TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Ryanair porozumiał się z kolejnym OTA

Ryanair ogłasza kolejne partnerstwo z Etraveli Group - wiodącą platformą rozwiązań techowych w lotnictwie. W skład Etraveli Gorup wchodzą marki OTA, takie jak: Mytrip, Gotogate i Flightnetwork - które będą teraz upoważnione do oferowania swoim klientom tanich lotów Ryanair.


Podobnie jak w przypadku istniejących umów Ryanair "Approved OTA", najnowsza umowa gwarantuje konsumentom rezerwację lotów poprzez platformę Etraveli Group. Dodatkowo, wszelkie dane kontaktowe i informacje o płatnościach są przekazywane do Ryanair zapewniając im dostęp do konta myRyanair i bezpośrednie otrzymywanie ważnych informacji o lotach.

Dara Brady, CMO w Ryanair, mówi Z przyjemnością ogłaszamy nasze najnowsze partnerstwo "Approved OTA" z Etraveli Group i jej markami OTA, w tym MyTrip, Gotogate i Flightnetwork, które umożliwią klientom Etraveli Group rezerwację tanich lotów Ryanair z gwarancją pełnej transparentności cen i pełnego dostępu do ich rezerwacji. Z przyjemnością będziemy przez kolejne lata współpracować z Etraveli Group i obsługiwać ich klientów na pokładzie naszej wiodącej na rynku siatki połączeń Ryanair.

Johan Elwin, CCO Etraveli Group, powiedział Niezwykle cieszy nas partnerstwo z Ryanair. Z niecierpliwością czekamy na wspólne działania, które nastąpią w niedługiej przyszłości. Ta współpraca nie tylko zwiększy naszą pozycję, ale także zapewni naszym klientom wiele korzyści związanych z bezproblemowym dostępem to rozległej sieci Ryanair. Jest to zgodne z naszą misją oferowania najlepszych na świecie treści lotniczych naszym klientom i partnerom zarówno w Europie, jak i poza nią. Wykorzystując nasze nowoczesne rozwiązania technologiczne, w tym Virtual Interlining, pragniemy zwiększyć komfort podróży i napędzać rozwój podróży lotniczych w przyszłości.

»»»» Starsze informacje 2024-07-05 ««««


Ryanair poinformował o swoim nowym partnerstwie z przodującym globalnym internetowym biurem podróży (OTA), lastminute.com, które będzie teraz mogło oferować tanie loty Ryanair w ramach swoich dynamicznych pakietów wakacyjnych i lotów.

To kluczowe partnerstwo jest doskonałą wiadomością dla pasażerów w całej Europie, którzy chcą mieć dostęp do niskich cen biletów lotniczych Ryanair, bezkonkurencyjnego wyboru ponad 240 kierunków i doskonałej obsługi w ramach pakietu wakacyjnego. Podobnie jak w przypadku istniejących umów Ryanair "Approved OTA", najnowsza umowa gwarantuje klientom lastminute.com, którzy rezerwują loty/ancillary Ryanair, jako element pakietu wakacyjnego lub pojedynczego lotu, że ich właściwe dane kontaktowe i informacje dotyczące płatności są przekazywane Ryanair. Zapewnia to klientom dostęp do ich konta myRyanair i bezpośrednie otrzymywanie ważnych informacji o lotach.

Dara Brady z Ryanair powiedział: Mamy przyjemność ogłosić nasze najnowsze partnerstwo "Approved OTA" z globalnym gigantem OTA, lastminute.com. Ta współpraca jest świetną wiadomością dla klientów, ponieważ lastminute.com będzie teraz upoważnione do oferowania tanich lotów Ryanair w ramach swoich dynamicznych pakietów wakacyjnych i lotów. Stawia je to w wyraźnym przeciwieństwie do nieautoryzowanych OTA, które nadal obciążają klientów ukrytymi marżami i dostarczają Ryanair fałszywe dane kontaktowe klientów i informacje o płatnościach. Z niecierpliwością czekamy na współpracę z lastminute.com i na możliwość przewożenia ich pasażerów na pokładzie naszych samolotów Ryanair w nadchodzących latach.

CEO lastminute.com, Luca Concone, powiedział: Jako europejski lider Travel-Tech w dziedzinie dynamicznych pakietów wakacyjnych, wiemy, że partnerstwo z Ryanair zapewni elastyczność, wybór i wartość dla klientów poszukujących najlepszych wakacji i lotów. Cieszymy się na bliską współpracę z Ryanair.

