Grupa Travel Polska rozpoczeła współpracę z Wydawnictwem Pascal
Grupa Travel Polska rozpoczęła współpracę z Wydawnictwem Pascal z myślą o sprawniejszym działaniu biur zrzeszonych w kooperacji.
Rozpoczęta współpraca z wydawnictwem Pascal pozwoli ponad 100 agentom zrzeszonych w GTP na dostęp do oferty wydawnictwa na korzystniejszych warunkach. Umożliwi więc agentom lepszą i bardziej opłacalną obsługę własnych klientów.
Wydawnictwo Pascal ma w ofercie 300 tytułów przewodników w kilku seriach oraz ponad 200 pozycji kartograficznych, jak również kilkadziesiąt atlasów geograficznych, książek ilustrowanych i przewodników kulinarnych.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
ITAKA kończy współpracę z największym
ECTAA wybrała preferowany kierunek podróży na 2025
Dział dostawcy/usługodawcy branży:
SITE Poland podsumowuje 3 edycję programu Young
Państwo może nakładać obowiązki na dostawców usług internetowych z siedzibą w innym kraju
Ceny wrześniowych wyjazdów rosną trochę
Niemiecki Dzień Turystyki bez
Najlepsze praktyki dotyczące spotkań medycznych. Raport ICCA i AC
Starsze aktualności:
Katastrofa na Odrze może się
Emirates uruchamiają powietrzne
Włochy nieoczywiste - zachęta do
NIK skontrolowała lotnisko w
Jest decyzja środowiskowa dla
Komisja Europejska przedłużyła możliwość pomocy dla małych portów
Oburzenie na ceny biletu na Wawel, ale czy
TSUE: Przewoźnik odpowiada za nienależyte udzielenie pierwszej
Ankieta KE dla
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
Niektórzy Polacy zimą chcą wypoczywać w tropikach
Plany Orbisu na 2008 - marka Mercure Gallery w Polsce!
13 milionów gwiazdkowych prezentów od EasyJet!
Europa Środkowa i Wschodnia winduje wyniki europejskiego hotelarstwa
Lotnisko w podlaskim: przetarg na sporządzenie niezbędnej dokumentacji
Posłowie za sprzedażą alkoholu w pociągach
Zamówienia przez iPada w nowej sieci restauracji
Nowa usługa PKP - parkingi dla rowerzystów i kierowców
GDDKiA: wkrótce poznamy firmę, która wybuduje MOP-y przy autostradach A2 i A4
Madryt: odwołano 57 rejsów z Barajas
Ibiza Ice Cafe S.A. sprzedała akcje za 1,2 mln zł
Machu Picchu: sektor turystyczny poniesie duże straty