Ogłoszenia
Ogłoszenia
- PILOT NA JAPONIĘ na przełomie kwietnia/maja 2026
- B. P. Okno na Świat (Warszawa) - Specjalista ds....
- Specjalista ds. Turystyki w salonie Wakacje.pl
- Specjalista ds turystyki - Stargard
- Specjalista / Specjalistka ds. turystyki
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej -...
- Specjalista ds. Turystyki w salonie ITAKA
- OFERTA PRACY - Doradca / Konsultant ds. Turystyki
- Kraków - Specjalista ds. Turystyki
- Meble do biura podróży, wyposażenie salonu TUI na...
Justyna Kowalczyk poleca Małopolskę zimą!
Znana narciarka promuje aktywną turystykę i zimowe atrakcje województwa małopolskiego w ramach kampanii "Małopolska w akcji" prowadzonej przez Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego.
Jeszcze w 2010 roku samorząd województwa wystartował z nową kampanią promocyjną regionu pn. "Małopolska w akcji", której twarzami są znani sportowcy związani z Małopolską. Akcja jest prowadzone przede wszystkim za granicą. Jedną z twarzy kampanii jest polska olimpijka, która poleca zimowe atrakcje regionu. Do odkrywania uroków Małopolski władze regionu chcą szczególnie zachęcić Włochów i mieszkańców krajów skandynawskich. A to z uwagi na popularność w tych krajach dyscyplin sportu reprezentowanych przez sportowców zaangażowanych w kampanię.
Częścią kampanii promocyjnej, której patronuje Justyna Kowalczyk, jest cyfrowy przewodnik "Małopolska zimą" przygotowany na platformy iPhone i Android w językach polskim i angielskim. Przewodnik dla miłośników białego szaleństwa, stworzony przez firmę Amistad, można bezpłatnie pobrać poprzez stronę internetową: www.discover.malopolska.pl. Prezentuje nie tylko najlepsze ośrodki narciarskie regionu z dokładnymi mapami tras, ale także najważniejsze zabytki i atrakcje turystyczne okolic. Amatorzy turystyki narciarskiej znajdą w nim kolorowe mapy stoków poszczególnych centrów zimowych, dokładne informacje o wyciągach, trasach i atrakcjach towarzyszących, zdjęcia ze stoków i wiele innych informacji turystycznych. Od momentu uruchomienia aplikacji (20 grudnia 2010) przewodnik pobrało już blisko tysiąc turystów - internautów.
Multimedialna kampania promocyjna pt. "Małopolska w akcji" jest finansowana w 75 % ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Projekt "Małopolska zimą w iPhonie" realizuje Urząd Marszałkowski przy współpracy z firmą Amistad sp. z.o.o. z wykorzystaniem aplikacji mapowo-przewodnikowej GreenPhoneGuide.com.
Projekt "Małopolska zimą w iPhonie" został objęty patronatem medialnym przez: Radio Kraków, Rynek Podróży, SKI Magazyn oraz Magazyn Górski.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Nowe wpisy na Liście niematerialnego dziedzictwa kulturowego
Dofinansowanie projektów
Zakaz reklamy piwa uderzy nie tylko w branżę piwowarów. Ucierpi też
S3 gotowa w całości. Pomorze Zachodnie czeka na czeskich
Dział centra informacji i promocji:
Polska turystyka rośnie i będzie
Polacy wśród laureatów konkursu na najlepszy film
Wybrano najlepsze prace
Starsze aktualności:
Gdańsk Europejską Stolicą Kultury
POT przyznała rekomendacje na lata
Ryanair planuje przewiezienie 20 mln
eSky zachęca do wczesnego planowania
MSiT chce 10 strategii dla
UN Tourism: Turystyka odbudowała się po
Wizz Air rezygnuje z płatnej
Województwo pomorskie ogłosiło konkurs ofert na rozwój turystyki i
Emirates wprowadzają nowe uniformy dla obsługi pasażerów premium i
Garmin Oregon 300 TOPO - nowy GPS dla turystów
Puchar Słowacji w jeździe na "krňačkach"
Tour-Film 2006 - wybrano najlepsze filmy o tematyce turystycznej
Z Centralwings ze Szczecina do Dortmundu
Jaki był ostatni rok dla polskiego lotnictwa?
Kolejka po urlop - promocja Triady
Reklamy w metrze - czy to działa?
VisitBritain rusza śladem Robin Hooda
Zmiany więcej połączeń w nowym rozkładzie PKP Intercity
Berlińskie lotnisko podbije Azję?
PKP Przewozy Regionalne: 38 zł za przejazd szybkim pociągiem na trasie Warszawa - Kraków
Kolejni niezadowoleni z wczasów klienci