Starsze informacje 2024-04-02


Ryanair ogłasza swoje najnowsze partnerstwo z wiodącym internetowym biurem podróży (OTA) w Europie Środkowo-Wschodniej, eSky.

Porozumienie to upoważnia eSky do oferowania swoim klientom lotów, miejsc i bagażu Ryanair pod warunkiem, że nie będą zawyżać opłat za produkty Ryanair. Umowa zagwarantuje również klientom eSky, że ich prawidłowe dane kontaktowe i informacje o płatnościach zostaną przekazane Ryanair, zapewniając im bezpośredni dostęp do ich konta myRyanair i otrzymywanie ważnych informacji o lotach bezpośrednio na ich adres e-mail.

eSky jest szóstym zatwierdzonym partnerem OTA przez Ryanair, obok takich biur jak loveholidays, Kiwi, TUI, On the Beach i El Corte Inglés. Irlandzka linia lotnicza nadal pokazuje, w jaki sposób OTA mogą współpracować przewoźnikami w sposób przejrzysty, bez oszukiwania klientów ukrytymi marżami.

Dara Brady, Director of Marketing, Digital & Communications w Ryanair, powiedział: Mamy przyjemność ogłosić nasze szóste partnerstwo OTA z eSky. Umowa ta umożliwi klientom eSky rezerwację lotów, miejsc i bagażu Ryanair w ramach rezerwacji eSky z gwarancją pełnej przejrzystości cen produktów Ryanair oraz otrzymywania wszystkich informacji dotyczących lotu bezpośrednio od Ryanair, a także bezpośredniego dostępu do rezerwacji za pośrednictwem konta myRyanair, co nie ma miejsca w przypadku nieautoryzowanych piratów OTA. Ta umowa odróżnia eSky od piratów OTA, którzy nadal oszukują konsumentów, bezprawnie pobierając dane ze strony internetowej Ryanair i niewłaściwie sprzedając nasze loty z rażącymi ukrytymi marżami i zawyżonymi opłatami.

Łukasz Habaj, CEO eSky Group, dodał: Jako wiodąca platforma turystyczna w Europie Środkowo-Wschodniej, jesteśmy podekscytowani współpracą z Ryanair. Głęboko wierzymy, że współpraca między OTA a liniami lotniczymi jest kluczowa i jesteśmy dumni z tego, że jesteśmy jednym z niewielu OTA na rynku, które współpracują bezpośrednio z liniami lotniczymi. Ta współpraca jest ważnym krokiem naprzód w przyspieszeniu naszej dynamicznej oferty produktów pakietowych i rozwoju. Łącząc siły, usprawniamy proces rezerwacji i zapewniamy naszym klientom dostęp do rozległej sieci lotów największego taniego przewoźnika w Europie, jakim jest Ryanair. U podstaw tego nowego partnerstwa leży nasze zaangażowanie w priorytetowe traktowanie wyboru konsumentów, a nadrzędnym celem jest usprawnienie rynku podróży w regionie Europy Środkowo-Wschodniej dzięki naszym dynamicznym pakietom, bardzo dobrze znanym klientom w Europie Zachodniej.

Starsze informacje 2024-03-08


Ryanair ogłosiła nową umowę partnerską z dystrybutorem podróży służbowych, Kyte, która umożliwi dostęp do wiodących w branży niskich taryf Ryanair i sieci ponad 3600 lotów dziennie (w tym kluczowych połączeń miejskich) w ponad 235 miejscach docelowych z regularnymi porannymi i wieczornymi usługami zapewniającymi efektywne tanie podróże dla firm.

Partnerstwo to zapewni Ryanairowi usprawniony dostęp do ekosystemu podróży, w tym szerokiej gamy partnerów podróży korporacyjnych, bez konieczności korzystania ze starszych GDS-ów, podczas gdy sieć partnerów podróży korporacyjnych Kyte korzysta z zaawansowanego nowego rozwiązania technologicznego Kyte, które skutecznie wspiera treści i funkcjonalność Ryanair w ich własnych portalach internetowych, mobilnych i alternatywnych, zapewniając płynną obsługę klienta korporacyjnego.

Dara Brady, Director of Marketing, Digital & Communications w Ryanair, powiedział: Z przyjemnością ogłaszamy nasze nowe, ekscytujące partnerstwo z Kyte, które umożliwi partnerom Kyte w zakresie podróży służbowych dostęp do wiodącej w branży siatki połączeń Ryanair obejmującej 3600 lotów dziennie do ponad 235 miejsc docelowych, naszych regularnych rozkładów lotów, które doskonale nadają się do podróży służbowych, a wszystko to za pośrednictwem najnowocześniejszej technologii dystrybucji Kyte.
Z niecierpliwością czekamy na dalszą współpracę z Kyte w nadchodzących latach, ponieważ Ryanair nadal rośnie, aby przewieźć 300 milionów pasażerów rocznie do 2034 roku.


Alice Ferrari, CEO & Co-founder Kyte, dodała: W miarę jak branża lotnicza przechodzi na dystrybucję API, to partnerstwo pokazuje postępowe podejście Ryanair do wspierania nowych technologii. Jestem niezwykle dumna, że Ryanair wybrał Kyte jako swojego pierwszego oficjalnego partnera dystrybucyjnego spoza GDS.
Cieszymy się, że możemy współpracować z Ryanair, zapewniając łatwy dostęp do wygodnych, tanich podróży linii lotniczych naszym partnerom korporacyjnym dzięki nowoczesnemu i ustandaryzowanemu interfejsowi Kyte. Treści Ryanair za pośrednictwem kanału Kyte będą również dostępne w rozwiązaniach desktopowych naszych partnerów, takich jak AirGateway.
To partnerstwo pokazuje nasze zaangażowanie w pomaganie liniom lotniczym takim jak Ryanair w poszerzaniu ich zasięgu i otwieraniu nowych i istotnych źródeł przychodów, na ich warunkach.


Starsze informacje 2024-02-27


Ryanair ogłosił dziś swoje czwarte partnerstwo z OTA. Tym razem umowę podpisał z holdingiem On the Beach, który będzie teraz upoważniony do oferowania swoim klientom lotów, miejsc i bagażu Ryanair w niskich cenach w ramach swoich pakietów wakacyjnych.

Umowa ta gwarantuje, że klienci On the Beach nie zostaną obciążeni zawyżonymi opłatami za loty i usługi Ryanair i będą mieli bezpośredni dostęp do swojego konta myRyanair. Partnerstwo to gwarantuje również, że informacje o lotach Ryanair będą dostarczane bezpośrednio na adres e-mail każdego klienta, w tym informacje przed odlotem na temat warunków świadczenia usług przez Ryanair oraz informacje w przypadku zakłóceń lotu.

Zgodnie z nową umową, On the Beach zgadza się wyświetlać tylko rzeczywiste ceny przewoźnika i przekazywać Ryanairowi wszystkie istotne dane kontaktowe klienta i szczegóły płatności. Oznacza to, że klienci On the Beach nie będą musieli przechodzić procesu weryfikacji klienta Ryanair.

Dara Brady, Director of Marketing, Digital & Communications w Ryanair, powiedział: Ryanair ma przyjemność ogłosić nasze najnowsze partnerstwo z wiodącym OTA, On the Beach. Ta nowa umowa pozwoli Ryanairowi nawiązać współpracę z czwartym zatwierdzonym partnerem OTA - drugim OTA, z którym nawiązaliśmy współpracę w tym miesiącu. Klienci On the Beach mogą teraz rezerwować loty, miejsca i bagaże Ryanair w ramach pakietu wakacyjnego z gwarancją pełnej przejrzystości cen produktów Ryanair (bez żadnych zawyżonych opłat lub ukrytych marż) oraz że otrzymają wszelkie informacje dotyczące ich lotu bezpośrednio od Ryanair, a także będą mieli bezpośredni dostęp do swojej rezerwacji za pośrednictwem konta myRyanair.

Shaun Morton, CEO On the Beach Group, dodał: Jesteśmy podekscytowani nawiązaniem tej transformacyjnej współpracy z Ryanair. Poprawi to jakość rezerwacji i podróży dla naszych klientów wybierających loty Ryanair, zapewniając jednocześnie, że będziemy mogli nadal oferować klientom atrakcyjne cenowo pakiety wakacyjne. Będziemy kontynuować naszą kampanię mającą na celu ochronę wyboru konsumentów w sektorze turystycznym, a podpisanie tej umowy stanowi kamień milowy w podróży On the Beach, ponieważ staramy się robić wszystko, co najlepsze dla naszych klientów. Co ważne, umowa ta umożliwia obu stronom wyjście z zaległych sporów sądowych i z niecierpliwością czekamy na ścisłą współpracę z naszym nowym partnerem.

