Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista ds. Turystyki - Krasnystaw
- wychowawca-lektor języka angielskiego
- SPECJALISTA DS.TURYSTYKI
- PRODUCT MANAGER
- Specjalista ds. turystyki wyjazdowej z...
- Specjalista ds. Turystyki Jaworzno
- Specjalista ds. turystki Siemianowice Śląskie
- Wychowawcy na obóz we Włoszech
- Kupię funkcjonujące biuro podróży
- GRECJA - REZYDENT
Wydłużenie sezonu turystycznego
Wiele gmin stara się o utworzenie klastrów turystycznych. Sopot jest prekursorem w tej dziedzinie i może służyć przykładem jak skutecznie inicjować współpracę tych, którzy na co dzień ze sobą konkurują.
Od początku tego roku rolę lidera Sopockiego Klastra Turystycznego przejęło Stowarzyszenie Turystyczne Sopot. Ta sopocka Lokalna Organizacja Turystyczna musiała przejść przez znaczące przekształcenia: zmiany struktur i statutu. Główny cel pozostaje ten sam - wspólne działanie podmiotów z sopockiego sektora turystycznego. Dzięki inicjatywie klastrowej zacieśniła się jeszcze bardziej współpraca pomiędzy firmami, władzami miasta i jednostkami naukowymi.
Stworzono sopocki kalendarz imprez, który nie tylko promuje sopockie wydarzenia, ale w doskonały sposób służy również jako narzędzie pracy dla recepcjonistów, jest narzędziem do pakietowania usług i platformą wymiany roboczych informacji dla branży.
W listopadzie 2011 r. podczas targów EIBTM w Barcelonie - największych targów sektora MICE - uczestnicy sopockiego klastra mieli okazję prezentować konferencyjne oblicze Sopotu. I w tym przypadku również sprawdziła się zasada klastrowa: Gmina Miasta Sopotu wykupiła przestrzeń targową oraz przygotowano prezentację multimedialną Sopot - a recipe for meetings. To specjalnie stworzona w wersji elektronicznej oferta konferencyjna Sopotu zawierająca ofertę nie tylko sal konferencyjnych, hoteli i restauracji ale również wszystkich tych magicznych miejsc dzięki którym Sopot to destynacja łączącą atmosferę prestiżowego kurortu, ulubionego miasta artystów i nowoczesnego centrum spotkań biznesowych. W targach turystyki biznesowej w Barcelonie uczestniczyli przedstawiciele ERGO ARENA, Sheraton Sopot Hotel, Conference Center & Spa, Hotelu Haffner czy Teja Tur jako sopockiego PCO. Wszystkie sopockie podmioty skorzystały na tym działaniu.
W kwietniu 2012 roku zrealizowana zostanie kolejna akcja sopockiego klastra. Podczas trzech tygodni mieszkańcy i turyści liczyć mogą na zniżki w restauracjach i hotelach oraz na atrakcyjne oferty pobytowe. To nowa inicjatywa Gminy Miasta Sopotu oraz Stowarzyszenia Turystycznego Sopot, która ma na celu wydłużenie sezonu turystycznego. Zaplanowane tygodnie: rodzinny, prestiżu i kultury rozpoczną się 4 kwietnia i będą trwać do 27 kwietnia.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Dział centra informacji i promocji:
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw
Dziwny konkurs na dyrektorów
Polacy na pierwszym miejscu wśród
Wsparcie także turystyki w północno-wschodniej
Starsze aktualności:
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Prawie 75 mln wyjazdów turystycznych
Czy konsolidator usług hotelowych może rozliczać się wg procedury VAT
Wyspy Wolin i Uznam lepiej połączone z resztą
Polskie Jadło nie poradziło sobie z kredytem
Zagubiona walizka i alarm bombowy
Itaka chce poznać opinie swoich klientów
Lista najlepszych restauracji na świecie
Polacy ruszyli po oferty last minute
Wizz Air będzie promować Wielką Brytanię
Nowe biuro właścicielki Aquamaris
Marketing internetowy - wizytówka Twojego hotelu w sieci
Od dziś autostrada A4 najdroższa w Europie
MSZ odradza podróże do Górskiego Karabachu
Najpopularniejsze kierunki wakacyjne Polaków
Nowy Czerwony Przewodnik Michelin "Main Cities of Europe 2011"
Nowy latający ambasador Berlina
LOT otrzymał pierwszego Dreamlinera
Mexico Entero Polskie biuro na yukatanie