Konkursy dla branży turystycznej

Międzynarodowe Targi Turystyczne TT Warsaw to wydarzenie umożliwiające prezentację oferty odbiorcom profesjonalnym i klientom indywidualnym oraz zawieranie kontaktów biznesowych pomiędzy międzynarodową, a polską branżą turystyczną. Jednym z głównych celów organizatorów i partnerów imprezy jest zachęcanie przedsiębiorców, związanych z sektorem turystycznym, do rozwijania swojej działalności, dbałości o promocję, a także jakość usług i obsługi.


W tym roku po raz pierwszy odbędzie się konkurs na najlepszy produkt sektora nowe technologie w turystyce. Ponadto, tradycyjnie wystawcy mogą wziąć również udział w konkursach: "Fair Play Turystyki Polskiej" o Kryształowy Globus oraz Homo Turisticus.

Nowy konkurs: "Nowe technologie w turystyce"

Obserwując tendencje na rynku turystycznym i słuchając podpowiedzi ekspertów z branży, organizatorzy Targów TT Warsaw dostrzegają coraz większe znaczenie nowych technologii w promocji i sprzedaży usług turystycznych.

"Idea konkursu pojawiła się po wielu dyskusjach w branżowym gronie. Jesteśmy przekonani, że nowe technologie to kierunek, w którym będzie podążać polska i światowa turystyka. Bez nowoczesnych narzędzi nie będzie możliwości właściwego obsłużenia klientów, zapewnienia im odpowiedniego dostępu do informacji. Chcemy stymulować przedsiębiorców do zainteresowania się tą tematyką i inwestowaniem w nowe technologie" - podkreśla Andrzej Kozłowski, Dyrektor Zarządzający MT Targi Polska, firmy organizującej imprezę.

"Rozwój technologii teleinformatycznych jest niewątpliwie jednym z najważniejszych jeśli nie najważniejszym czynnikiem zmian w turystyce i hotelarstwie. Dotyczy to nie tylko działalności promocyjnej czy dystrybucji ale praktycznie wszystkich obszarów działalności firm turystycznych i innych podmiotów działających w branży. Według opinii firmy badawczej PhoCusWright umiejętność wykorzystania nowych technologii jest obecnie kluczowym czynnikiem w osiąganiu przewagi konkurencyjnej, często decydującym o być albo nie być na rynku." - wtóruje Mirosław Nalazek, Dyrektor Departamentu Systemów Informacyjnych Polskiej Organizacji Turystycznej.

Konkurs ma na celu wyłonienie i nagrodzenie najlepszych produktów sektora nowe technologie w turystyce. Konkurs jest otwarty i każda firma, która ma w swoim portfolio produkt pasujący do ustalonych kategorii, może wziąć w nim udział.

Zgłoszenia oceniać będzie Jury, w którego skład wejdą eksperci z branży turystycznej, informatycznej oraz przedstawiciele organizatora targów.

Regulamin konkursu zostanie ogłoszony we wrześniu br. na stronie internetowej organizatora.

Fair Play, czyli docenienie solidności wobec klientów i kontrahentów

Touroperatorzy, będący w gronie wystawców XXI Międzynarodowych Targów Turystycznych TT Warsaw 2013 mogą wziąć udział w konkursie "Fair Play Turystyki Polskiej" o Kryształowy Globus.

Konkurs jest adresowany do wszystkich podmiotów z branży turystycznej, które są bezpośrednimi organizatorami imprez turystycznych. Uczestnictwo w targach nie jest warunkiem koniecznym przystąpienia do rywalizacji.Biorący udział w konkursie muszą prowadzić działalność gospodarczą w turystyce przez minimum trzy lata i być członkiem jednego z samorządów gospodarczych.Ocenie podlegają usługi świadczone przez kandydatów w czasie ostatniego, pełnego roku kalendarzowego liczonego od jesieni do jesieni.

Celem konkursu jest motywowanie do podnoszenia jakości usług oraz dbałości o solidność zarówno wobec klientów jak i kontrahentów.

Zwycięzca, poza statuetką Kryształowego Globusa oraz dyplomem, otrzyma do wykorzystania podczas kolejnej edycji targów TT Warsaw powierzchnię wystawienniczą o wielkości 6 m². Wyróżnienie wręczone zostanie podczas oficjalnego otwarcia XXI Międzynarodowych Targów Turystycznych TT Warsaw 2013.

Organizatorem konkursu "Fair Play Turystyki Polskiej" o Kryształowy Globus są: Polska Izba Turystyki oraz firma MT Targi Polska - organizator Targów TT Warsaw.

Stoisko wizytówką firmy

Oryginalny wygląd stoiska, pozwala wyróżnić się na tle innych firm, często również bezpośredniej konkurencji i dzięki temu na długo pozostać w pamięci zwiedzających. Dlatego organizator targów zachęca wystawców do starannego przemyślenia jego aranżacji, funkcjonalności, a także zespołu osób, który będzie obsługiwać kontrahentów.

Jury złożone z przedstawicieli mediów branżowych oraz MT Targi Polska, biorąc pod uwagę oryginalność, użyteczność oraz estetykę zabudowy, a także spójność wizualizacji stoiska z prezentowaną ofertą, profesjonalizm obsługi klienta, bogactwo materiałów promocyjnych i program wydarzeń towarzyszących, wyłoni najbardziej profesjonalne stoisko targów TT Warsaw 2013.

Konkurs Homo Turisticus zostanie rozstrzygnięty pierwszego dnia imprezy tj. 28 listopada. Wyniki zostaną ogłoszone podczas wieczornej gali. Zdobywcy I, II oraz III miejsca zostaną uhonorowani: statuetką Homo Turisticus, dyplomem, a także otrzymają bezpłatną reklamę w katalogu Targów TT Warsaw 2014.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)



Tagi:




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję