Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista d/s turystyki biuro franchisingowe...
- Szkolenie "Dostępność usług...
- Biuro podróży zatrudni Specjalistkę do spraw...
- Pilot wycieczek na Zakynthos
- pilot/tłumacz j. francuskiego
- Poszukuję pilotów na wyjazdy krajowe/zagraniczne
- Specjalista ds Turystyki Jaworzno
- Specjalista ds. turystyki, GH Sarni Stok
- Specjalista ds turystyki
- poszukiwany przewodnik po Pradze 28.05
Zobacz także
Wstępne porozumienie w sprawie rozporządzeń dot. danych pasażerów linii lotniczych
Parlament Europejski chce bezpłatnego bagażu podręcznego
Jest porozumienie w sprawie jednolitej, europejskiej przestrzeni powietrznej
TSUE rozpatrzył skargę Wizz Air na pomoc dla linii TAROM
Rekompensaty dla pasażerów linii lotniczych
easyJet jest przekonany co do konieczności opieki nad pasażerami, ale ostrzega, że wadliwe prawodawstwo może zniszczyć sektor tanich linii lotniczych Linie te, potwierdziły dziś swoją
stałą gotowość świadczenia najwyższego poziomu usług dla pasażerów i są gotowe realizować zasady rekompensat określone w nowym rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego.
easyJet zgadza się z założeniami nowego prawa Unii Europejskiej - aby linie lotnicze były odpowiedzialne za komfort swoich pasażerów podczas zakłóceń ruchu lotniczego. Mimo to, easyJet uważa, że prawo, które dziś wchodzi w życie, zaszkodzi liniom lotniczym i ostatecznie nie spełni swoich założeń.
W celu zapewnienia pasażerom jak najlepszej opieki podczas zakłóceń ruchu lotniczego easyJet realizuje obecnie więcej, niż to, do czego obliguje nowe rozporządzenie. Zdaniem easyJet nowe regulacje są wadliwe w trzech obszarach:
- Rozporządzenie dotyczy wyłącznie linii lotniczych, co może być odebrane jako działanie naruszające unijną zasadę równorzędnego traktowania różnych środków transportu
- Wysokość rekompensat nie powinna być ustalana odgórnie, lecz określana proporcjonalnie do ceny biletu. Aktualnie, średnia cena biletu easyJet w jedną stronę wynosi 42GBP, zaś nowa regulacja przewiduje minimalne rekompensaty na poziomie 172GBP
- Zamieszanie związane z nieprecyzyjnym słownictwem rozporządzenia może spowodować, że prawa pasażerów będą źle interpretowane. W obecnym brzmieniu rozporządzenie nie określa jasno, jaka odpowiedzialność spada na linie lotnicze. W związku z tym, każde opóźnienie lub odwołanie lotu będzie musiało być rozpatrywane indywidualnie.
Komentarze
Tagi:
Dział transport:
Ruszyła budowa centrum symulatorowo-treningowego
Polacy na pierwszym miejscu wśród
Starsze aktualności:
Nowe osoby w Polskich Hotelach
Itaka wdraża nową stronę i
Linie KLM będą walczyć z
Czesi chętniej przyjeżdżają do
Przewoźnicy: przepisy dotyczące slotów na lotniskach muszą być
Turystyka rośnie, ale nie
Nabór do konkursu na Najlepszy Produkt
Podsumowanie MEETINGS WEEK Poland
Ukraińskie stowarzyszenie touroperatorów przyjęte do
Przewoźnicy obniżają opłaty paliwowe, bo tanieje ropa naftowa
Nie będzie autostrady A1 na Euro 2012?
Władze Krakowa nie będą ingerować w ceny przewozów taksówkami osobowymi
Listopadowe Forum Turystyki Biznesowej
Australia: rekin zagryzł surfera
Nocleg za 1 centa w luksusowym weneckim hotelu - to błąd systemu!
W Egipcie istnieje podejrzenie zamachów terrorystycznych
Linie easyJet reklamują się na niemieckich taksówkach
Restauracja Belvedere zmienia wizualizację marki
Augustów musi walczyć o zasobnych turystów!
POT ogłosiła konkurs dla dziennikarzy promujących polską turystykę
Jak europejskie stolice witają Nowy Rok?
Wzrosły koszty organizacji wyjazdów wakacyjnych?
Podhale: ruszył sezon dla narciarzy i dla TOPR
Austria: wkrótce otwarcie sezonu zimowego w ośrodkach narciarskich
Kolejnym kosmicznym turystą będzie syn amerykańskiego astronauty
Jak mieszkali i pracowali niegdyś górale?
uprawnienia przewodnika miejskiego