AmRest: bezprzewodowy internet we wszystkich restauracjach
W restauracjach Pizza Hut, KFC, Burger King, Starbucks, freshpoint oraz Rodeo Drive będzie można teraz korzystać z bezprzewodowego internetu. AmRest uruchomił bowiem sieć bezprzewodowego dostępu do internetu we wszystkich lokalach swoich marek.
Sieć zbudowana jest w oparciu o technologię Wi-Fi. Na terenie wszystkich 290 restauracji będą znajdować się hot-spoty. AmRest zarządza lokalami w Polsce, Czechach, Bułgarii, Serbii, Rosji i na Węgrzech.
Przemysław Poppe, dyrektor IT w AmRest powiedział, że oferując bezprzewodowy system na terenie wszystkich restauracji firma musiała przede wszystkim pamiętać o tym, aby był on łatwy w obsłudze i bezpieczny. Uproszczono wszelkiego typu logowania i autoryzacje, klient już po paru kliknięciach ma dostęp do Internetu (wystarczy wybrać sieć WIFI o nazwie naszej restauracji). Zastosowany jest oczywiście protokół szyfrowania transmisji. Dzięki temu klienci, którzy korzystają z bezpłatnego Wi-Fi w naszych restauracjach mogą w szybki i bezpieczny sposób korzystać z Internetu - dodał.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Internet w restauracjach Pizza Hut, KFC, Burger King
[2008-09-24 12:30 78.8.101.*]
dziwne, że tak duża firma dopiero teraz pomyślała o WiFi mam knajpę na wsi i bezprzewodowy dostęp dla klientów mamy od 3 lat i chyba dostęp do netu powinien być już standardem a nie nowością.... www.hotelcis.pl/hotspot.htm odpowiedz »
Dział gastronomia:
Przewodnik Michelin - więcej lokali z
Elektroniczne faktury zaczną obowiązywać za 2
Lepsza kondycja branży
Program inwestycji dla branży turystyka, horeca i
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej
Starsze aktualności:
Katastrofa na Odrze może się
Emirates uruchamiają powietrzne
Włochy nieoczywiste - zachęta do
NIK skontrolowała lotnisko w
Jest decyzja środowiskowa dla
Komisja Europejska przedłużyła możliwość pomocy dla małych portów
Oburzenie na ceny biletu na Wawel, ale czy
TSUE: Przewoźnik odpowiada za nienależyte udzielenie pierwszej
Ankieta KE dla
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
Norwegian promuje swój rodzimy kraj w Szczecinie
Laureaci konkursu POT na najlepszy produkt turystyczny
PKS w Nowym Sączu: redukcja zatrudnienia o jedną czwartą
Duże zainteresowanie targami WorldHotel 2010
Z Łodzi do Paryża, Rzymu oraz Tel Awiwu
Lufthansa uruchamia codzienne loty do Frankfurtu
Izraelczycy kupili PPKS w Mrągowie
Jubileuszowy lot Air Italy Polska
Bułgarskie hotele 5 razy tańsze niż rumuńskie
Niemcy: orkan Emma omal nie zdmuchnął Airbusa
Akcje Travelplanet.pl zyskują na wartości!
Alitalia protestuje przeciwko zwolnieniom, jakie szykuje Air France-KLM
Mexicana i Click Mexicana zasilą szeregi sojuszu oneworld
Heathrow Express jako pierwsza skorzysta z systemu Amadeus Helling Platform
Portal związany z turystyką biznesową