Ogłoszenia
Ogłoszenia
- SPECJALISTA DS. KOMUNIKACJI I CONTENT MARKETINGU
- Specjalista ds.obsługi posprzedażowej Wrocław
- pilot Bawaria
- PILOT NA JAPONIĘ na przełomie kwietnia/maja 2026
- B. P. Okno na Świat (Warszawa) - Specjalista ds....
- Specjalista ds. Turystyki w salonie Wakacje.pl
- Specjalista ds turystyki - Stargard
- Specjalista / Specjalistka ds. turystyki
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej -...
- Specjalista ds. Turystyki w salonie ITAKA
Travelplanet ujawnia wyniki
Travelplanet opublikował swoje wyniki finansowe za trzeci kwartał 2013 roku.
Spółka informuje, że w omawianym okresie uzyskała 8,1 mln przychodów ze sprzedaży co oznacza prawie 20% wzrost w stosunku do roku ubiegłego. Travelplanet w sezonie letnim wypracował EBITDA w wysokości 1,6 mln PLN co stanowi wzrost o prawie 1 mln złotych w stosunku do analogicznego okresu roku ubiegłego.
"Trzeci kwartał był dla nas bardzo udany. Nowa wersja portalu wdrożona w czerwcu tego roku sprawdziła się rewelacyjnie w trakcie sezonu. Poprawiły się wszystkie wskaźniki efektywności e-commercowej i marketingowej. Wdrożone przed sezonem zmiany organizacyjne w obszarze sprzedaży pozwoliły nam na osiągnięcie najwyższych w historii firmy przychodów w trakcie sezonu" - powiedział Jerzy Krawczyk, prezes zarządu Travelplanet.pl.
Przychody w 2012 wyniosły 8,11 mln złotych i jak podaje spółka, były o 19,7% proc. wyższe od przychodów z analogicznego okresu roku 2012. Spółka uzyskała zysk na poziomie wyniku EBIDTA w wysokości 1,638 mln PLN co stanowi wzrost o 156%.
"Wzrost przychodów przy jednoczesnej poprawie wskaźników efektywności marketingowej przyniósł duży wzrost zysku netto w porównaniu do trzeciego kwartału 2012, mimo wyższych kosztów finansowych jakie ponosiła spółka" - dodała Bożena Garbińska, dyrektor ds. finansowych.
Spółka w trzecim kwartale 2013 roku uzyskała 2,025 mln PLN marży netto ze sprzedaży wobec 1,124 mln PLN w analogicznym okresie 2013.
Tak jak wcześniej zapowiadaliśmy trzeci kwartał był dla nas bardzo udany. Poczynione zmiany organizacyjne i inwestycje w kanale sprzedaży przez internet pozwoliły nam na szybki wzrost szczególnie w kanale online. Dynamiczny wzrost udziału sprzedaży online w sprzedaży całkowitej jest dla nas kluczowym filarem strategii rozwoju Spółki. W kolejnych miesiącach chcemy zwiększyć udział sprzedaży oferty narciarskiej, aby z jednej strony kontynuować wzrost przychodów a z drugiej strony zmniejszyć potencjalnie negatywny wpływ mogącej się pogorszyć sytuacji polityczno-społecznej w Egipcie. W dalszym ciągu planujemy rozwijać sprzedaż poprzez sieć franczyzobiorców - zapowiedział Jerzy Krawczyk.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
[usunięto]
[2013-11-16 20:48 79.96.31.*]
[wypowiedź została usunięta] odpowiedz »
Travelplanet notuje zyski
[2013-11-16 22:09 212.67.150.*]
Wszyscy oprócz TUI :) odpowiedz »
Travelplanet notuje zyski
[2013-11-17 10:05 87.205.2.*]
mają wzrosty bo TUI nie sprzedają ;) odpowiedz »
Dział biura turystyczne:
Loty na Sylwestra średnio za ponad
Oficjalny start sezonu
Dział badania rynku i analizy:
ETC: Trzeci kwartał roku udany dla
WTTC: może braknąć rąk do pracy w
Więcej turystów w polskich obiektach
Starsze aktualności:
POLREGIO przewiozło ponad 100 mln
Gdzie Polacy latali samodzielnie w
ETC publikuje wskazówki dla zrównoważonej
Accor ułatwia rezerwacje
Turystyka wspiera 33 finał
Gdańsk Europejską Stolicą Kultury
POT przyznała rekomendacje na lata
Ryanair planuje przewiezienie 20 mln
eSky zachęca do wczesnego planowania
MSiT chce 10 strategii dla
Nowy inwestor strategiczny Best Reisen Group
Amadeus współpracuje z kolejnymi przewoźnikami
Pasażerowie PR żądają obniżenia cen biletów
Legendarny gangster atrakcją turystyczną
Którzy touroperatorzy otworzyli nowe punkty sprzedaży?
Autokarem do niemalże wszystkich zakątków Europy
Nowe loty między stolicami Polski i Grecji
Podziemny pub dostępny dla wszystkich
Tajlandia: śmierć polskiej turystki
Skandaliczne zachowanie dworcowej ochrony
Nowy trend na rynku usług gastronomicznych
