Ruszyła kampania reklamowa Polferries
Największe polskie linie promowe Polferries rozpoczęły nową kampanie reklamową, promującą wakacje w Skandynawii.
Kampania, przygotowywana przez agencję Moby Dick Warszawa, która już od kilku lat dba o wizerunek Polfeirries, będzie składała się z krótkich spotów reklamowych emitowanych w telewizji publicznej (TVP1, TVP2), prywatnej (TVN, TVN 7, TV 4), oraz w na programach specjalistycznych (Discovery).
Aby zwiększyć siłę kampanii marketingowej, Polferries będzie sponsorem prognoz pogody, oraz będą emitowane reklamy na falach wybranych rozgłośni radiowych.
Prezentowany przekaz reklamowy kładzie nacisk na naturalne piękno Skandynawii, oraz na różnorodność dostępnym form wypoczynku.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Dział dla turystów:
Udany pierwszy kwartał w Porcie Lotniczym
IGHP: Wielkanoc dobra, majówka będzie jeszcze
LOT zapowiada nowe połączenie z
Starsze aktualności:
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Prawie 75 mln wyjazdów turystycznych
Czy konsolidator usług hotelowych może rozliczać się wg procedury VAT
Wyspy Wolin i Uznam lepiej połączone z resztą
Kraków wprowadza ograniczenia sprzedaży
1/5 Polaków nie ubezpiecza się przy
POT podpisała deklarację w sprawie promocji
Klienci Selectour: chcą wrócić z Egiptu wcześniej - ale nie mogą
Finnair: większy limit na bezpłatny bagaż
Contact Center Avaya w Travelplanet.pl
Francja: boeing lądowanie zakończył na trawie
PIT wystąpiła o dotacje na działania w 2009 r.
Czy nowoczesna technologia zmniejszy liczbę wypadków?
Kolejne zakazy kąpieli w woj. zachodniopomorskim
Ryanair nie poczuwa się do winy za pozostawienie pasażerów przez dobę na lotnisku w Liverpoolu!
Minimum dziesięć nowych restauracji spółki Sfinks
Media błędnie podały, że Austriacy sprywatyzują Modlin
Zjednoczone imprezy w Świętokrzyskiem
Rozwój Augustowa dzięki centrum konferencyjnemu?
Dane pasażerów samolotów są bezprawnie przekazywane
WYCIECZKA SZLAKIEM NADBAłTYCKIM LITWA-ŁOTWA-ESTONIA-FINLANDI
Warszawa: otwarto pierwsze w Polsce Makro Centrum Rozwoju Firm
Utrudnienia dla przylatujących z Wielkiej Brytanii
Skyways połączy Birmingham ze Sztokholmem
Rewolucja na północy Afryki obniżyła ceny wyjazdów
Szkolenia sprzedażowe Grupy Travel Polska dla stacjonarnych biur podróży
Milioner nadal sprzedaje hamburgery w McDonald's