Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Animator Czasu Wolnego - Bułgaria
- KIEROWNIK DZIAŁU REZERWACJI
- PRACOWNIK DZIAŁU CALL CENTER
- Pilot na Węgry
- Project Manager (Katowice)
- Specjalista ds. rezerwacji w jęz. polskim
- Specjalista ds.turystyki - biuro podróży w...
- Sprzedam pensjonat Rabka Zdrój
- B.P. ITAKA w C.H.M1 w Czeladzi zatrudni
- NEKERA - Specjalista Wsparcia Sprzedaży
Wizz Air zostawił pasażerów na lodzie
Węgierskie linie lotnicze Wizz Air telefonicznie poinformowały swoich pasażerów, którzy wykupili loty do Barcelony, że firma rezygnuje z tego połączenia. Powód? Już się nie opłaca. Ci, którzy powrót z Barcelony mają zaplanowany przed 15 września nie mają się o co martwić, bo właśnie w tym dniu Wizz Air nie będzie już tam latał. W znacznie gorszej sytuacji są pasażerowie, którzy wykupili bilety na późniejszy termin.
Niestety nie ma żadnego kontaktu z przedstawicielem Wizz Air. Informacje można otrzymać jedynie za pomocą infolinii. Tam jednak też nie są do końca zorientowani w sytuacji i proponują kontakt mailowy. Na maile niestety nikt nie odpowiada. Od pracowników infolinii można się jedynie dowiedzieć, że pasażerowie, którzy wykupili bilety na termin późniejszy niż 15 września mogą polecieć liniami wcześniej albo zostaną im zwrócone pieniądze za bilet. A co z tymi pasażerami, którzy nie mogą wrócić wcześniej? Muszą radzić sobie sami i nie zostanie im zwrócona różnica kosztów, jakie poniosą na powrót innymi liniami lotniczymi.
Firma zabezpieczyła się przed taką sytuacją pisząc w swoich warunkach taryf: "Jeżeli WIZZ Air nie obsługuje lotu w racjonalny sposób zgodnie z rozkładem lotów lub anuluje lot lub też przestanie obsługiwać daną trasę, WIZZ Air, wedle wyboru Pasażera:
- dokona przewozu Pasażera przy najbliższej okazji innym samolotem, na którym są miejsca, kursującym według rozkładu pomiędzy tymi samymi miejscami (lub inną trasą uzgodnioną z Pasażerem); lub
- dokona zwrotu kosztów w wysokości niedokonanego przewozu"
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
witam
[2008-05-13 22:00 149.254.200.*]
ja spotkalam sie z tym samym problemem tylko ze zakupilam bilety z Coventry (anglia) do Gdanska i o zlikwidowaniu lotow nie zostalam nawet poinformowana a dowiedzialam sie od znajomego 6 dni przed wylotem.Gdy zadzwonilam do linii WIIZ AIR nawet nie uslyszalam przeprosiin odpowiedz »
Anulowanie lotu do Sztokholmu
[2008-06-25 09:23 89.76.235.*]
Witam,
ja z kolei zostałem "wystawiony do wiatru" przez firmę Wizzair. Miałem wykupiony lot na trasie Katowice Sztokholm, na dzień przed odlotem dostałem maila z informacją, że lot jest odwołany. Nikt z pracowników linii lotniczych nie raczył nawet zadzwonić do mnie i poinformować mnie o tym fakcie, pomimo tego, że podczas rezerwacji biletu podałem dwa telefony do siebie.
Pomimo informacji przesłanej mailem o tym, że lot został odwołany na stronach internetowych Wizzair widnieje informacja, że lot się odbędzie, a wszystkie miejsca na ten lot zostały wyprzedane.
Wydaje mie się po prostu, że z jakiegoś powodu zostałem po prostu usunięty z listy pasażerów tego lotu..
Na maile firma nie odpowiada, dzwoniąc do biura osługi klienta odbiera automat i informuje, że wszystkie linie są zajęte.
Nie wiem, co mam robić. Na miejscu w Sztokholmie mam umówione spotkanie.
Po prostu firma Wizzair wystawiła mnie do wiatru.
Sprawa dotyczy lotu numer W6 125 w dniu 25 czerwca 2008 roku. Odlot z Katowic o godz. 19.30.
Zastanawiam się, czy jestem jedyną osobą, która w taki sposób została wystawiona do wiatru. Zastanawiam się też w jaki sposób można dochodzić od firmy odszkodowania za straty związane z taką sytuacją.
Pozdrawiam wszystkich mających nadzieję na udany lot.
Rozczaropwany niedoszły pasażer. odpowiedz »
Dział transport:
Elektroniczne faktury zaczną obowiązywać za 2
eSky reklamuje się, że taniej niż u
Starsze aktualności:
Komisja Europejska przedłużyła możliwość pomocy dla małych portów
Oburzenie na ceny biletu na Wawel, ale czy
TSUE: Przewoźnik odpowiada za nienależyte udzielenie pierwszej
Ankieta KE dla
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Jesienna promocja Warszawy będzie stratą pieniędzy?
Polacy w tym roku będą wypoczywać w kraju?
British Airways odnotowało 148 mln funtów straty
EasyJet oferuje pasażerom szybkie kursy językowe
Piewsza policealna szkoła dla pracowników obsługi lotnisk
80-lecie Polskiego Związku Żeglarskiego
W 18 godzin z Singapuru do Nowego Jorku
Germanwings uruchomiły Smart Connect, czyli loty przesiadkowe
"Kostrzyn dla Odrą. Bastion historii i przyrody" nagrodzony
Za miesiąc zabłyśnie iluminacja krakowskiego Wawelu
Best Western Żubrówka w Białowieży w nowej odsłonie
Pekin: olimpiada nie przyciągnęła tylu turystów ilu się spodziewano
Opóźnienia w odlotach na Okęciu - pasażerowie proszeni są o wsczesne zgłaszanie się do odprawy
Czwarty Jarmark Wojewódzki w Łodzi