Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista ds. Turystyki - CH Westfield Arkadia
- Specjalista ds. Turystyki - Warszawa
- Specjalista ds. Turystyki - Gdańsk
- Specjalista ds. Turystyki - Poznań
- Specjalista ds. Turystyki - Kielce
- Specjalista ds. turystyki w Salonie Wakacje.pl...
- Specjalista ds. Turystyki
- Specjalista ds. Sprzedaży Produktów Turystycznych
- Specjalista ds. komunikacji wewnętrznej i...
- Key Account Manager


KLM kontynuuje ofensywę w mediach społecznościowych
Linie lotnicze KLM wykorzystują coraz to nowe serwisy społecznościowe do obsługi pasażerów.
Niedawno pisaliśmy o tym, iż holenderski przewoźnik będzie obsługiwał pasażerów także na Twitterze - KLM będzie obsługiwał pasażerów także przez Twittera . Teraz linie lotnicze KLM poinformowały o rozpoczęciu współpracy z WhatsApp, aby oferować obsługę i kontakt ze swoimi klientami, którzy są jednocześnie użytkownikami tego komunikatora. Za jego pośrednictwem można teraz otrzymywać informacje związane z zarezerwowanym przez lotem oraz wszystkie dokumenty podróżne, łącznie z kartą pokładową.
Podobnie jak w przypadku Messengera czy Twittera, WhatsApp będzie wkrótce służył wszystkim klientom KLM na świecie do odbioru dokumentów podróżnych. Za pomocą WhatsApp prześle pasażerom potwierdzenie rezerwacji lotniczej, w odpowiednim momencie otrzymamy przypomnienie o odprawie na lot, a po jej dokonaniu - elektroniczną kartę pokładową, której będziemy wygodnie używać na lotnisku posługując się naszym telefonem. Komunikator odezwie się też za każdym razem, jak zmieni się status naszego lotu np. pojawi się opóźnienie. WhatsApp jest też kolejnym sposobem kontaktu z Działem Obsługi KLM, który jest czynny 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
Podczas dokonywania rezerwacji biletu lub odprawy na stronie klm.com istnieje możliwość wyboru, z której platformy komunikacyjnej podróżny chce korzystać przy kontakcie z KLM w czasie naszej najbliższej podróży. Aktualnie można wybrać Messenger, Twitter lub WeChat, do których w najbliższych tygodniach dołączy opcja "WhatsApp" i pojawi się na lokalnych stronach KLM. Następnie poprzez wybrany przez kanał social media, KLM będzie wysyłał potwierdzenie naszej rezerwacji, kartę pokładową oraz powiadomienia o rozpoczęciu odprawy i inne informacje dotyczące naszego lotu. Jednocześnie poprzez ten sam kanał można skontaktować się z agentem obsługi KLM w dowolnym momencie podróży i z dowolnego miejsca - z domu czy z lotniska.
Jak przekonuje przewoźnik, wiadomości wysyłane za pośrednictwem WhatsApp pomiędzy KLM a jego klientem są w pełni bezpieczne. Nikt, włączając pracowników WhatsApp nie ma do nich dostępu. Dodatkowo, dzięki najnowszym usprawnieniom w komunikatorze WhatsApp, wprowadzonym z myślą o klientach korporacyjnych, istnieje możliwość weryfikacji kont biznesowych. Użytkownicy WhatsApp mogą w łatwy sposób rozróżniać w aplikacji profile biznesowe od tych należących do osób prywatnych. W praktyce oznacza to, że przy nazwisku osoby kontaktującej się z nami w imieniu KLM będzie widniał zielony znacznik kontrolny.
Komentarze
Tagi:
Dział dostawcy/usługodawcy branży:
Ponad 100 nauczycieli wzięło udział w konferencji
30 krajów zgłosiło się do sieci stworzonej przez UNWTO i
Wiener poszerza ofertę o pakiet ubezpieczeń dla organizatorów
Polska Izba Turystyki z Grupą MTP zorganizują targi turystyczne w
Dział dla turystów:
eTravel dołącza do programu
Przewoźnicy lotniczy mierzą się ze
Kraków Airport zbliża sie do wyników sprzed
Starsze aktualności:
Podpisano list intencyjny w sprawie organizacji Igrzysk
Google coraz większą konkurencją dla
Nieco niższe ceny wyjazdów
Rekomendacje Poland Convention Bureau
IGHP angażuje się w profilaktykę nowotworową wśród pracowników branży
Hotel Stay Inn pod skrzydłami fundacji Polskie Hotele
Traveldata: Pierwszy rok pandemii znacznie bardziej niekorzystny dla TUI Poland niż dla
Lista rekomendacji do znoszenia ograniczeń podróży
Były szef Travelist i Booking na Polskę dołącza do
Walter Herz prognozuje rozwój inwestycji
Turcja przygotuje krajowy plan zrównoważonego rozwoju
Turystyka może mieć walory terapeutyczne
Jakie wyniki osiągnął Sfinks Polska w I kwartale?
ECTAA: są testy i szczepienia, potrzeba planu bezpiecznego przywrócenia turystyki
Corendon Airlines zaoferują więcej kierunków na Lato 2022
Dzieci w samolotach problemem?
Lotnisko w Rzeszowie będzie lepiej skomunikowane
OEES prognozuje sytuację lotnictwa po zakończeniu epidemii
Polska na czerwono, gastronomia tylko na wynos lub z dostawą
Sieć a&o testuje elektroniczne bilety na posiłki
Wicepremier Gowin o luzowaniu obostrzeń
Sprzedaż wycieczek wciąż słabsza niż przed rokiem
przemyslenia zwiazane z branza i studiami z nia zwiazanymi
