Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Pilot wycieczek rowerowych
- REZYDENT TURYSTYCZNY REGO-BIS - SEZON 2024
- Animator Czasu Wolnego - Bułgaria
- KIEROWNIK DZIAŁU REZERWACJI
- PRACOWNIK DZIAŁU CALL CENTER
- Pilot na Węgry
- Project Manager (Katowice)
- Specjalista ds. rezerwacji w jęz. polskim
- Specjalista ds.turystyki - biuro podróży w...
- Sprzedam pensjonat Rabka Zdrój
"Aktywne Wakacje" i polskie nakłady na promocję
J.Walasek, dyrektor rynku krajowego w POT spodziewa się w tym roku znaczącego wzrostu przyjazdów do Polski. "Jest ogromne zainteresowanie Polską" - powiedział podczas XII Targów Turystycznych "Aktywne Wakacje" w Białymstoku.
Podczas targów zaprezentowali się przedstawiciele branży turystycznej z różnych części kraju. Tatarski szlak na Podlasiu oraz tatarską kuchnię zaprezentowali polscy Tatarzy. Swą turystyczną ofertę zaprezentowali także Litwini, promujący podczas targów m.in. nowy transgraniczny szlak "Pierścień Rowerowy Suvalkii".
Na imprezie prezentują się ośrodki, hotele, firmy, jak również stowarzyszenia gmin czy parków krajobrazowych. Targi trwają do 20 marca.
Rośnie zainteresowanie Polską, zwłaszcza w krajach Unii Europejskiej - ocenia POT. Ciągle zbyt mało środków przeznaczanych jest na promocję. Polska wydaje na ten cel najmniej spośród wszystkich krajów o podobnej wielkości czy liczbie mieszkańców. W ciągu roku przeznaczamy na promocję ok. 6 mln euro, podczas gdy Czechy czy Węgry dziesięć razy tyle.
W ubiegłym roku nasz kraj na turystyce zarobił 4,6 mld dolarów. Najchętniej odwiedzają Polskę Niemcy. Podlaska Regionalna Organizacja Turystyczna (PROT) przeznacza rocznie na promocję Podlasia 100 tys. złotych. Należy do niej tylko jeden powiat - hajnowski, bo dla większości samorządów zbyt wysoka jest składka roczna.
Komentarze
Tagi:
Dział centra informacji i promocji:
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw
Dziwny konkurs na dyrektorów
Polacy na pierwszym miejscu wśród
Dział targi, konferencje, workshop:
Nowe Trendy w Turystyce już za
POT uhonorowała Ambasadorów Kongresów
Starsze aktualności:
Komisja Europejska przedłużyła możliwość pomocy dla małych portów
Oburzenie na ceny biletu na Wawel, ale czy
TSUE: Przewoźnik odpowiada za nienależyte udzielenie pierwszej
Ankieta KE dla
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Każdy cudzoziemiec wjeżdżający do Japonii będzie fotografowany!
Skąd się wzięły podróżne poślubne?
I Ogólnopolski Festiwal Zalewajki
Turystyczne preferencje Polaków
Polish Travel Quo Vadis w rękach Netmedia?
jeszcze trudniej w gastronomii
7 firm chce kupić uzdrowisko Kraków - Swoszowice
Grupa Kościuszko planuje corocznie otwierać 5 karczm przydrożnych "Polskie Jadło Młyn"
Łódź reklamuje się w BBC World
Jeszcze więcej lotów Finnair do Azji
Łódź liczy na ugodę z Hiltonem
Zakopane: otwarto nowy kompleks sportowo-rekreacyjny
13-sty jubileusz sieci Qubus w Polsce