Starsze informacje 2024-02-16


Ryanair ogłosiła dziś swoje najnowsze partnerstwo z wiodącą firmą turystyczną TUI, która będzie teraz upoważniona do oferowania swoim klientom lotów, miejsc i bagażu Ryanair w ramach swoich pakietów wakacyjnych, pod warunkiem, że nie będą oni zawyżać opłat za produkty Ryanair.

Umowa zagwarantuje również klientom TUI, że ich prawidłowe dane kontaktowe i informacje o płatnościach zostaną przekazane Ryanairowi, zapewniając im bezpośredni dostęp do ich konta myRyanair i otrzymywanie ważnych informacji o lotach bezpośrednio na ich adres e-mail.

Umowa ta stawia TUI w wyraźnej opozycji do nieautoryzowanych OTA, bez ukrytych marż i podając Ryanairowi prawidłowe dane kontaktowe klienta i dane dotyczące płatności. Klienci będą nadal korzystać z elastycznych planów płatności i ochrony ATOL i nie będą już musieli przechodzić procesu weryfikacji klienta Ryanair, co muszą nadal robić klienci nieautoryzowanych OTA.

TUI jest trzecim zatwierdzonym przez Ryanair partnerem OTA, obok loveholidays i Kiwi, ponieważ linia lotnicza nadal demonstruje, w jaki sposób OTA mogą współpracować z liniami lotniczymi w sposób przejrzysty, bez oszukiwania lub oszukiwania klientów ukrytymi marżami, zawyżonymi opłatami i wymyślonymi opłatami za "usługi".

Dara Brady, Director of Marketing, Digital & Communications w Ryanair, powiedział: Z przyjemnością ogłaszamy partnerstwo z TUI, które umożliwi klientom TUI rezerwację lotów, miejsc i bagażu Ryanair w ramach pakietu wakacyjnego z gwarancją pełnej przejrzystości cen produktów Ryanair oraz otrzymywania wszelkich informacji dotyczących lotu bezpośrednio od Ryanair, a także bezpośredniego dostępu do rezerwacji za pośrednictwem konta myRyanair. Ta umowa oddziela TUI od piratów OTA, którzy nadal oszukują i oszukują konsumentów, bezprawnie pobierając dane ze strony internetowej Ryanair i niewłaściwie sprzedając nasze loty z rażącymi ukrytymi marżami i zawyżonymi opłatami.

Peter Krüger, Chief Strategy Officer & Chief Executive Officer Holiday Experiences w TUI Group, dodał: Nowa umowa jest zgodna ze strategią Grupy polegającą na większej cyfryzacji segmentów biznesowych. Współpraca z Ryanairem pozwoli teraz jeszcze bardziej rozszerzyć ofertę dynamicznie pakowanych wakacji TUI, a jednocześnie osiągnąć kolejny kamień milowy w cyfryzacji. Ponadto współpraca ta przyczynia się również do realizacji naszej strategii wzrostu - celem jest osiągnięcie dodatkowego wzrostu dzięki większej liczbie produktów i nowych gości.

David Schelp, CEO Markets & Airlines w TUI Group, skomentował: Więcej hoteli, więcej połączeń lotniczych, więcej wycieczek i aktywności podczas podróży i w domu - tworzymy jeszcze większy wybór dla naszych gości. Porozumienie, które osiągnęliśmy, stworzy więcej opcji podróży dla naszych gości niż kiedykolwiek wcześniej. W szczególności w Wielkiej Brytanii nasi goście będą mogli wybierać spośród jeszcze szerszej gamy lotów w przyszłości - a ponadto do silnego programu z własnymi lotami TUI Airline.

Starsze informacje 2024-01-31


Ryanair na sezon letni zaoferuje 30 nowych tras z Polski, ten rok ma być rekordowy i nastąpi wzrost ilości miejsc o 10%.

Ryanair podał, że obecny rozkład lotów z Polski jest największym w historii i oferuje w Polsce o 10% więcej miejsc w 2024 roku, osiągając 18 milionów pasażerów.

