Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Pilot do Budapesztu 28-31.05.25
- Rezydent w EXIMTOURS
- Biuro podróży w Warszawie zatrudni pracowników
- Grecja 2025! Przewodnik, Pracownik...
- PRODUCT MANAGER
- Z-ca Kierownika / Specjalista ds. turystyki...
- Kosmetyki hotelowe
- Specjalista ds. Turystyki - Żyrardów
- REZYDENT TURYSTYCZNY - Lato 2025 w Sun & Fun...
- Salon Biura Podróży w Katowicach
Accor otwiera pierwszy hotel Mercure w kolejnym kraju UE
Mercure, wiodąca marka grupy Accor, ogłasza otwarcie pierwszego hotelu w Bułgarii. Nowy obiekt mieści się w jednej z najbardziej prestiżowych dzielnic Sofii, Manastirski Livadi, z łatwym dostępem do Narodowego Muzeum Historii i Parku Narodowego Vitosha.
Od momentu powstania w 1973 roku Mercure oferuje gościom wysokiej jakości doświadczenia połączone z lokalną kulturą i tradycją. Portfolio marki obejmuje już ponad 1000 hoteli na całym świecie. Wraz z autorskim programem Discover Local Mercure zaprasza wszystkich do odkrycia regionalnej atmosfery i autentycznego klimatu każdej lokalizacji.
Mercure Sofia City położony u stóp góry Witosza zapewnia gościom łatwy dostęp do parku narodowego, stoków narciarskich, szlaków turystycznych i wspinaczkowych oraz innych atrakcji turystycznych, takich jak Bulwar Bułgarski czy kościół Boyana. Nowy hotel oferuje 111 nowoczesnych i komfortowych pokoi, z zapierającymi dech w piersiach widokami na góry i panoramę miasta. Wnętrza obiektu łączą nowoczesny wystrój z przyciągającą wzrok fasadą, elementami inspirowanymi kulturą Bułgarii oraz kolorystyką nawiązującą do historii Sofii.
Otwarcie pierwszego hotelu Mercure w Bułgarii wnosi nową i świeżą jakość do oferty turystycznej Sofii. Łącząc światowej jakości usługi hotelowe z bogatą tradycją i kulturą naszego miasta, jesteśmy przekonani, że hotel przyciągnie gości nie tylko z kraju, ale i z zagranicy, którzy szukają autentycznych lokalnych doświadczeń. powiedział Evgeniy KRIVENOK, General Manager Mercure Sofia City.
Oprócz lokalnego folkloru i nowoczesnego komfortu na gości czeka bar w lobby i zimowy ogród z bistro, a także sklep z szerokim wyborem bułgarskich win. Kulinarne wrażenia zapewnia restauracja Festa serwująca specjały kuchni bułgarskiej oraz dania międzynarodowe. Osoby szukające relaksu i aktywnego wypoczynku mogą skorzystać z centrum fitness oraz strefy wellness z sauną, grotą solną i rozmaitymi zabiegami kosmetycznymi. Goście biznesowi mają do dyspozycji wygodną przestrzeń coworkingową i pięć przestronnych sal do spotkań. Mercure Sofia City zapewnia również parking i miejsca do ładowania pojazdów elektrycznych.
Marka Mercure jest częścią ALL - Accor Live Limitless - lifestylowego programu lojalnościowego zapewniającego dostęp do szerokiej gamy nagród, usług i doświadczeń.
Świętując 50-te urodziny, Mercure rozszerza swoje portfolio urzekających hoteli na nowe rynki, planując debiut w Albanii. Ta marka grupy Accor jest znana z doskonałego łączenia międzynarodowych standardów z lokalnym urokiem poprzez celebrację miejscowej kultury, historii i tradycji.
Nowo wybudowany 4-gwiazdkowy hotel Mercure Tirana będzie drugim obiektem globalnej sieci w kraju, wprowadzając zupełnie nową jakość na lokalny rynek hotelarski. Goście mogą spodziewać się ponadczasowej elegancji, ekskluzywnego komfortu i lokalnych smaków, które wzbogacą doświadczenia turystów odwiedzających stolicę kraju.
