TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Realne Punkty Obsługi Klienta Travelplanet generują 1/3 sprzedaży całej grupy

Realna sieć sprzedaży wirtualnego biura turystycznego Travelplanet okazała się sukcesem. Punkty Obsługi Klienta Travelplanet.pl otwarte w największych galeriach handlowych już po roku działania okazały się rentowne. W chwili obecnej 1/3 sprzedaży całej grupy.


Sieć sprzedaży Travelplanet.pl stała się w bardzo krótkim czasie istotnym źródłem przychodów spółki. W chwili obecnej cała sieć, na którą składa się w tej chwili 7POKów jest już rentowna. - Skłania nas to do dynamicznej kontynuacji tego projektu i uruchamiania kolejnych punktów. Jeszcze w tym miesiącu zamierzamy otworzyć pierwszy POK w Poznaniu, a później we Wrocławiu - komentuje Anna Chryplewicz Dyrektor Finansowy Travelplanet.pl.

Internetowe biuro podrózy otworzyło dotychczas POK-i w:
- Warszawie: C.H. Reduta, C.H. Targówek, C.H. Wola Park
- Bydgoszczy: Galeria Pomorska
- Katowicach: C.H. 3stawy
- Krakowie: C.H. M1
- Łodzi: C.H. Manufaktura




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Punkty Obsługi Klienta Travelplanet warszawa Bydgoszcz Katowice Kraków Łódź sukces zyski dobry pomysł C.H. Reduta C.H. Targówek C.H. Wola Park Galeria Pomorska C.H. 3stawy C.H. Manufaktura w Poznaniu biuro we Wrocławiu biura travel planet ch 3 stawy




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję