Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Project Manager (Katowice)
- Specjalista ds. rezerwacji w jęz. polskim
- Specjalista ds.turystyki - biuro podróży w...
- Sprzedam pensjonat Rabka Zdrój
- B.P. ITAKA w C.H.M1 w Czeladzi zatrudni
- NEKERA - Specjalista Wsparcia Sprzedaży
- Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta
- Doradca klienta Biuro Podróży Itaka Kraków M1
- RAINBOW Doradca Klienta
- NEKERA - Flight Specialist
Czy tani alkohol to dobry sposób na budowanie turystycznej marki?
Prócz pięknych plaż i barwnej kultury, jedno z europejskich państw przyciąga turystów również tanim alkoholem. Czy etykieta ośrodka alkoholowej turystki to dobry kierunek rozwoju branży obrany przez Bułgarię?
Coraz popularniejsze wśród młodych ludzi alkoholowe wycieczki mają nazwę pub crawls. Około godziny 21 grupa 20-30 osób spotyka się w jednym miejscu, często pod hotelem i rusza w nocną eskapadę, mocno zakrapianą w miejscowych barach. Poszczególne grupy łatwo rozpoznać, zostają bowiem "ubrane" przez organizatorów w jednokolorowe koszulki. Program obejmuje wizytę w 5-6 lokalach. Zabawa kosztuje średnio 10 euro.
Całą sytuacją zaniepokojony jest minister kultury Bułgarii Weżdi Raszydow. Często, młodzież wychodząca dopiero na nocną eskapadę, już jest pod wpływem alkoholu. Niekontrolowane zachowania, w tym burdy, stały się powodem śmierci dwóch osób. Raszydow podkreśla, że Bułgaria posiada wiele innych atutów, które należy reklamować, nie powinna zaś stawać się celem turystyki alkoholowej. Również hotelarze, których obiekty często padają ofiarą agresji pijanych "gości" są przeciwni tego typu procederom. Według nich, organizatorzy eskapad powinni brać odpowiedzialność za spowodowane przez uczestników zabawy szkody. Sami zainteresowani twierdzą natomiast, że "pub crawls" sprzyjają zacieśnieniu się przyjaznych więzi turystów różnych narodowości i nie ma w nich nic złego. Najczęściej z tego typu atrakcji korzystają Austriacy, Szwajcarzy, Niemcy, Rosjanie i Ukraińcy.
Cóż - sytuacja nieco przypomina tą w Polsce, gdy funt był warty 6PLN i po turystycznych i mniej turystycznych miastach, ale wszędzie gdzie dolatywały tanie linie, szalały grupy pijanych Anglików, czy Irlandczyków. Teraz jest już dużo lepiej - funt stracił na wartości, a nasi hotelarze i właściciele pubów oraz restauracji zauważyli, że tacy (często jednorazowi) uciążliwi klienci odstraszają innych klientów - czy to biznesowych, czy stałych lokalnych bywalców, którzy choć w jeden wieczór nie muszą dać takiego zarobku, to jednak wracają, jeśli lokal jest w porządku.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
eSky reklamuje się, że taniej niż u
Dział dostawcy/usługodawcy branży:
SITE Poland podsumowuje 3 edycję programu Young
Państwo może nakładać obowiązki na dostawców usług internetowych z siedzibą w innym kraju
Ceny wrześniowych wyjazdów rosną trochę
Niemiecki Dzień Turystyki bez
Najlepsze praktyki dotyczące spotkań medycznych. Raport ICCA i AC
Starsze aktualności:
TSUE: Przewoźnik odpowiada za nienależyte udzielenie pierwszej
Ankieta KE dla
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Ułatwienia na przejściach z Ukrainą w ramach MRG
Leśne Runo ma nowych właścicieli
Dolny Śląsk: Polska ma swoje Alpy
Co sprzedawało się w ubiegłym roku?
Sfinks wyemitował akcje i obligacje zamienne
TT Warsaw 2012 promuje młode talenty turystyki
Accor wzmacnia segment luksusowy
Czy ramadan przeszkadza turystom?
Lotnisko w Goleniowie: prognoza
Co wybierali turyści w 2013 roku?
Nowa droga startowa w Katowice Airport
Emirates będą największą linią świata?