Podczas gdy Ryanair nadal inwestuje i rozwija trasy oraz ruch na lotnisku Chopina w Warszawie i siedmiu innych lotniskach w Polsce, Warszawa Modlin utraci 15 tras, 1 samolot oraz zanotuje spadek ruchu o 14%. Ryanair zamknął 15 tras, przeniósł 1 samolot B737 (do Krakowa), zmniejszył częstotliwość na 16 innych trasach z Modlina.

Aby uczcić rekordowy rozkład lotów S24 w Polsce, Ryanair uruchomił trzydniową wyprzedaż miejsc z cenami od 99 PLN, dostępną wyłącznie na www.ryanair.com.
Podczas konferencji prasowej w Warszawie, Michael O'Leary, CEO Ryanair Group, powiedział: Jako największa linia lotnicza w Polsce, Ryanair ogłasza największy w historii rozkład z Polski na lato 2024. Oferujemy 30 nowych tras, w tym do słonecznych kurortów takich jak Alicante, Chania, Malta, Palma, Pafos i Zadar, w najniższych cenach w Polsce. Ryanair generuje więcej ruchu lotniczego i miejsc pracy niż jakakolwiek inna linia lotnicza, oferując najniższe ceny. Ryanair spodziewa się, że ruch w Polsce w 2024 roku wzrośnie o 10%, osiągając ponad 18 milionów pasażerów, dzięki czemu Ryanair umocni swoją pozycję największego przewoźnika w Polsce.

Ten ciągły płacz Ryanaira o niezmienianie nie przystających do rzeczywistości stawek za korzystanie z lotniska w Modlinie staje się już nudny. Wszystko zaczęło się w 2013 roku, gdy władze lotniska w Modlinie zawarły niekorzystne porozumienie z linią lotniczą Ryanair, które gwarantowało przewoźnikowi bardzo niskie ceny (5zł opłaty za pasażera). Niestety aż do teraz Ryanair jest właściwie jedyną linią lotniczą latającą z Modlina, więc wszelkie zmiany cennika stanowią bardzo duże wyzwanie dla władz portu. Jednak jak widać w newsach poniżej, na awanturowaniu z OTA firma wygrała, więc z pewnością będzie próbować dalej.

Starsze informacje 2024-01-30


Po niedawno zawartym partnerstwie Ryanaira z OTA loveholidays.com w poniedziałek Ryanair ogłosił nową umowę partnerską z OTA, Kiwi.com. Umowa gwarantuje, że Kiwi będzie teraz miało bezpośredni dostęp do strony internetowej Ryanair.com bez korzystania z techniki screenscraping. Kiwi tym samym zobowiązuje się do oferowania swoim klientom niskich cen lotów i usług dodatkowych Ryanaira oraz dostarczania dokładnych danych kontaktowych i płatności bezpośrednio do Ryanair.

Nowa zaakceptowana umowa z OTA oznacza, że klienci Kiwi mogą teraz kupować loty/usługi dodatkowe Ryanair w rzeczywistych cenach (bez dodatkowych marż) za pośrednictwem strony internetowej Kiwi.com. Klienci Kiwi będą mieli bezpośredni dostęp do swojego konta myRyanair i będą otrzymywać wszystkie informacje o lotach Ryanair bezpośrednio od linii lotniczej na swój adres e-mail. Użytkownicy Kiwi nie będą już musieli przechodzić przez proces weryfikacji klienta Ryanair, który nadal muszą przeprowadzać nieautoryzowani klienci OTA.

Dodatkowo, umowa ta umożliwia klientom korzystanie z wirtualnej usługi międzyliniowej Kiwi, która pozwala klientom rezerwować loty z przesiadkami. Jeżeli jednak nie zdążą oni na swój lot łączony, Kiwi bezpłatnie przekwateruje pasażerów na następny dostępny rejs

Dara Brady, Director of Marketing, Communications & Digital w Ryanair, powiedział:
Z przyjemnością ogłaszamy zawarcie nowej, zatwierdzonej umowy z Kiwi.com. To świetna wiadomość dla klientów Kiwi, którzy teraz będą mogli rezerwować tanie loty, miejsca i bagaże w Ryanair za pośrednictwem serwisu z pełną przejrzystością cen. Klienci będą mieli pewność, że otrzymają wszystkie istotne informacje o lotach bezpośrednio od Ryanair i będą mieli pełny dostęp do swoich rezerwacji za pośrednictwem konta myRyanair".
Ryanair od dawna prowadzi kampanię na rzecz ochrony wszystkich konsumentów przed zawyżonymi opłatami OTA Pirate i oszustwami cenowymi, a także zakończenia fałszowania danych kontaktowych i płatniczych klientów przekazywanych liniom lotniczym. Nowe partnerstwo z Kiwi stanowi znaczący krok w kierunku zapewnienia tej ochrony wszystkim klientom korzystającym z serwisu, którzy uzyskają teraz dostęp do niskich taryf Ryanair i usług dodatkowych bez zawyżonych opłat. Dzięki temu Kiwi będzie mogło oferować niskie ceny Ryanair wszystkim swoim klientom.


