przy Monciaku to nie jest już plaża - komentował prezydent Sopotu, Jacek Karnowski
W tym roku, akcja dalej trwa i STS rozdało naklejki i plakaty również punktom gastronomicznym. Przedstawiciele Stowarzyszenia zapewniają, że roznegliżowani klienci nie pojawiają się już w lokalach gastronomicznych.
Komentarze
Tagi:
Dział dla turystów:
Nowa siatka połączeń w Katowice
Nowy przewoźnik na Lotnisku
Itaka podpisuje nową umowę z
Starsze aktualności:
Rekordowy rok dla PKP
Ponad milionowa kara dla
Grudzień lepszy niż niektóre tygodnie
Co Polacy wybrali na
Zareklamuj swój obiekt dla
Sąsiedzi czekają na turystów z
Sąd UE: Pomoc dla Air France
Nekera promuje Arabię
Ryanair spodziewa się trudnego roku
Przyszłość podróży służbowych tematem spotkania rady Masters of Travel
Polski restaurator z prestiżowym wyróżnieniem
UNWTO apeluje o wsparcie dla przedsiębiorstw turystycznych
Spadki liczby turystów przyjeżdżających na Cypr
FlixBus zwiększa liczbę destynacji
Ryanair rozszerza ofertę lotów łączonych
Oficjalne otwarcie hotelu w Piotrkowie Trybunalskim
Kampania FLY.PL o podróżowaniu w pandemii nagrodzona
Wyższe opłaty na Lotnisku Chopina
Adepci sztuki kulinarnej poznali tajniki pracy sommeliera wodnego
transport z Lodzi na lotnisko Okecie w nocy 13.12
Wrocław najlepszą europejską destynacją
Enter Air rozszerzył zakres współpracy z TUI Poland
IATA prognozuje ile zarobią linie lotnicze
Nowy dyrektor generalny Maltańskiej Organizacji Turystycznej
Rada Przemysłu Spotkań i Wydarzeń TUgether formalizuje swoją działalność
Jak biura mają rozliczać VAT? Rzecznik generalny TSUE wydał opinię
Eximtours - nie działająca strona www