Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Poszukuję pilotów na wyjazdy krajowe/zagraniczne
- Specjalista ds Turystyki Jaworzno
- Specjalista ds. turystyki, GH Sarni Stok
- Specjalista ds turystyki
- poszukiwany przewodnik po Pradze 28.05
- pilot Rumunia oraz Włochy-Francja-Monako
- Specjalista ds. Turystyki Itaka Galeria Łódzka
- Animator dla dzieci - TUNEZJA
- Pilot wycieczek
- Koordynator rejsów czarterowych
Beskidy - turyści skarżą się na padający deszcz i mało programów w telewizorze
Beskidzcy hotelarze przyznają, że pojawia się coraz więcej turystów, którzy skarżą się na coraz to bardziej absurdalne rzeczy.
Zbigniew Śliwiński, właściciel hotelu Cis w Przybędzy, a także działacz Beskidzkiej Izby Turystyki przyznaje, że część skarg kierowanych do właścicieli obiektów i negatywnych opinii umieszczanych w internecie jest uzasadniona. Zaznacza - Najgorsza rzecz, jaką można zrobić, to koloryzować i zatajać przed turystami niedociągnięcia w obiekcie. Nie można ukrywać, że np. po burzy internet przestał działać i nie wiadomo, kiedy uda się go naprawić.
Wśród skarg często zdarzają się narzekania na uciążliwych sąsiadów. Jednak z tym problemem hotelarze nie zawsze potrafią sobie poradzić.
Turyści potrafią wysyłać skargi również na bardzo zaskakujące rzeczy, np.: na całodzienne opady deszczu, zbyt małą ilość programów w telewizorze, czy inny widok z okna od tego wymarzonego. Jeden pan, który spędzał wakacje w gospodarstwie agroturystycznym narzekał na obecność konia. Odgrażał się - Ja się koni boję, nie wiedziałem, że są tutaj jakieś zwierzęta, będę żądał zadośćuczynienia.
Witold Pruski, gospodarz ośrodka narciarskiego Stożek przyznaje, że latem raczej nie przyjmuje skarg od turystów. Warunki noclegowe u niego mają standard turystyczny i wszyscy, którzy tam przyjeżdżają zdają sobie z tego sprawę. Podkreśla - Największy problem mają właściciele wypasionych pensjonatów i hoteli. Ale za to zimą mam urwanie głowy z pretensjami typu "krzywy śnieg".
W Beskidach pojawił się również nowy typ turysty - naciągacz. Śliwiński przyznaje - Takich ludzi przyjeżdża w Beskidy, niestety, coraz więcej. Składają z premedytacją zażalenia, żeby wywalczyć urlop za pół darmo lub zupełnie bezpłatny.
Urszula Gębala, sekretarz Beskidzkiej Izby Turystyki poinformowała, że w tym sezonie nie było skarg do izby na obiekty noclegowe. Zaznacza - Nasi hotelarze są przyzwyczajeni do spełniania najróżniejszych życzeń swoich gości. Dlatego zwykle wszystkie problemy są załatwiane na miejscu, w obiekcie.
Komentarze
Tagi:
Dział centra informacji i promocji:
Wsparcie także turystyki w północno-wschodniej
Polacy na pierwszym miejscu wśród
Dział hotele, pensjonaty:
Turystyka z gorszą obsługą
Można składać oferty w Programie wsparcia
Rada UE przyjęła rozporządzenie w sprawie wynajmu
Starsze aktualności:
Nowe osoby w Polskich Hotelach
Itaka wdraża nową stronę i
Linie KLM będą walczyć z
Czesi chętniej przyjeżdżają do
Przewoźnicy: przepisy dotyczące slotów na lotniskach muszą być
Turystyka rośnie, ale nie
Nabór do konkursu na Najlepszy Produkt
Podsumowanie MEETINGS WEEK Poland
Ukraińskie stowarzyszenie touroperatorów przyjęte do
Teoretyczny monitoring w polskich pociągach!
Jet Air: od stycznia z Bydgoszczy do Kopenhagi, Berlina i Katowic
Tatry: turyści utknęli w śniegu
Powstanie hotel na Polach Wilanowskich
II Ogólnopolski Konkurs Barmański "Benedyktynka"
Wypadek autokaru - tym razem Duńczycy
Rainbow Tours chce czarterów z Łodzi do Grecji i Bułgarii
Obrady PIT w Rynie: przyjęto 8 nowych członków, usunięto 7
Ćwiczenia antyterrorystyczne na turystycznej górze Saint-Michel
Komu uda się przejąć CSA Czeskie Aerolinie?
Justyna Kowalczyk poleca Małopolskę zimą!