Golan Shaked, Chief Commercial Officer w Kiwi.com mówi:
Dzisiejsza zapowiedź współpracy z Ryanairem jest pozytywną informacją, kończącą napięty okres, który miał wpływ na naszych klientów. Odzwierciedla to nasze zaangażowanie w nawiązywanie relacji ze wszystkimi liniami lotniczymi z korzyścią dla klientów i naszych długoterminowych celów biznesowych.

Starsze informacje 2024-01-24


Ryanair uzgodnił 23 stycznia nowe partnerstwo z OTA loveholidays dla swoich klientów, którzy chcą zarezerwować tanie pakiety wakacyjne. Umowa ta umożliwia klientom loveholidays zakup lotów, miejsc i bagażu Ryanair w ramach pakietu loveholidays po niskich cenach Ryanair.

Gwarantuje to, że klienci loveholidays nie zostaną obciążeni opłatami i będą mieli bezpośredni dostęp do swojego konta myRyanair w przypadku wszelkich pytań dotyczących.

Partnerstwo z loveholidays gwarantuje również, że informacje o lotach Ryanair będą dostarczane bezpośrednio na adres e-mail każdego klienta, w tym informacje przed odlotem na temat warunków Ryanair oraz w przypadku zakłóceń. loveholidays zgadza się, że będzie wyświetlać tylko rzeczywiste ceny Ryanair, bez marż i przekaże Ryanair tylko dokładne dane kontaktowe klienta i dane dotyczące płatności. Oznacza to, że klienci loveholidays nie będą musieli przechodzić procesu weryfikacji klienta Ryanair, co muszą robić nieautoryzowani klienci OTA.

Tak więc to OTA skapitulowało, akceptując warunki Ryanair i nie mogąc doliczać dodatkowych opłat. Oczywiście Ryanair mógł zaoferować OTA prowizję, ale sądząc po sposobie działania przewoźnika nie będzie ona wielka. Warto zauważyć, że pełne dane klientów przepłyną do Ryanair, który sam oferuje tworzenie pakietów wakacyjnych dla klientów.

Dara Brady w Director of Marketing, Communications & Digital Ryanair, powiedział:
Cieszymy się, że możemy ogłosić pierwsze partnerstwo OTA z loveholidays, dzięki któremu klienci loveholidays mogą teraz rezerwować loty, miejsca i bagaże Ryanair w ramach swojego pakietu z gwarancją, że nie zostaną przepłaceni za loty, bagaże lub miejsca, otrzymają aktualizacje lotów bezpośrednio od Ryanair, a także będą mieli bezpośredni dostęp do swoich rezerwacji za pośrednictwem swojego konta myRyanair.

Al Murray, Chief Marketing Officer w loveholidays dodał:
Jako największy i najszybciej rozwijający się OTA w Wielkiej Brytanii i Irlandii, cieszymy się, że jesteśmy pierwszym na świecie zatwierdzonym przez Ryanair dostawcą pakietów wakacyjnych. Nasz status zatwierdzonego partnera Ryanair zapewni klientom bezproblemowy proces rezerwacji i zarządzania lotem Ryanair w ramach pakietu loveholidays; coś, czego nie może zaoferować żaden inny dostawca pakietów wakacyjnych.
Partnerstwo loveholidays-Ryanair oznacza, że wszyscy nasi klienci mogą skorzystać z niskich cen biletów lotniczych Ryanair, jednocześnie czerpiąc korzyści z naszego niezrównanego wyboru hoteli, elastycznych planów płatności i ochrony ATOL. Ostatecznie, to nowe partnerstwo podkreśla nasze zaangażowanie w promowanie wyboru konsumentów, z ogólnym celem uczynienia podróży bardziej przystępnymi cenowo i dostępnymi, jednocześnie otwierając świat dla wszystkich.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
8 Ryanair OTA umowa warunki loveholidays


Komentarze:

Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję