TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny bran¿y turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

"Mazury cud natury" - najefektywniejsze has³o reklamowe

W rankingu GfK Polonia sporz±dzonym na zlecenie "Rzeczpospolitej" wygra³o has³o "Mazury cud natury". Jego autor chce byæ jednak anonimowy.


Ranking zawiera najatrakcyjniejsze slogany promuj±ce polskie miasta i regiony. Has³o o Mazurach zyska³o 26% g³osów badanych. Du¿o g³osów zebra³o tak¿e "Zakopane - najbli¿ej Tatr" - 21% i "Gdañsk - morze mo¿liwo¶ci" - 18%.

W³adze samorz±dów zdaj± sobie sprawê, ¿e dobra promocja regionów przynosi wymierny efekt w postaci wzrostu liczby turystów. ¦winouj¶cie w tym roku wyda³o ju¿ na promowanie wizerunku 2,5 mln z³, Poznañ - 15 mln z³. Lublin przez trzy lata wyda³ 6 mln z³.




Komentarze

(kiedy jest to mo¿liwe, sugerujemy podpisanie siê)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Mazury cud natury najefektywniejsze has³o reklamowe slogan reklamowy promocja has³a Zakopane - najbli¿ej Tatr Gdañsk - morze mo¿liwo¶ci ranking




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz u¿ywa COOKIES. Szczegó³y przetwarzania danych osobowych s± opisane w polityce prywatno¶ci. Korzystaj±c z tej strony wyra¿asz zgodê na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przegl±darki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegó³y w regulaminie, polityce prywatno¶ci oraz polityce cookies.
  Akceptujê