Ogłoszenia
Ogłoszenia
- SPECJALISTA DS. KOMUNIKACJI I CONTENT MARKETINGU
- Specjalista ds.obsługi posprzedażowej Wrocław
- pilot Bawaria
- PILOT NA JAPONIĘ na przełomie kwietnia/maja 2026
- B. P. Okno na Świat (Warszawa) - Specjalista ds....
- Specjalista ds. Turystyki w salonie Wakacje.pl
- Specjalista ds turystyki - Stargard
- Specjalista / Specjalistka ds. turystyki
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej -...
- Specjalista ds. Turystyki w salonie ITAKA
Dwa biura tworzą wspólną markę
Na rynek turystyczny wchodzi nowy projekt stworzony przez dwóch touroperatorów, specjalizujących się w organizacji wyjazdów narciarskich.
Biura podróży BFC Travel i Wygoda Travel, stworzyły wspólny projekt o nazwie Family Winter Cub. Nowa marka ma przedstawiać atrakcyjną, ale bardzo rozsądną cenowo, ofertę wyjazdów w Dolomity. Na inaugurację działalności FWC oferuje klientom narciarski urlop we włoskim San Martino di Castrozza.
Od 20 lat konkurujemy na alpejskim rynku, ale każda z naszych firm specjalizuje się w innym segmencie. W BFC najważniejsze są familijne wyjazdy do czterogwiazdowych, świetnie ulokowanych hoteli w Dolomitach, oparte na naszym autorskim programie szkoleniowo-animacyjnym, a Wygoda może pochwalić się szeroką ofertą zakwaterowania w różnych zakątkach Alp. Postanowiliśmy wykorzystać nasze doświadczenie w celu stworzenia produktu, który spełni oczekiwania bardzo szerokiego grona odbiorców - mówi prezes BFC Travel Maciej Szpot.
Jak dodaje Andrzej Wygoda, prezes krakowskiego biura, w jednym miejscu zebrano odpowiednią dla rodzin destynację, szeroki wybór hoteli o różnych cenach oraz możliwość skorzystania ze szkolenia narciarskiego, realizowanego przez polskich instruktorów z licencją PZN-SITN.
Możemy zapewnić, że rezerwując dane hotele indywidualnie nikomu nie uda się uzyskać niższych cen, a w FWC dodaliśmy przemyślany pakiet korzyści, na czele z bezpłatnymi treningami na tyczkach, codziennym apres-ski, czy możliwością startu w zawodach, a dalej zniżkami na skipass oraz rabatami w wypożyczalniach sprzętu i regionalnych sklepach - tłumaczy prezes zarządu Wygoda Travel.
W tym roku firmy postawiły na San Martino di Castrozza. Na stronie Familywinterclub.pl od września dostępny jest wybór różnych opcji zakwaterowania na termin krajowych ferii zimowych - od w pełni wyposażonych apartamentów, sprzedawanych już za 700 zł/7 dni przez trzygwiazdkowe hotele z HB do czterogwiazdkowych obiektów o bogatej ofercie wellness.
Jak dodają przedstawiciele zarządów BFC i Wygoda Travel, firmy połączyła pasja nauczania narciarstwa oraz praktyka szkoleniowa w warunkach alpejskich. Oba podmioty wprowadziły w świat "białego szaleństwa" ponad 200 tysięcy osób. Poza wdrożeniem FWC, firmy będą kontynuować swoją podstawową działalność.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Loty na Sylwestra średnio za ponad
Oficjalny start sezonu
Dział aktualności dnia:
Oficjalny start sezonu
IGHP: listopad z lepszymi wynikami niż rok
Starsze aktualności:
POLREGIO przewiozło ponad 100 mln
Gdzie Polacy latali samodzielnie w
ETC publikuje wskazówki dla zrównoważonej
Accor ułatwia rezerwacje
Turystyka wspiera 33 finał
Gdańsk Europejską Stolicą Kultury
POT przyznała rekomendacje na lata
Ryanair planuje przewiezienie 20 mln
eSky zachęca do wczesnego planowania
MSiT chce 10 strategii dla
Kontrowersyjny obiekt noclegowy idzie do rozbiórki
Mieszkańcy Bali uciekają z wyspy
Słowacja złagodziła restrykcje dla zaszczepionych
TSUE: Obowiązek posiadania zezwolenia na wynajem krótkoterminowy zgodny z prawem
Dwóch przewoźników wstrzymało loty do Kairu
Thomas Cook otworzy hotel na Krecie
Restaurant Week: rezerwacje ruszyły
Klienci eSky.pl dostaną zniżki w sklepach wolnocłowych
Wielkopolska promuje się w Czechach
Refulacja pokrzyżuje turystom wczasy nad Bałtykiem?
Ilu gości przyjęła Kopalnia Soli w Wieliczce?
Łowicz kolejnym przystankiem programu Szef dla Młodych Talentów
Przepychanki Radomia z Modlinem
Ryanair - nowe połączenia i kłopoty na Modlinie
