Og³oszenia
Og³oszenia
- Biuro Podró¿y Elit Tours
- Rezydent Hotelowy
- SPECJALISTA DS. KOMUNIKACJI I CONTENT MARKETINGU
- Specjalista ds.obs³ugi posprzeda¿owej Wroc³aw
- pilot Bawaria
- PILOT NA JAPONIÊ na prze³omie kwietnia/maja 2026
- B. P. Okno na ¦wiat (Warszawa) - Specjalista ds....
- Specjalista ds. Turystyki w salonie Wakacje.pl
- Specjalista ds turystyki - Stargard
- Specjalista / Specjalistka ds. turystyki
"Mazury cud natury" - najefektywniejsze has³o reklamowe
W rankingu GfK Polonia sporz±dzonym na zlecenie "Rzeczpospolitej" wygra³o has³o "Mazury cud natury". Jego autor chce byæ jednak anonimowy.
Ranking zawiera najatrakcyjniejsze slogany promuj±ce polskie miasta i regiony. Has³o o Mazurach zyska³o 26% g³osów badanych. Du¿o g³osów zebra³o tak¿e "Zakopane - najbli¿ej Tatr" - 21% i "Gdañsk - morze mo¿liwo¶ci" - 18%.
W³adze samorz±dów zdaj± sobie sprawê, ¿e dobra promocja regionów przynosi wymierny efekt w postaci wzrostu liczby turystów. ¦winouj¶cie w tym roku wyda³o ju¿ na promowanie wizerunku 2,5 mln z³, Poznañ - 15 mln z³. Lublin przez trzy lata wyda³ 6 mln z³.
Komentarze
Tagi:
Dzia³ centra informacji i promocji:
W Polsce podró¿e s±
a&o Hostels promuje turystykê m³odzie¿ow± w
Polska turystyka ro¶nie i bêdzie
Polacy w¶ród laureatów konkursu na najlepszy film
Dzia³ atrakcje turystyczne:
Zamek Królewski na Wawelu podsumowuje
Oficjalny start sezonu
Starsze aktualno¶ci:
Intercity zadowolone z 2024
Picie na stokach potêpiane
ACI EUROPE: Potrzebujemy zabezpieczenia przysz³o¶ci
POLREGIO przewioz³o ponad 100 mln
Gdzie Polacy latali samodzielnie w
ETC publikuje wskazówki dla zrównowa¿onej
Accor u³atwia rezerwacje
Turystyka wspiera 33 fina³
Gdañsk Europejsk± Stolic± Kultury
Orbis zatrzymuje zysk w spó³ce. Nie bêdzie wyp³at dywidendy za 2008 rok
Lotnisko pod Zielon± Gór± znów otwarte dla samolotów pasa¿erskich!
Korki w Zakopanem i na szlakach w Tatrach
Chiny: poci±gi o prêdko¶ci 380 km/h
Wykryto bakterie coli w k±pielisku Bolko - og³oszono zakaz k±pieli
Zimowa promocja w liniach Scandlines
IATA przedstawi³a optymistyczny bilans za rok 2007
Biura podró¿y - jest rozporz±dzenie o obowi±zkowym ubezpieczeniu
Schengen - KE zaniepokojona trudno¶ciami zg³aszanymi przez podró¿uj±cych
Ruszy³a VI edycja Primerba Cup
I Poznañski Festiwal Podró¿y i Fotografii
