Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Biuro Podróży Elit Tours
- Rezydent Hotelowy
- SPECJALISTA DS. KOMUNIKACJI I CONTENT MARKETINGU
- Specjalista ds.obsługi posprzedażowej Wrocław
- pilot Bawaria
- PILOT NA JAPONIĘ na przełomie kwietnia/maja 2026
- B. P. Okno na Świat (Warszawa) - Specjalista ds....
- Specjalista ds. Turystyki w salonie Wakacje.pl
- Specjalista ds turystyki - Stargard
- Specjalista / Specjalistka ds. turystyki
Rekordowa edycja akcji Weekend za pół ceny
W wiosennej, czwartej już edycji akcji "Polska zobacz więcej - Weekend za pół ceny" wzięło udział ponad 132 000 turystów, którzy skorzystali z ofert 661 partnerów. Akcja odbyła się w weekend 9 - 11 marca. Kolejny weekend obniżonych cen już w październiku.
Akcja "Polska zobacz więcej - Weekend za pół ceny" to w Polsce nowa, turystyczna tradycja. Zainteresowanie zarówno wśród przedsiębiorców jak i turystów rośnie z edycji na edycję. Ostatnia okazała się rekordowa, z czego niezwykle się cieszymy. Coraz bardziej doceniamy turystyczne walory Polski i to właśnie Polskę wybieramy na miejsce odpoczynku. Chcemy, aby Polacy korzystali z oferty turystycznej nie tylko w czasie wakacji czy ferii, stąd właśnie weekend za pół ceny organizujemy poza tradycyjnym sezonem turystycznym. Zainteresowanie akcją utwierdza nas w przekonaniu, że to projekt, który warto kontynuować - mówi minister sportu i turystyki Witold Bańka
"Polska zobacz więcej - Weekend za pół ceny" to wspólna akcja Ministerstwa Sportu i Turystyki oraz Polskiej Organizacji Turystycznej, organizowana dwa razy do roku - wiosną i jesienią. Kolejna, czwarta edycja ponownie okazała się rekordowa i przyciągnęła uwagę 661 podmiotów, które zaoferowały swoje produkty oraz usługi w obniżonych o 50% cenach. Skorzystało z nich 132 000 turystów. Zarówno liczba partnerów, jak i turystów biorących udział w akcji wzrosła o niemal 20%.
Sukces przedsięwzięcia widoczny jest również w deklaracjach partnerów i przedsiębiorców oferujących swoje usługi podczas akcji.
Z przeprowadzonego przez Polską Organizację Turystyczną badania wynika, że aż 9 na 10 biorących udział w badaniu usługodawców potwierdza chęć wzięcia udziału w kolejnych edycjach akcji Polska zobacz więcej - Weekend za pół ceny, a zdecydowana większość (8 na 10) chce polecić udział w akcji innym podmiotom.
Organizowana wspólnie z MSiT akcja Polska zobacz więcej - Weekend za pół ceny tworzy pozytywne skutki zarówno dla turystów, którzy mogą skorzystać z atrakcji turystycznych w obniżonej o 50 proc. cenie, jak i dla branży, która może liczyć nie tylko na wpływy finansowe, ale także na możliwość dodatkowej promocji. Występując wspólnie przedsiębiorcy mogą zyskać wyraźnie więcej, aniżeli indywidualnie rywalizując o klientów. Dlatego zachęcam kolejnych usługodawców do włączenia się do jesiennej edycji, która odbędzie się od 5 do 7 października 2018r. Wszystkim zaś 661 partnerom, którzy wzięli udział w czwartej edycji akcji serdecznie dziękuję - podkreśla prezes POT Robert Andrzejczyk.
Aż 96% ankietowanych partnerów widzi korzyści płynące z akcji. Za najważniejsze uznano: promocję swojej działalności (81%), dotarcie do nowych klientów (79%) oraz wzrost liczby gości (46%). Usługodawcy chwalą również współpracę z Polską Organizacją Turystyczną - zadowolenie z kooperacji wyraziło 96% biorących udział w badaniu przedsiębiorców.
Następna edycja akcji POLSKA ZOBACZ WIĘCEJ - WEEKEND ZA PÓŁ CENY już jesienią, w weekend od 5 do 7 października.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Turystyka potrzebuje od państwa wsparcia, a nie przejmowania roli
Itaka: nocne spotkanie z
Na ferie prowadzi Egipt, ale egzotyka także
Dział centra informacji i promocji:
W Polsce podróże są
a&o Hostels promuje turystykę młodzieżową w
Polska turystyka rośnie i będzie
Polacy wśród laureatów konkursu na najlepszy film
Starsze aktualności:
Intercity zadowolone z 2024
Picie na stokach potępiane
ACI EUROPE: Potrzebujemy zabezpieczenia przyszłości
POLREGIO przewiozło ponad 100 mln
Gdzie Polacy latali samodzielnie w
ETC publikuje wskazówki dla zrównoważonej
Accor ułatwia rezerwacje
Turystyka wspiera 33 finał
Gdańsk Europejską Stolicą Kultury
30 lat Rego-Bis: będziemy świętowali wraz z naszymi klientami i partnerami
Polak zwycięzcą prestiżowego konkursu kulinarnego
Poznaliśmy datę przyszłorocznego Tour Salonu
Nielegalny organizator wyjazdów stanie przed sądem
Rzecznik MŚP zgłasza senatorom postulaty branży turystycznej
Lotniska będą potrzebować kilku lat na odbudowanie ruchu pasażerskiego
ETC: powrót do wyników sprzed pandemii najwcześniej w 2024 r.
Za zamówienie w Pyszne.pl będzie można zapłacić kartą Sodexo
Nowa funkcja na stronie PKP Intercity
Coraz więcej turystów w Niemczech
Kto wygrał Turystyczne Mistrzostwa Blogerów?
Saksonia rozpoczyna nową kampanię promocyjną
Turyści chcą mieć pewność wakacji
Turyści poszkodowani w wyniku erupcji wulkanu
Długie weekendy listopadowe również popularne
Bilety POLREGIO dostępne poprzez platformę KOLEO
Nastroje konsumenckie nie wspierają turystyki wyjazdowej
Lot zainaugurował połączenie do Indii
