Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Touroperator ETI - Przedstawiciel handlowy
- Praca w Chorzowie!
- Specjalista ds. obsługi biura z jęz. angielskim
- BP Itaka - Specjalista ds. Turystyki - Salon...
- Rezydent na Cyprze
- Praca dla miłośnika podróży Pszów
- Praca Pilot wycieczek
- Specjalista Ds. Turystyki Travelplanet Wrocław
- Praca w Krakowie u Organizatora - szukamy PRODUCT...
- Przewodnik Kulinarny w Warszawie

Rekordowa edycja akcji Weekend za pół ceny
W wiosennej, czwartej już edycji akcji "Polska zobacz więcej - Weekend za pół ceny" wzięło udział ponad 132 000 turystów, którzy skorzystali z ofert 661 partnerów. Akcja odbyła się w weekend 9 - 11 marca. Kolejny weekend obniżonych cen już w październiku.
Akcja "Polska zobacz więcej - Weekend za pół ceny" to w Polsce nowa, turystyczna tradycja. Zainteresowanie zarówno wśród przedsiębiorców jak i turystów rośnie z edycji na edycję. Ostatnia okazała się rekordowa, z czego niezwykle się cieszymy. Coraz bardziej doceniamy turystyczne walory Polski i to właśnie Polskę wybieramy na miejsce odpoczynku. Chcemy, aby Polacy korzystali z oferty turystycznej nie tylko w czasie wakacji czy ferii, stąd właśnie weekend za pół ceny organizujemy poza tradycyjnym sezonem turystycznym. Zainteresowanie akcją utwierdza nas w przekonaniu, że to projekt, który warto kontynuować - mówi minister sportu i turystyki Witold Bańka
"Polska zobacz więcej - Weekend za pół ceny" to wspólna akcja Ministerstwa Sportu i Turystyki oraz Polskiej Organizacji Turystycznej, organizowana dwa razy do roku - wiosną i jesienią. Kolejna, czwarta edycja ponownie okazała się rekordowa i przyciągnęła uwagę 661 podmiotów, które zaoferowały swoje produkty oraz usługi w obniżonych o 50% cenach. Skorzystało z nich 132 000 turystów. Zarówno liczba partnerów, jak i turystów biorących udział w akcji wzrosła o niemal 20%.
Sukces przedsięwzięcia widoczny jest również w deklaracjach partnerów i przedsiębiorców oferujących swoje usługi podczas akcji.
Z przeprowadzonego przez Polską Organizację Turystyczną badania wynika, że aż 9 na 10 biorących udział w badaniu usługodawców potwierdza chęć wzięcia udziału w kolejnych edycjach akcji Polska zobacz więcej - Weekend za pół ceny, a zdecydowana większość (8 na 10) chce polecić udział w akcji innym podmiotom.
Organizowana wspólnie z MSiT akcja Polska zobacz więcej - Weekend za pół ceny tworzy pozytywne skutki zarówno dla turystów, którzy mogą skorzystać z atrakcji turystycznych w obniżonej o 50 proc. cenie, jak i dla branży, która może liczyć nie tylko na wpływy finansowe, ale także na możliwość dodatkowej promocji. Występując wspólnie przedsiębiorcy mogą zyskać wyraźnie więcej, aniżeli indywidualnie rywalizując o klientów. Dlatego zachęcam kolejnych usługodawców do włączenia się do jesiennej edycji, która odbędzie się od 5 do 7 października 2018r. Wszystkim zaś 661 partnerom, którzy wzięli udział w czwartej edycji akcji serdecznie dziękuję - podkreśla prezes POT Robert Andrzejczyk.
Aż 96% ankietowanych partnerów widzi korzyści płynące z akcji. Za najważniejsze uznano: promocję swojej działalności (81%), dotarcie do nowych klientów (79%) oraz wzrost liczby gości (46%). Usługodawcy chwalą również współpracę z Polską Organizacją Turystyczną - zadowolenie z kooperacji wyraziło 96% biorących udział w badaniu przedsiębiorców.
Następna edycja akcji POLSKA ZOBACZ WIĘCEJ - WEEKEND ZA PÓŁ CENY już jesienią, w weekend od 5 do 7 października.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
eSky: Polacy nie przestają
Dział centra informacji i promocji:
Sopot walczy o turystów także
Polska Organizacja Turystyczna na razie bez agencji
Turystyka kulinarna - szansa i
Starsze aktualności:
Accor publikuje wyniki finansowe za I
Polska Izba Turystyki z Grupą MTP zorganizują targi turystyczne w
Jest porozumienie PAŻP i
Małopolska zainauguruje sezon turystyczny Festiwalem
Udany początek roku dla greckiej
PAŻP się ugina, ale czy to
Rosja zawieszona w prawach członka
Itaka rozpoczyna sprzedaż oferty zimowej
Warszawska Organizacja Turystyczna: ograniczenia lotów to duży cios dla
Północna Izba Gospodarcza: musimy krzyczeć, że wypoczynek w Polsce jest
Airbnb będzie musiał przekazywać dane dotyczące noclegów belgijskim organom
Lotnisko w Modlinie będzie mogło obsługiwać po 12 lotów
ETC: powrót do wyników sprzed pandemii najwcześniej w 2024 r.
Polak zwycięzcą prestiżowego konkursu kulinarnego
Coraz więcej turystów w Niemczech
Nastroje konsumenckie nie wspierają turystyki wyjazdowej
Lot zainaugurował połączenie do Indii
Mc Donalds wprowadza nową opcję dla klientów
FlixBus rozpoczyna działalność na Ukrainie
Za zamówienie w Pyszne.pl będzie można zapłacić kartą Sodexo
Nowa funkcja na stronie PKP Intercity
Bilety POLREGIO dostępne poprzez platformę KOLEO
Rzecznik MŚP zgłasza senatorom postulaty branży turystycznej
Lotniska będą potrzebować kilku lat na odbudowanie ruchu pasażerskiego
PKP Intercity: Dodatkowe pociągi na wakacje
Niemiecki sąd podjął decyzję w sprawie sprzedaży Condora
Turyści poszkodowani w wyniku erupcji wulkanu
Poznaliśmy datę przyszłorocznego Tour Salonu
Kto wygrał Turystyczne Mistrzostwa Blogerów?
Saksonia rozpoczyna nową kampanię promocyjną
Lotnisko Chopina zostanie zamknięte
Jak zmieniają się ceny zimowych wyjazdów?
