Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Nomade - Specjalista ds. wsparcia sprzedaży
- Animator w klubie dla dzieci - Cypr Północny
- REZYDENT NA MAJORCE
- REZYDENT NA COSTA DEL SOL
- Specjalista ds. organizacji i rozliczeń imprez...
- Biuro Podróży Elit Tours
- Rezydent Hotelowy
- SPECJALISTA DS. KOMUNIKACJI I CONTENT MARKETINGU
- Specjalista ds.obsługi posprzedażowej Wrocław
- pilot Bawaria
Akcja walki z roznegliżowanymi klientami restauracji kontynuowana
Koniec golasów na sopockim Monciaku. Zeszłoroczna akcja pomogła zmniejszyć ilość roznegliżowanych turystów przechadzających się po mieście. W tym roku jest pod tym względem wyraźnie lepiej.
Rok temu, rozpoczęła się informacyjno-edukacyjna akcja, której pomysłodawcą było Stowarzyszenie Turystyczne Sopot. W ramach akcji w restauracjach pojawiły się plakaty "NIEUBRANYCH KLIENTÓW NIE OBSŁUGUJEMY". Jak podał Dziennik Bałtycki, akcja zakończyła się sukcesem i w tym roku jest kontynuowana z równym powodzeniem. Członkowie Stowarzyszenia zwracali uwagę na to, że plaża jest jedynym miejscem, gdzie powinno się chodzić w strojach kąpielowych, a roznegliżowani klienci w restauracjach psują wizerunek całego miasta, zwłaszcza takiego, które uchodzi za elegancki kurort.
Od kilku lat prowadzimy szereg działań zarówno w kwestii bezpieczeństwa, jak i estetyzacji miasta: zakaz spożywania alkoholu na ulicach i na plaży, kontrola sklepów całodobowych, zakaz reklam na parasolach czy dbałość o wygląd i kolorystykę obiektów gastronomicznych. Stawiamy także na prestiżowe wydarzenia, takie jak m.in.: Festiwal Sopot Classic czy Literacki Sopot, które w środku sezonu wakacyjnego oferują mieszkańcom i gościom kulturę na najwyższym poziomie. Kolejnym krokiem jest kampania zachęcająca do tego, aby ubierać się odpowiednio do okoliczności. Ulice pięknego Sopotu czy stolik w kawiarni przy Monciaku to nie jest już plaża - komentował prezydent Sopotu, Jacek Karnowski
W tym roku, akcja dalej trwa i STS rozdało naklejki i plakaty również punktom gastronomicznym. Przedstawiciele Stowarzyszenia zapewniają, że roznegliżowani klienci nie pojawiają się już w lokalach gastronomicznych.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Nad Bałtykiem Święta szansą na dobry koniec
Nowe wpisy na Liście niematerialnego dziedzictwa kulturowego
Dofinansowanie projektów
Zakaz reklamy piwa uderzy nie tylko w branżę piwowarów. Ucierpi też
Dział dla turystów:
Gdzie Polacy polecą sami na Święta i Nowy
FlixBus: Polacy chcą podróżować na
Jak sprzedają się przyszłoroczne oferty w
Turystyka potrzebuje od państwa wsparcia, a nie przejmowania roli
Starsze aktualności:
Raport o podróżach Polaków w
Narodowy Program Wsparcia dla Przemysłu Spotkań
WTTC: Turyści mówią o zrównoważonej turystyce, ale co
Coolcation nie tylko w
Intercity zadowolone z 2024
Picie na stokach potępiane
ACI EUROPE: Potrzebujemy zabezpieczenia przyszłości
POLREGIO przewiozło ponad 100 mln
Gdzie Polacy latali samodzielnie w
Ryanair spodziewa się trudnego roku
Przyszłość podróży służbowych tematem spotkania rady Masters of Travel
Polski restaurator z prestiżowym wyróżnieniem
UNWTO apeluje o wsparcie dla przedsiębiorstw turystycznych
Wizz Air zapowiada dwie nowe trasy z polskich lotnisk
Wyższe opłaty na Lotnisku Chopina
FlixBus zwiększa liczbę destynacji
Ryanair rozszerza ofertę lotów łączonych
Oficjalne otwarcie hotelu w Piotrkowie Trybunalskim
Kampania FLY.PL o podróżowaniu w pandemii nagrodzona
Ostatnie wolne miejsca na spotkanie z Grecją we Wrocławiu
Rada Przemysłu Spotkań i Wydarzeń TUgether formalizuje swoją działalność
Jak biura mają rozliczać VAT? Rzecznik generalny TSUE wydał opinię
transport z Lodzi na lotnisko Okecie w nocy 13.12
