Ogłoszenia
Ogłoszenia
- OBSŁUGA KLIENTA - OLIWIARNIA - KRETA GRECJA
- PRACA dla organizatora wycieczek
- Wychowawcy kolonijni poszukiwani - Lato 2024
- Pilot na wyjazd studyjny/ 21-23 maj
- B.P. ITAKA w C.H.M1 w Czeladzi zatrudni
- Pilot wycieczek
- Pracownik biura podróży - Brzesko
- Company Representative in Tunisia 2024
- NEKERA-Opole-Product Manager (Junior)
- Ośrodek Archipelag
Bydgoszcz musi walczyć o swoje lotnisko
- Żeby utrzymać lotnisko w naszym mieście, potrzebna jest współpraca władz miast z regionu, a nie ich walka - napisał w liście do Gazety Wyborczej Bartosz Sz., bydgoszczanin, który prowadzi własną firmę edukacyjną i często podróżuje w interesach po kraju i za granicą
- Z naszego lotnisku powinniśmy, poprzez Frankfurt czy Wiedeń, latać regularnie także do tzw. dalekich krajów - uważa Bartosz Sz.. -Bydgoszcz sama w sobie nie jest atrakcją turystyczną, ale mamy kilka takich atrakcji w regionie. Bezpośrednie szybkie połączenie lotniska w naszym mieście z Toruniem (np. planowana linia kolejowa) może sprawić, że turyści z zagranicy, których sporo odwiedza Toruń, wybiorą samolot zamiast innych środków transportu. Tutaj potrzebna jest współpraca władz miast z regionu, a nie ich walka. A może - chociaż przykro mi to pisać, bo jestem z Bydgoszczy - port lotniczy w Toruniu z szybkim połączeniem z centrum Bydgoszczy miałby większe szanse?- pyta.
Zdaniem Bartosza Sz. potrzeba również zwiększyć liczbę kierunków dostępnych z lotniska w Bydgoszczy. Dużo osób tu mieszkający lata często do Ameryki, Azji, a takich połączeń lotnisko nie ma za wiele. Zatem połączenia z Frankfurtem, Monachium, Wiedniem albo londyńskim Heathrow, liniami należącymi do sojuszu Star Alliance albo Oneworld dałoby szanse otwarcia Bydgoszczy i Torunia na świat.
Bydgoszcz musi również za wszelką cenę utrzymać połączenie do Warszawy, ponieważ pojawiły się informacje o możliwej rezygnacji z tych połączeń..
Ruch na tej trasie rzeczywiście nie jest bardzo duży w porównaniu z lotami do stolicy z Wrocławia czy Krakowa. Codziennie jest około 20-40 chętnych na podróż. - Czy nie ma linii lotniczej, która potrafiłaby na takiej grupie osób zarobić, dobierając odpowiedni samolot i kalkulując cenę za bilet? A może połączenie Bydgoszcz-Warszawa trzeba lepiej wypromować wśród bydgoszczan? Sam często leciałem do Warszawy za nieco ponad 100 zł, oszczędzając sporo czasu w porównaniu z jazdą pociągiem czy Polskim Expressem - uważa Bartosz Sz.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
ITAKA kończy współpracę z największym
Dział centra informacji i promocji:
Polska destynacją dla
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw
Starsze aktualności:
Będą edukować z zakresu prawa
70% Polaków chce wyjechać na city
Ceny wyjazdów nieznaczenie w
Nowe ubezpieczenie od rezygnacji lub przerwania
Rozpoczęła się sprzedaż lata
Parlament Europejski naciska na przyjęcie Bułgarii i Rumunii do strefy
WTTC: turystyka zbliża się do poziomów sprzed
Rynku condohoteli coraz bardziej
Katastrofa na Odrze może się
Emirates uruchamiają powietrzne
Włochy nieoczywiste - zachęta do
Dynamiczny rozwój Polski w przewozach pasażerskich
Kryzysowa promocja Tui Travel: biuro zwróci pieniądze klientom zwolnionym z pracy
Polskie regionalne lotniska pokonały Okęcie!
Oświęcim: turyści chcieli ukraść fragment torów
Ocieplenie klimatu zaszkodzi turystyce zimowej?
Zapach siarki na pokładnie samolotu American Airlines
Wielka Brytania: w restauracjach McDonald's będzie darmowy internet
Okęcie wyda 1,3 mld zł na inwestycje
Wielka Brytania na Igrzyska podniesie standardy hoteli
W Płocku otwarto pierwszy czterogwiazdkowy hotel
Duże zainteresowanie budową pirsów na Okęciu
Egipt: touroperatorzy obserwują, MSZ ostrzega
Trwają wzmożone kontrole autokarów jadących na ferie
Rozpoczęła się V edycja Konkursu na Najlepsze Centrum Informacji Turystycznej
Spółka Sfinks Polska walczy o pozycje lidera na rynku restau