Albania staje się jedną z coraz popularniejszych destynacji turystycznych w Europie w ostatnich latach. W 2023 roku kraj odwiedziło ponad 8,3 miliona turystów, co czyni ten rok jednym z najlepszych na lokalnym rynku turystycznym. Mając na uwadze rosnący potencjał kraju, Accor kontynuuje ekspansję europejskiego portfolio, planując otwarcie nowego hotelu na początku 2024 roku.
Mercure Tirana będzie jednym z pierwszy hoteli otwartych podczas ogólnoświatowych obchodów 50. urodzin marki. Nowo wybudowany obiekt znajdzie się w fascynującym kompleksie, dogodnie usytuowanym przy jednej z głównych arterii miasta, łączącej stolicę Albanii z głównym miastem przybrzeżnym, Durrës. W 64 nowoczesnych i komfortowych pokojach oraz wnętrzach inspirowanych lokalną kulturą i tradycją, goście będą mogli zanurzyć się w prawdziwie albańskich klimatach i spędzić czas jak miejscowi. W ofercie nowo hotelu nie zabranie restauracji, baru i basenu oraz przestrzeni biznesowej. Dzięki dogodnej destynacji i przywiązaniu do lokalności, Mercure Tirana będzie doskonałym początkiem odkrywania uroków Albanii.
Nie mogę się doczekać, by przywitać gości w naszym pierwszym hotelu Mercure w Albanii, świętując wyjątkową okazję. To nasza duma, że dołączamy do tego specjalnego jubileuszu, wchodząc na rynek hotelarski w Albanii od przyszłego roku, umożliwiając turystom z całej Europy i reszty świata zagłębienie się w piękno lokalnej tradycji, kultury i historii naszego regionu. Jesteśmy pewni, że Mercure Tirana przyniesie nową jakość na turystyczną mapę w Albanii i zapewni niezapomniane doświadczenia dla naszych gości. Bulent Suzer, Mercure Tirana General Manager
Pierwszy hotel marki w Tiranie to kolejny krok w rozbudowie portfolio hoteli w regionie Bałkan, obejmujące obiekty w Belgradzie (Serbia), Prisztinie (Kosowo) i Tetowie (Macedonia Północna), z ambitnymi planami rozwoju w najbliższy latach. Inwestorem Mercure Tirana jest albańska firma Tirana Entry Business Center LCC.
Współpraca ze światowym liderem w branży hotelarskiej, to kamień milowy dla naszej firmy. Albania to prawdziwy klejnot turystyczny, zyskujący coraz większe uznanie wśród międzynarodowych turystów. Jesteśmy podekscytowani, że możemy zaoferować każdemu odwiedzającemu Tiranę niezwykłe doświadczenie w pierwszym hotelu Mercure, który z pewnością zdobędzie serca wszystkich. Fabiola Luli, Dyrektor Tirana Entry Business Center LCC
Grupa Accor rozbudowuje portfolio marek premium. Wśród nowych projektów znajdują się obiekty flagowych marek na Bałkanach oraz w całym obszarze Europy Środkowo-Wschodniej.
Accor realizuje plan rozwoju marek premium w Europe i Północnej Afryce z ambitnymi projektami Pullman, Movenpick i Swissotel. Obecnie sieć zakłada plan otwarcia do końca 2027 roku 46 obiektów, co przekłada się na 7 360 pokoi dla gości.
Pullman Kolasin Breza i Swissotel Kopaonik
W ramach podpisanej umowy franczyzowej jeszcze w tym roku pierwszych gości przywita pięciogwiazdkowy Pullman Kolasin Breza nad rzeką Tarą i jednym z ostatnich pierwotnych lasów Europy. Nowy obiekt zaoferuje 144 pokoje i 17 apartamentów z widokiem na okoliczne szczyty. W projekcie kurortu, który nawiązuje do otoczenia lasów brzozowych i Parku Narodowego Biogradska Gora zwracają uwagę efektowne fasady inspirowane górskim krajobrazem. Do dyspozycji gości znajdą się dwie restauracje z tarasem, lobby bar, strefa spa i wellness, kryty basen, sale konferencyjne, klub dla dzieci i młodzieży, przechowalnia sprzętu narciarskiego oraz podziemny parking. Do tego bogaty wybór atrakcji na świeżym powietrzu dostępnych przez cały rok.
