Subway: polski rynek wyznacznikiem trendów
Subway wprowadził na rynek nowość - kanapkę przygotowaną na płaskim chlebie tzw. flatbread. Jest to kolejny produkt, który po pozytywnym przyjęciu w Polsce, będzie dostępny w restauracjach całego regionu Europy Środkowo - Wschodniej.
Do tej pory sieć zdecydowała się poszerzyć menu o o sandwicze z pastą avocado i sandwicze przygotowywane na płaskim chlebie. Wprowadzenie kanapki do stałego menu potwierdza, że Polska stanowi dla sieci istotny rynek. Specjalista do spraw żywności marki, Georg Buhrkohl zapewnia, że wszystkie nowe pozycje wprowadzane do stałej sprzedaży muszą spełniać wymogi dotyczące wartości odżywczych i kalorii. Produkty muszą też pasować do standardów operacyjnych, które obowiązują w sieci Subway. Ostateczna decyzja zostaje podjęta po otrzymaniu pozytywnej opinii klientów, ponieważ to ich gusta i smaki są najważniejsze dla firmy.
Polski rynek jest jednym z największych w Europie Środkowo-Wschodniej, na którym działa franczyza Subway. Według przeprowadzonych badań nasi rodacy coraz chętniej jadają poza domem i lubią nowości. Właśnie dlatego wybrano Polskę do przeprowadzenia testów konsumenckich. Poza nowymi propozycjami w menu marka sprawdza na polskim rynku niestandardowe formaty restauracji takie jak Subway Cafe, czyli punkt zaaranżowany w ten sposób, aby klienci mieli możliwość zrobienia szybkich i wygodnych zakupów. Pierwsze dwa takie lokale w tej części Europy zostały otwarte w Katowicach oraz w Cegled na Węgrzech.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Lepsza kondycja branży
Program inwestycji dla branży turystyka, horeca i
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej
Starsze aktualności:
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Prawie 75 mln wyjazdów turystycznych
Czy konsolidator usług hotelowych może rozliczać się wg procedury VAT
Wyspy Wolin i Uznam lepiej połączone z resztą
Kraków wprowadza ograniczenia sprzedaży
1/5 Polaków nie ubezpiecza się przy
POT podpisała deklarację w sprawie promocji
Travelplanet zmienia swój serwis
Związkowcy zablokują wejście do Radissona
UOKiK sprawdzi czy nie doszło do zmowy cenowej
Airberlin prezentuje nową strategię
Konkurs gastronomiczny dla blogerów
Co PKP Intercity przygotowało na Wielkanoc i majówkę?
Itaka: styczeń okazał się rekordowy
Włochy: turyści nie zapłacą kartą
Vienna International nabywa kolejny hotel
Turyści doczekali się restauracji Dworcowej
Kto nie zapłaci podatku za usługi noclegowe?
Ile można wydać w restauracji?
Urząd Marszałkowski skontroluje hotele