Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Rezydent Hotelowy
- SPECJALISTA DS. KOMUNIKACJI I CONTENT MARKETINGU
- Specjalista ds.obsługi posprzedażowej Wrocław
- pilot Bawaria
- PILOT NA JAPONIĘ na przełomie kwietnia/maja 2026
- B. P. Okno na Świat (Warszawa) - Specjalista ds....
- Specjalista ds. Turystyki w salonie Wakacje.pl
- Specjalista ds turystyki - Stargard
- Specjalista / Specjalistka ds. turystyki
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej -...
Ryanair okłamuje pasażerów w sprawie Modlina?
Ryanair obecnie jest w trakcie negocjacji z władzami portu lotniczego w Modlinie. Decyzja przewoźnika o przedłużeniu swojego pobytu na Lotnisku Chopina zelektryzowała zarówno pasażerów jak i władze modlińskiego portu. Smaczku dodaje fakt, iż ostatnio Ryanair zaczął rozsyłać maile do podróżnych z nieprawdziwą informacją, o tym, że lotnisko w Modlinie jest zamknięte i dlatego rejsy realizowane są ze stołecznego portu.
Edyta Mikołajczyk, rzeczniczka prasowa Portu Lotniczego Modlin zapowiedziała, że władze lotniska będą wyjaśniać sprawę z przewoźnikiem. Dodała też, że nie dopatruje się w tym całym zamieszaniu celowości działań Ryanair.
Kiedy przyjrzymy się sprawie nieco dokładniej, widzimy, że podobny komunikat wciąż jest zamieszczony na stronie internetowej przewoźnika. Co z pozoru faktycznie może wyglądać na niechlujstwo.
Komunikat powstał w grudniu, tuż po rzeczywistym zamknięciu pasa startowego w Modlinie. Od tamtego czasu, przewoźnik regularnie aktualizował w jego treści datę powrotu na podwarszawskie lotnisko. Po jego ponownym otwarciu, jak twierdzi zapomniał zmienić jego treść.
Co ciekawe Katarzyna Gaborec z Ryanair przekonuje, że treść komunikatu rozsyłanego do pasażerów została zmieniona na początku tygodnia. Informacja na stronie przewoźnika pozostała jednak bez zmian. Poniżej prezentujemy zrzut ekranu.
Ryanair jest jednym z dwóch przewoźników, którzy operowali z Modlina. Podczas, gdy Wizz Air już dawno wycofał się z podwarszawskiego portu, Ryanair zapowiadał, że wróci do Nowego Dworu Mazowieckiego już na początku września. Burzę w mediach wywołała informacja o tym, że przewoźnik przedłuża swój pobyt w Warszawie do 26 października, czyli do końca sezonu letniego. Póki co trwają negocjacje. Ryanair lepszej oferty od nas nie dostanie. Gdybyśmy mieli być jeszcze tańsi, musielibyśmy dopłacać. A na to ani my, ani właściciel nie pozwolimy. Poczekamy do października. Jeżeli Ryanair chce lądować na lotnisku droższym o 60 proc. od nas, to jego sprawa - tak skomentowała sprawę Edyta Mikołajczyk, rzeczniczka prasowa modlińskiego lotniska.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Ryanair rozsyła nieprawdziwe maile do pasażerów
[2013-07-29 10:58 109.95.200.*]
"Decyzja przewoźnika o przedłużeniu swojego pobytu na Lotnisku Chopina zelektryzowała zarówno pasażerów" chyba na korzyść dla nich! Komentarz: http://pilociwycieczekgrono. wordpress. com/2013/07/23/lotnisko-modlin/ odpowiedz »
Ryanair rozsyła nieprawdziwe maile do pasażerów
[2013-07-29 11:19 91.213.88.*]
Nie rozumiem czemu się wszyscy tak burzą, a przepraszam kiedy w końcu będzie otwarte to lotnisko????? Bo jakos ciągle nie dotrzymują terminów, ale oczywiście wina Ryanair-a... no bo jest okrpny, nie chce latać z tego beznadziejnego lotniska, na którym jest bałagan, brak dojazdu, brak jakiejkolwiek normalnej infrastruktury, drogo jak na Chopinie, nie mówiąc już o tym, że zjeść to nie ma gdzie... wyrzucają ludzi na płytę lotniska na mrozie by czekali itd itd itd. Pani Edyta powinna chyba się też doksztalcić lekko z marketingu i obsługi klienta, bo zamiast przepraszać to jeszcze się obraża... no hrabianka jaka... prawda jest też taka że obsługa jest skostniała, jakby człowiek cofnął się w czasie do komuny... gdzie wszystko się nalezy obsłudze a klient to gorsze zło....
Może warto byłoby się troszkę zastanowić nad tym i zamiast się obruszać to powinno się naprawiać, natawić na dobrą obsługę klienta, łatwość negocjacyjna itd... czasem niestety nie tylko pieniądze się liczą, ale właśnie poziom negocjacji i obsługi... no i dobra sprzedaż, której chyba na lotnisku w Modlinie brakuje na każdym kroku.... odpowiedz »Ryanair rozsyła nieprawdziwe maile do pasażerów
[2013-08-01 15:47 83.31.5.*]
problem w tym, że lotnisko w Modlinie ... już jest czynne, a Ryanair (jak zwykle krętaczy) i daje wszystkim do zrozumienia, że z winy Modlina nie wraca. Nie musi wracać, to jego decyzja, tylko po co te krętactwa Ryanair'a ? A dlatego, że takie nieuczciwe i krętackie metody współpracy stosuje, zaniża wymiary bagażu (mniejsze koszyki aniżeli podaje), zabiera minimalną ilość paliwa i wymusza pierwszeństwo w lądowaniu (kosztem innych przewoźników i wprowadza zamęt na lotniskach), to Ryanair wypędza pasażerów na płytę lotniska i w ten sposób oszczędza i nie płaci naleznych opłat, to z winy Ryanaira kilkanaście osób nie wyleciało do Londynu, bo nie zmieścili się w czasie odprawy, za ktorą przewoźnik nie chce płacić nawet niewielkich kwot, Ryanair oszukuje i krętaczy z punktualnością (odwołuje spóźnione loty, aby "poprawić" statystyki, oszukuje także kiedy zamiast we Francji, ląduje w Belgii i każe pasażerom "wynosić się" z samolotu i na własny koszt dojeżdżać tam gdzie chcą ... mało ? podam kolejne przykłady. Ryanair otrzymał dofinansowanie od UE i nie rozliczył się .... ale LOT krytykuje !!! odpowiedz »
Dział aktualności dnia:
Jak sprzedają się przyszłoroczne oferty w
Nad Bałtykiem Święta szansą na dobry koniec
Enter Air podpisuje rekordową umowę z
Dział transport:
Nowe połączenie z Kraków
Nad Bałtykiem Święta szansą na dobry koniec
Enter Air podpisuje rekordową umowę z
Starsze aktualności:
POLREGIO przewiozło ponad 100 mln
Gdzie Polacy latali samodzielnie w
ETC publikuje wskazówki dla zrównoważonej
Accor ułatwia rezerwacje
Turystyka wspiera 33 finał
Gdańsk Europejską Stolicą Kultury
POT przyznała rekomendacje na lata
Ryanair planuje przewiezienie 20 mln
eSky zachęca do wczesnego planowania
Nowa mapa Bieszczadzkiego PN jest już dostępna
Rozpoczynają się VIII Podlaskie Targi Turystyczne
Popularność rejsów wycieczkowych wzrasta
Najlepszy produkt turystyczny - Certyfikat Polskiej Organizacji Turystycznej 2011
Co Groupon oferuje klientom Mati Word Holidays
Turyści wracają do Hiszpanii i Portugalii
Focus Hotels buduje nowy obiekt
Best Western otwiera nowy obiekt
Turyści kayakiem sprawdzają oferty turystyczne
Restaurator bez pozwolenia na reklamę
