Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Biuro Podróży Elit Tours
- Rezydent Hotelowy
- SPECJALISTA DS. KOMUNIKACJI I CONTENT MARKETINGU
- Specjalista ds.obsługi posprzedażowej Wrocław
- pilot Bawaria
- PILOT NA JAPONIĘ na przełomie kwietnia/maja 2026
- B. P. Okno na Świat (Warszawa) - Specjalista ds....
- Specjalista ds. Turystyki w salonie Wakacje.pl
- Specjalista ds turystyki - Stargard
- Specjalista / Specjalistka ds. turystyki
Zobacz także
Stanowisko Parlamentu Europejskiego w sprawie zmiany przepisów dot. praw pasażerów
IATA: rośnie popyt na loty, spadają wskaźniki wypełnienia miejsc
Karta pokładowa może wystarczyć do wykazania potwierdzonej rezerwacji na lot
ECTAA domaga się wprowadzenia ochrony na wypadek bankructwa linii lotniczych
Rekompensaty dla pasażerów linii lotniczych
easyJet jest przekonany co do konieczności opieki nad pasażerami, ale ostrzega, że wadliwe prawodawstwo może zniszczyć sektor tanich linii lotniczych Linie te, potwierdziły dziś swoją
stałą gotowość świadczenia najwyższego poziomu usług dla pasażerów i są gotowe realizować zasady rekompensat określone w nowym rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego.
easyJet zgadza się z założeniami nowego prawa Unii Europejskiej - aby linie lotnicze były odpowiedzialne za komfort swoich pasażerów podczas zakłóceń ruchu lotniczego. Mimo to, easyJet uważa, że prawo, które dziś wchodzi w życie, zaszkodzi liniom lotniczym i ostatecznie nie spełni swoich założeń.
W celu zapewnienia pasażerom jak najlepszej opieki podczas zakłóceń ruchu lotniczego easyJet realizuje obecnie więcej, niż to, do czego obliguje nowe rozporządzenie. Zdaniem easyJet nowe regulacje są wadliwe w trzech obszarach:
- Rozporządzenie dotyczy wyłącznie linii lotniczych, co może być odebrane jako działanie naruszające unijną zasadę równorzędnego traktowania różnych środków transportu
- Wysokość rekompensat nie powinna być ustalana odgórnie, lecz określana proporcjonalnie do ceny biletu. Aktualnie, średnia cena biletu easyJet w jedną stronę wynosi 42GBP, zaś nowa regulacja przewiduje minimalne rekompensaty na poziomie 172GBP
- Zamieszanie związane z nieprecyzyjnym słownictwem rozporządzenia może spowodować, że prawa pasażerów będą źle interpretowane. W obecnym brzmieniu rozporządzenie nie określa jasno, jaka odpowiedzialność spada na linie lotnicze. W związku z tym, każde opóźnienie lub odwołanie lotu będzie musiało być rozpatrywane indywidualnie.
Komentarze
Tagi:
Dział transport:
FlixBus: Polacy chcą podróżować na
Na ferie prowadzi Egipt, ale egzotyka także
Nowe połączenie z Kraków
Starsze aktualności:
Intercity zadowolone z 2024
Picie na stokach potępiane
ACI EUROPE: Potrzebujemy zabezpieczenia przyszłości
POLREGIO przewiozło ponad 100 mln
Gdzie Polacy latali samodzielnie w
ETC publikuje wskazówki dla zrównoważonej
Accor ułatwia rezerwacje
Turystyka wspiera 33 finał
Gdańsk Europejską Stolicą Kultury
Przewoźnicy obniżają opłaty paliwowe, bo tanieje ropa naftowa
Nie będzie autostrady A1 na Euro 2012?
Władze Krakowa nie będą ingerować w ceny przewozów taksówkami osobowymi
Listopadowe Forum Turystyki Biznesowej
Australia: rekin zagryzł surfera
Nocleg za 1 centa w luksusowym weneckim hotelu - to błąd systemu!
W Egipcie istnieje podejrzenie zamachów terrorystycznych
Linie easyJet reklamują się na niemieckich taksówkach
Restauracja Belvedere zmienia wizualizację marki
Augustów musi walczyć o zasobnych turystów!
POT ogłosiła konkurs dla dziennikarzy promujących polską turystykę
Jak europejskie stolice witają Nowy Rok?
Wzrosły koszty organizacji wyjazdów wakacyjnych?
Podhale: ruszył sezon dla narciarzy i dla TOPR
Austria: wkrótce otwarcie sezonu zimowego w ośrodkach narciarskich
Kolejnym kosmicznym turystą będzie syn amerykańskiego astronauty
Jak mieszkali i pracowali niegdyś górale?
uprawnienia przewodnika miejskiego
