TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Nowe rozwiązanie do promocji turystycznej

Amadeus został wybrany przez Europejską Komisję Turystyki do opracowania rozwiązania, które umożliwi promocję Europy jako destynacji turystycznej.


Mobilna aplikacja VisitEurope ma za zadanie wsparcie większości narodowych organizacji turystycznych krajów europejskich w przyciąganiu większej liczby podróżnych.

Rozwiązanie jest częścią strategii “Destination Europe 2020", która stanowi wspólną inicjatywę Komisji Europejskiej i ETC, mającą na celu wzmocnienie wizerunku Europy na odległych rynkach poprzez działania promocyjne oraz wdrażanie nowych technologii we współpracy z głównymi przedstawicielami branży.

VisitEurope dostarczy Europejskiej Komisji Turystyki platformę cyfrową do promocji Europy jako atrakcyjnego kierunku podróży: do końca tego roku aplikacja będzie dostępna do bezpłatnego pobrania na iPada w Stanach Zjednoczonych, a następnie w Argentynie, Brazylii, Chile i Kanadzie, przy równoczesnym wprowadzeniu globalnej wersji webowej.

Rozwiązanie wykorzystuje technologię wyszukiwania firmy Amadeus, która sprawi, że planowanie i samo podróżowanie staną się bardziej atrakcyjne dla turystów korzystających z urządzeń mobilnych. Ponadto aplikacja pozwoli podróżnym na dzielenie się informacjami z wyjazdu za pośrednictwem wybranych kanałów społecznościowych.

"Cieszymy się, że możemy rozwijać naszą inicjatywę wspólnie z liderem w dziedzinie technologii. Jest to ważny krok w naszej współpracy z Komisją Europejską i europejskimi firmami technologicznymi działającymi w branży turystycznej, takimi jak Amadeus. Jej celem jest zachęcenie większej liczby turystów z całego świata do odwiedzenia Europy" - mówi Eduardo Santander, dyrektor wykonawczy Europejskiej Komisji Turystyki.

"Technologie cyfrowe rewolucjonizują sposób, w jaki organizacje zarządzające destynacjami (Destination Management Organisations - DMO) sprzedają i promują swoje produkty i usługi. Jesteśmy pewni, że innowacyjna technologia platformy wesprze DMO w zwiększaniu konkurencyjności i wzmocnieniu swojej pozycji, przy wykorzystaniu nowych kanałów, takich jak mobilność. Nasza unikalna technologia wyszukiwania zwiększy skuteczność Europejskiej Komisji Turystyki w zakresie przyciągania potencjalnych podróżnych do Europy, a udostępnianie treści stanie się jeszcze bardziej inspirujące" - komentuje Francisco Pérez-Lozao Rüter.

"W pełni wspieramy inicjatywy podejmowane przez Europejską Komisję Turystyki w celu stymulacji konkurencyjności sektora turystycznego. Amadeus skupia się na innowacyjnych rozwiązaniach, które stanowią kluczowy element naszej działalności od ponad 25 lat. Dzięki naszemu doświadczeniu w dostarczaniu innowacyjnych technologii dla biur podróży na całym świecie, połączonemu z inwestycjami w BiR, jesteśmy gotowi wspierać branżę w sprostaniu nowym wyzwaniom ery cyfrowej" - mówi Svend Leirvaag, wiceprezydent Amadeusa.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Amadeus promocja turystyczna VisitEurope Komisja Europejska Europejska Komisja Turystyki kanał społecznościowy Eduardo Santander




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję