Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista ds.turystyki - biuro podróży w...
- Sprzedam pensjonat Rabka Zdrój
- B.P. ITAKA w C.H.M1 w Czeladzi zatrudni
- NEKERA - Specjalista Wsparcia Sprzedaży
- Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta
- Doradca klienta Biuro Podróży Itaka Kraków M1
- RAINBOW Doradca Klienta
- NEKERA - Flight Specialist
- NEKERA - Product Manager (Warszawa)
- pilot Wiedeń : 31.05-01.06.2024
Zobacz także
Jest porozumienie w sprawie jednolitej, europejskiej przestrzeni powietrznej
Wstępne porozumienie w sprawie rozporządzeń dot. danych pasażerów linii lotniczych
TSUE rozpatrywał skargi Ryanair
Parlament Europejski chce bezpłatnego bagażu podręcznego
Komisja Europejska: lista ofiar 2 godziny po katastrofie lotniczej
Najpóźniej dwie godziny po katastrofie lotniczej przewoźnik będzie zoobowiązany do podania zweryfikowanej listy osób, które znajdowały się na pokładzie samolotu, tak aby nie trzymać w niepewności rodzin ofiar. Takie rozwiązanie przynosi porozumienie przyjęte przez ministrów transportu krajów UE.
Porozumienie nakłada również na linie lotnicze prawny obowiązek wsparcia i udzielenia pomocy ofiarom katastrof i ich bliskim. Natomiast władze krajowe zadecydują, jaki urząd lub organizacja mają zapewnić pomoc.
Komisja Europejska zaproponowała, aby linie lotnicze miały obowiązek przedstawić listy osób, które rzeczywiście znajdowały się w samolocie (nie musi być to równoznaczne z zakupem biletu) najpóźniej godzinę po katastrofie. Jednak rządy krajów członkowskich przyznały, że małe linie, które obsługują niewielkie lotniska mogą mieć kłopot z szybkim podaniem zweryfikowanych informacji, dlatego czas podania informacji został przedłużony do dwóch godzin.
Nowelizacja ta czeka na zatwierdzenie przez Parlament Europejski do połowy roku. KE oczekuje, że nowe przepisy zaczną obowiązywać przed końcem roku.
Komentarze
Tagi:
Dział dla turystów:
Udany pierwszy kwartał w Porcie Lotniczym
IGHP: Wielkanoc dobra, majówka będzie jeszcze
Dział transport:
Enter Air chwali się wynikami za 2023
Zmiany w Radzie Nadzorczej
Starsze aktualności:
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
W. Brytania: bankructwo biura podróży Goldtrail
"Nordowi Mol" zaprasza na kaszubskiego grilla
Rainbow Tours w marcu odnotował wzrost sprzedaży o 43%
LOT nie zadbał o swoich pasażerów
Nowy szef GDDKiA: Janusz Kopera
Ranking Forbes: Le Meridien Bristol hotelem najlepszym dla biznesmenów
Obóz językowo-sportowy nad morzem dla dzieci!!!
The Leading Hotels: zrzeszone hotele mają dążyć do doskonałości
Chińskie linie lotnicze Hainan Airlines weszły do Polski
Solaris-y znów będą jeździć po ulicach Bratysławy
Airbus podtrzymał deklarację dostaw A380 na 2008 rok
Trufla - przysmak za 330 tysięcy dolarów
Pociąg papieski przestał być atrakcją turystyczną?
Wenecja uruchamia platformę on-line do zarządzania ruchem turystycznym
Alfabet globtrotera, czyli jak przygotować podróż dookoła świata?
easyJet: pasażerowie wracają do domu
Touroperatorzy zapłacą za opiekę medyczną dla turystów?
Jaka magia Krupówek przyciąga tam tłumy turystów?