Ogłoszenia
Ogłoszenia
- SPECJALISTA DS. KOMUNIKACJI I CONTENT MARKETINGU
- Specjalista ds.obsługi posprzedażowej Wrocław
- pilot Bawaria
- PILOT NA JAPONIĘ na przełomie kwietnia/maja 2026
- B. P. Okno na Świat (Warszawa) - Specjalista ds....
- Specjalista ds. Turystyki w salonie Wakacje.pl
- Specjalista ds turystyki - Stargard
- Specjalista / Specjalistka ds. turystyki
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej -...
- Specjalista ds. Turystyki w salonie ITAKA
Ryanair namawia do bezpośredniego zgłaszania roszczeń odszkodowawczych
Ryanair z zadowoleniem przyjął orzeczenie londyńskiego Sądu Apelacyjnego podtrzymujące dotychczasową politykę przewoźnika, w zakresie komunikacji i bezpośredniej wypłaty odszkodowań z tytułu rozporządzenia 261/04 na rzecz klientów, oraz odrzuceniu wniosku firmy Bott & Co Solicitors Ltd o wypłatę wynagrodzeń, których nie mogą uzyskać od klientów, gdyż ci otrzymali bezpośrednie odszkodowania od Ryanair.
Sędzia Lewison, który przewodniczył w rozprawie sądu apelacyjnego i orzekał wraz z sędziami Simonem i Lindblomem, stwierdził, że procedury reklamacyjne Ryanaira "umożliwiają pasażerom dochodzenie odszkodowań przy minimalnym nakładzie pracy". Sąd apelacyjny orzekł więc dokładnie tak samo jak Sąd Najwyższy w Londynie, który w zeszłym roku orzekł, iż "Ryanair stworzył czytelny i łatwy w użyciu system, dzięki któremu pasażerowie mogą wysuwać roszczenia o odszkodowania w związku z opóźnieniem lub anulacją lotu online lub korespondencyjnie bez pomocy osób trzecich."
Ryanair, w komunikacie prasowym, wzywa wszystkich pasażerów, którzy chcieliby wnieść roszczenia odszkodowawcze zgodnie z rozporządzeniem 261/04, do uczynienia tego bezpośrednio w Ryanair i unikania tzw. "łowców reklamacji" jak Bott & Co, Fairplane, Hayward Baker, Sky Legal i Flightright. Przewoźnik przekonuje, że klienci, którzy zgłoszą roszczenia bezpośrednio w Ryanair otrzymają 100% odszkodowania bez konieczności odliczenia honorarium "łowców reklamacji".
W zeszłym roku Ryanair utworzył specjalny Dział ds. Obsługi Odszkodowań, który rozpatruje wnioski o odszkodowania w ciągu 10 dni roboczych.
Z zadowoleniem przyjmujemy orzeczenie Sądu Apelacyjnego podtrzymujące zeszłoroczną decyzję Sądu Najwyższego w Londynie uznającego za właściwą politykę Ryanaira w zakresie komunikacji i bezpośredniej wypłaty odszkodowań z tytułu EU261 na rzecz klientów. Jeseśmy przekonani, iż orzeczenie to powstrzyma "łowców reklamacji" jak Bott & Co, Fairplane, Hayward Baker, Sky Lega i Flightright, którzy niepotrzebnie angażują klientów w procesy sądowe, tylko po to, aby pobrać od nich ponad 40% ich odszkodowania. Ryanair wzywa wszystkich pasażerów, którzy chcieliby wnieść roszczenia odszkodowawcze, do uczynienia tego bezpośrednio w Ryanair i unikania tzw. "łowców reklamacji" i ich wysokich prowizji. Ryanair stworzył w zeszłym roku specjalny Dział ds. Obsługi Odszkodowań, który rozpatruje wnioski o odszkodowania w ciągu 10 dni roboczych. - powiedział Kenny Jacobs z Ryanaira.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Korzystny wyrok dla Ryanair
[2019-02-13 08:57 85.31.253.*]
Ryanair niech uczciwie podchodzi do indywidualnych reklamacji i wtedy będzie OK. Vide lot FR2588 26.01.2019. odpowiedz »
Korzystny wyrok dla Ryanair
[2019-02-13 09:02 85.31.253.*]
jak to się ma do FR2588 26.01.2019 ? CAłkowity bałągan - lot anulowany, przejazd do SEWILLI gdzie samolot odleciała nie czekając na pasażerów i oczekiwanie kolejnych 6 godzin. Potwierdzenie opóżnienia z RYANAIR (!) stwierdza że lot wylądował o czasie w krakowie. Flight radar w ogóle nie pokazuje tego lotu. Kto tu kręci ?! odpowiedz »
Ryanair namawia do bezpośredniego zgłaszania roszczeń odszkodowawczych
[2019-02-14 10:46 83.12.119.*]
no pewnie, że Ryanair z "radością przyjął orzeczenie sądu", bo narąbie kolejne setki klientów bez konieczności wypłacania im odszkodowań ! z firmami prawniczymi by mu się nie udało ! odpowiedz »
Ryanair namawia do bezpośredniego zgłaszania roszczeń odszkodowawczych
[2019-02-14 11:47 5.226.97.*]
no tak a lot opzniony o 5 godzin i rzekomo przez uderzenie pioruna i sie odszkodowanie nie należy odpowiedz »
Dział prawo i podatki:
Zakaz reklamy piwa uderzy nie tylko w branżę piwowarów. Ucierpi też
Przedłużony ruch bezwizowy do
Turysta może otrzymać zwrot całości ceny, nawet jeśli skorzystał z części
Dział aktualności dnia:
Oficjalny start sezonu
IGHP: listopad z lepszymi wynikami niż rok
Starsze aktualności:
POLREGIO przewiozło ponad 100 mln
Gdzie Polacy latali samodzielnie w
ETC publikuje wskazówki dla zrównoważonej
Accor ułatwia rezerwacje
Turystyka wspiera 33 finał
Gdańsk Europejską Stolicą Kultury
POT przyznała rekomendacje na lata
Ryanair planuje przewiezienie 20 mln
eSky zachęca do wczesnego planowania
MSiT chce 10 strategii dla
Turcja stawia na zrównoważone hotele
Ilu turystów korzystało z noclegów w Małopolsce?
Śledztwo w sprawie Alfa Star przedłużone
Egipt zaostrza kary za nielegalną sprzedaż antyków
Tour Salon: przygotowania do kolejnej edycji już z nowym dyrektorem
Rząd rozszerza Tarczę Antykryzysową
Arabski przewoźnik oferuje darmowy nocleg
UNWTO: Duża rola turystyki w zrównoważonym rozwoju
Polskie atrakcje turystyczne w National Geographic
Wyspy Kanaryjskie: uwaga na szkodliwe mikroalgi
Kraków Airport z nowym logotypem
Międzyzdroje, Kołobrzeg czy Ustka - co wybrać?
Sol-Tours z Krakowa: Korsyka, Sardynia, Sycylia
