Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Biuro Podróży Elit Tours
- Rezydent Hotelowy
- SPECJALISTA DS. KOMUNIKACJI I CONTENT MARKETINGU
- Specjalista ds.obsługi posprzedażowej Wrocław
- pilot Bawaria
- PILOT NA JAPONIĘ na przełomie kwietnia/maja 2026
- B. P. Okno na Świat (Warszawa) - Specjalista ds....
- Specjalista ds. Turystyki w salonie Wakacje.pl
- Specjalista ds turystyki - Stargard
- Specjalista / Specjalistka ds. turystyki
Znana piosenkarka promuje Polskę
Znana piosenkarka jest twarzą nowej kampanii promocyjnej zorganizowanej przez Polską Organizację Turystyczną.
Ewa Farna promuje polskie miasta na rynku czeskim. Akcja "Polsko očima Ewy Farné" ruszyła już w weekend w mediach społecznościowych. Polska Organizacja Turystyczna we współpracy z piosenkarką przygotowała internetową kampanię przeznaczoną na rynek czeski. Artystka zaprezentuje wybrane polskie miasta, m.in. Warszawę, Kraków i Wrocław - ich zabytki, historię czy gastronomię, bazując na własnych przeżyciach i doświadczeniach. Hasło przewodnie kampanii to: "Polsko očima Ewy Farné", które w zależności od promowanego miejsca przyjmować będzie dopasowane tematycznie wersje, np. Varšava očima Ewy Farné, Krakov očima Ewy Farné, Vratislav očima Ewy Farné.
Ewa Farna to bardzo znana, ceniona i rozpoznawalna piosenkarka nie tylko w Polsce, ale właśnie w Czechach, skąd pochodzi. Chcemy pokazać Polskę z nieco innej strony i wykorzystać mechanizm osobistej rekomendacji. Artystka pokaże nasz kraj poprzez osobiste doświadczenia, a swoje wrażenia przekaże później w prowadzonych przez siebie kanałach w mediach społecznościowych oraz Internecie. Jestem przekonany, że w wiarygodny i ciekawy sposób pokaże, jak atrakcyjny i dynamicznie rozwijający się jest nasz kraj - mówi prezes Polskiej Organizacji Turystycznej Robert Andrzejczyk.
Realizowana we współpracy z Farną kampania jest kolejnym elementem wdrażanej w 2018 roku strategii promocyjnej opartej na innowacyjnych projektach internetowych. Swoimi doświadczeniami i emocjami piosenkarka dzieli się już na swoich profilach w mediach społecznościowych, m.in. Instagramie czy Facebooku. Pierwsze wpisy pojawiły się w niedzielę. Napisze również relacje z odwiedzanych przez siebie miejsc.
W Warszawie żyłam ponad rok; w ciągu ostatnich 10 lat często tu bywałam zawodowo: widzę w jakim tempie Warszawa się rozwija, mam tu swoje ulubione i warte polecenia miejsca, którymi chętnie się z Czechami podzielę. Kraków dla mnie to taka mniejsza architektoniczne Praga. Od dziecka uwielbiałam to miasto o artystycznej duszy i magicznej atmosferze. Do Wrocławia mam olbrzymi sentyment i uwielbiam te krasnale, które zaskakują na każdym kroku. Cieszę się, że mogę być częścią akcji promocyjnej, która ma na celu zachęcenie Czechów do poznania Polski moimi oczami. Polski, która jest na dodatek tak blisko Czech - mówi Ewa Farna.
Towarzysząca promocji w mediach społecznościowych kampania bannerowa, wystartuje 20 lipca na popularnych czeskich portalach internetowych: cestovani.idnes.cz, aktualne.cz, novinky.cz. Bannery będą kierowały do strony internetowej polsko.travel, gdzie znajdzie się lista TOP 10 ulubionych miejsc artystki z każdego polskiego miasta wytypowanego do kampanii.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Turystyka potrzebuje od państwa wsparcia, a nie przejmowania roli
Itaka: nocne spotkanie z
Na ferie prowadzi Egipt, ale egzotyka także
Dział centra informacji i promocji:
W Polsce podróże są
a&o Hostels promuje turystykę młodzieżową w
Polska turystyka rośnie i będzie
Polacy wśród laureatów konkursu na najlepszy film
Starsze aktualności:
Intercity zadowolone z 2024
Picie na stokach potępiane
ACI EUROPE: Potrzebujemy zabezpieczenia przyszłości
POLREGIO przewiozło ponad 100 mln
Gdzie Polacy latali samodzielnie w
ETC publikuje wskazówki dla zrównoważonej
Accor ułatwia rezerwacje
Turystyka wspiera 33 finał
Gdańsk Europejską Stolicą Kultury
Bułgaria coraz popularniejsza w Merlinie X
Enter Air wypłaca coraz wyższą dywidendę
Lato w środku zimy droższe niż przed rokiem
Dlaczego Macedonia powinna być Twoim następnym celem podróży?
Co wybierają młodzi miłośnicy kawy?
eSky zachęca do wcześniejszych wakacji
Egipt otworzył się na rosyjskich turystów
USA z zakazem podróży do Korei Północnej?
Od środy nowy zakaz lotów - mniej krajów na liście
Wypadek polskiego busa niedaleko Lipska
Branża gastronomiczna zaprotestuje w obronie miejsc pracy
Nowe zasady w procesie boardingu
Więcej gości w obiektach noclegowych niż przed rokiem
Rynek pracy w turystyce - najciekawsze wnioski
POT i Fundacja Polskiego Godła Promocyjnego razem dla rozwoju talentów rynku turystycznego
