Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta
- Doradca klienta Biuro Podróży Itaka Kraków M1
- RAINBOW Doradca Klienta
- NEKERA - Flight Specialist
- NEKERA - Product Manager (Warszawa)
- pilot Wiedeń : 31.05-01.06.2024
- Poszukiwany pilot 05.06-07.06
- Przewodnik Kulinarny w Warszawie
- Specjalista ds. Turystyki Jaworzno
- Specjalista ds turystyki
Organizacja podróży służbowych
W środę 19 maja br. w warszawskiej restauracji KOM odbyło się śniadanie biznesowe Travelport, podczas którego rozmawiano na temat wyzwań, jakie napotykają osoby zarządzające organizacją podróży służbowych. Na spotkaniu obecni byli przedstawiciele największych biur zajmujących się obsługą firm.
Podczas prezentacji skierowanej do przedstawicieli biur zajmujących się obsługą podróży służbowych przedstawione zostały rozwiązania technologiczne Travelport GDS, takie jak: aplikacje typu self-booking tool przeznaczone dla korporacji (KDS Portal, Trip Manager), które umożliwiają zakładanie rezerwacji bezpośrednio przez klienta, jak również dokonywanie zmian i anulowanie rezerwacji 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu. Ponadto aplikacja kontroluje przestrzeganie polityki podróżowania firmy. Zaprezentowano także rozwiązania automatyzujące pracę kasjera lotniczego: używanie profili klientów oraz narzędzi kontrolujących poprawność zakładanych rezerwacji. Przedstawione zostały również możliwości tworzenia narzędzi na zlecenie klienta, np. wysyłanie potwierdzenia rezerwacji za pomocą SMS-ów oraz narzędzia raportujące (lokalizowanie pasażerów, którzy są aktualnie w podróży - Journey Reporter; raportowanie niewykorzystanych biletów lotniczych w celu dokonania zwrotu - eTracker; porównanie ilości CO2 emitowanego podczas podróży w zależności od środka transportu (Carbon Tracker).
W trakcie spotkania zaprezentowani zostali także partnerzy technologiczni Travelport, którzy specjalizują się w dostarczaniu klientom kompleksowych systemów sprzedaży online, systemów mid-office oraz aplikacji raportujących.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Dział dla turystów:
Udany pierwszy kwartał w Porcie Lotniczym
IGHP: Wielkanoc dobra, majówka będzie jeszcze
Starsze aktualności:
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Prawie 75 mln wyjazdów turystycznych
Czy konsolidator usług hotelowych może rozliczać się wg procedury VAT
Do roku 2015 PKP Przewozy Regionalne dostaną dodatkowe 800 mln zł
CIR: będzie pomoc finansowa na budowę regionalnych portów lotniczych
Letnie połączenia czarterowe Centralwings dla touroperatorów!
Drożej na praskich mistrzostwach
Zderzenie samolotu z cieżarówką: 1 osoba nie żyje
W kwietniu na lotnisku w Balicach do podróżnych przemówią uchofony
Polska może stracić unijne pieniądze na rozbudowę lotnisk!
Branża turystyczna pomaga niedożywionym dzieciom
Antarktyda wprowadzi restrykcje dla turystów
Wypadek autokaru w Hiszpanii. Sześć osób zginęło.
Przeciwpożarowe systemy w autobusach turystycznych
FVW: klasyfikacja europejskich organizatorów turystyki
Best Reisen Group - podróż pociągiem po 4 stanach Indii
Niepostrzeżenie wyrósł nowy hotel
Szukam firmy oklejającej przyczepy gastro w Warszawie i okolicach?