Thomas Cook wraca do tradycji
Pomimo wcześniejszych dużych inwestycji w komputerowe systemy rezerwacji, przedstawiciele firmy Thomas Cook zapewniają, że firma postanowiła położyć nacisk na tradycyjne sposoby reklamy i promocji.
Jak powiedział w ostatnim wywiadzie dyrektor ds. zarządzania sprzedażą Chris Onslow - klienci nadal niechętnie korzystają z możliwości rezerwacji usług przez Internet. Przewiduje on również, że taki stan rzeczy utrzyma się przez najbliższe pięć lat.
Komentarze
Tagi:
Starsze aktualności:
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Prawie 75 mln wyjazdów turystycznych
Czy konsolidator usług hotelowych może rozliczać się wg procedury VAT
Wyspy Wolin i Uznam lepiej połączone z resztą
Kraków wprowadza ograniczenia sprzedaży
1/5 Polaków nie ubezpiecza się przy
POT podpisała deklarację w sprawie promocji
Rumunia promuje się poprzez współpracę z dużymi firmami turystycznymi
Ławica nie boi się konkurencji
Krótszy czas pracy kierowców autobusów!
Kierowca autokaru tak się spieszył, że zebrał 60 pkt. karnych i 2,6 tys. zł mandatu
Jeszcze więcej tanich połączeń lotniczych
Kraków partnerskim miastem Rzymu
Polska znalazła się na medycznej mapie turystycznej
Starwood Hotels & Resorts w Polsce: nowa dyrektor sprzedaży i marketingu
Apel MSZ do polskich turystów w Egipcie
Międzynarodowy Festiwal Folkloru Ziem Górskich w Zakopanem
Do Polski zbliżają się wichury
Warszawa: cena sprzedaży statystycznego pokoju wzrosła o 9%
Kurs pilota wycieczek i rezydenta -42 edycja- zapisz się!
Wybieram się do Egiptu lub do Grecji przejrzałam ofertę rainbow tours i jest bardzo obiecująca.
Travelplanet.pl: w sierpniu wzrost obrotów o 8%
Zamach w Bagdadzieprzy hotelu Palestine - pięć osób nie żyje
Góralskie przysmaki będą reklamować Polskę w Europie!
Przejście graniczne w Grzechotkach ruszy w przyszłym roku
Trudne warunki turystyczne w Beskidach
Ponad 9 mln turystów w Krakowie?