Ogłoszenia
Ogłoszenia
- KIEROWNIK DZIAŁU REZERWACJI
- Project Manager (Katowice)
- Specjalista ds. rezerwacji w jęz. polskim
- Specjalista ds.turystyki - biuro podróży w...
- Sprzedam pensjonat Rabka Zdrój
- B.P. ITAKA w C.H.M1 w Czeladzi zatrudni
- NEKERA - Specjalista Wsparcia Sprzedaży
- Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta
- Doradca klienta Biuro Podróży Itaka Kraków M1
- RAINBOW Doradca Klienta
Będzie nowa, skuteczna reklama stolicy?
Rafał Olbiński, słynny polski plakacista, który stworzył już plakaty promujące Nowy Jork i Berlin, pracuje nad reklamą stolicy - entuzjastycznie pisze Życie Warszawy.
Rafał Olbiński to słynny polski plakacista. Pracuje on obecnie nad reklamą, która będzie promować Warszawę za granicą. Obraz przedstawiać będzie Syrenkę siedząca na huśtawce na tle Starego Miasta. Będzie on przyciągać turystów do Warszawy hasłem "Zakochaj się w Warszawie".
- Plakat jest już na ukończeniu. Przygotowuję jeszcze różne wersje językowe hasła. Na razie nie zdradzę efektów pracy - powiedział Życiu Warszawy Rafał Olbiński tuż przed odlotem do Nowego Jorku, gdzie mieszka i pracuje na stałe.
Polski plakacista jest znany w swojej branży z trafnych reklam miast - w 1995 roku wygrał prestiżowy konkurs na reklamę Nowego Jorku. Dzieło zatytułowane Nowy Jork - stolica świata" tak spodobało się Niemcom, że zamówili u Olbińskiego plakat dla swojej stolicy - Berlina. W następnych latach plakacista stworzył też reklamę Las Vegas i Tibilisi. - Plakaty Olbińskiego są bardzo popularne wśród zagranicznych turystów. To dobry pomysł na promocję miasta - oceniają w rozmowie z Życiem Warszawy właściciele warszawskich galerii.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Przewodnik Michelin - więcej lokali z
Lepsza kondycja branży
Program inwestycji dla branży turystyka, horeca i
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej
Dział biura turystyczne:
eSky reklamuje się, że taniej niż u
Starsze aktualności:
TSUE: Przewoźnik odpowiada za nienależyte udzielenie pierwszej
Ankieta KE dla
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Sheraton Warsaw: grzybowe kreacje kulinarne
Gdańsk miastem hanzeatyckim z pięknymi zabytkami?
Kolejna odsłona promocji dla dzieci w McDonalds
POT przyznał nagrody dla Najlepszego Produktu Turystycznego 2006 r.
GTP rozpoczyna cykl szkoleń pt. Skuteczna sprzedaż usług turystycznych
Sześciodniowa promocja LOT: tańsze bilety
(dolnośląskie, Wrocław) Bezpłatne szkolenia dla pracowników branży
Zabytkowa Kopalnia Guido znajdzie się na liście UNESCO?
32 mln zł strat po pożarze Dworu Soplicowo
Hilton inicjatorem franczyzy w Polsce
Gang Robin Hooda okrada restauracje i rozdaje jedzenie ubogim
Małopolski System IT - Unia sfinansuje 75%
Inwersja powietrza w Bieszczadach
Lufthansa: dwa razy częściej z Krakowa do Frankfurtu