Pullman Kolasin Breza będzie obsługiwany przez Alpha Hotel Management, lokalnego operatora zaangażowanego również w inny projekt Accor -Swissôtel powstający w okolicy masywu górskiego Kopaonik w Serbii. Hotel będzie częścią prestiżowej inwestycji i resortu K16 i przywita gości w sezonie zimowym 2023/24, jako pierwszy hotel górski tej marki na Bałkanach. Kompleks hotelowy zaoferuje 201 pokoi dla miłośników sportów zimowych i wakacji w górach. Goście będą mogli korzystać z wyrafinowanych restauracji, aperitif baru, centrum SPA, usług przechowalni sprzętu narciarskiego i innych udogodnień.
Jak szacuje Accor portfolio marki Pullman w Europie i Północnej Afryce, uwzględniając dziewięć nowych projektów m.in. w Bułgarii, Chorwacji, Niemczech czy Albanii, obejmie 1 589 pokoi dla gości. Z kolei w przypadku Swissotel - 14 obiektów z 2 334 pokojami m.in. w Serbii, Czechach czy Mołdawii.
Movenpick z premierą w czeskim Beskidzie Śląsko-Morawskim
W segmencie premium Movenpick wyróżnia się największą dynamiką rozwoju z planowanymi 23 otwarciami w Europie i Afryce Północnej. Kolejna wywodząca się ze Szwajcarii marka przywita gości m.in. w Chorwacji, Szwajcarii, Azerbejdżanie czy we Włoszech.
Dzięki współpracy Accor z Fardela Solutions, Movenpick zawita także do górskiego kurortu w Czechach. To kolejny projekt premium, jaki powstanie w kraju, po ogłoszonym już Swissotel w Mariańskich Łaźniach. Movenpick Celadna Hotel & Apartments zlokalizowany miejscowości Czeladna w kraju śląsko-morawskim w 2026 roku otworzy drzwi dla pierwszych gości. Hotel będzie miał 60 pokoi i apartamentów, restaurację z 80 miejscami siedzącymi, odkryty taras oraz część wypoczynkowa z placem zabaw. Powstanie tu również strefa wellness i fitness oraz sala konferencyjna mogąca pomieścić 70 osób.
Komentarze
Tagi:
Dział hotele, pensjonaty:
Marka TRIBE pojawi się w
Polak zwycięzcą w międzynarodowym
GUS: Pomorze Zachodnie z dwucyfrowym
Opłata turystyczna to głupi pomysł, ale projekt jest w fazie
Dział dla turystów:
Jest decyzja w sprawie gwarancji Join
Specjalne połączenia lotnicze na jarmark
Przychody ze sprzedaży w Rainbow wciąż na
Starsze aktualności:
Accor otwiera pierwszy hotel Mercure w kolejnym kraju
TOO: opieszałość MSiT jest
Sąd UE rozpatrywał skargę Wizz
Rozwiązanie Rainbow
EXIM tours uruchamia
Turcja chwali się wzrostem
Dlaczego warto wykonywać badania
Coraz większy ruch na greckich granicach
Itaka nagrodziła
Łódź z nowym połączeniem lotniczym
Bardzo dobry rok krakowskich Balic
Kraków wzbogaci się o nową atrakcję
Nowa restauracja w Nowym Sączu
Ryanair zainaugurował nowe połączenie z Krakowa
Rego-Bis wprowadza nowości do oferty
Vienna House Mokotow Warsaw ma już dyrektor generalną
Biuro Podróży My Travel Warszawa Bemowo
Dobry luty na lotnisku w Gdańsku
PAŻP i Ryanair będą współpracować szkoleniowo
Ryanair zapowiada nowe połączenie z Gdańska
Rośnie ruch pasażerski na lotnisku w Zielonej Górze
Rainbow inwestuje w hotel z aquaparkiem
SPRZEDAM KONTENER(PRZYCZEPA) GASTRONOMICZNA
Busy Czaplinek,Złocieniec,Drawsko.Pom.-Holandia,Niemcy,Belgi