Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Pilot wycieczek rowerowych
- REZYDENT TURYSTYCZNY REGO-BIS - SEZON 2024
- Animator Czasu Wolnego - Bułgaria
- KIEROWNIK DZIAŁU REZERWACJI
- PRACOWNIK DZIAŁU CALL CENTER
- Pilot na Węgry
- Project Manager (Katowice)
- Specjalista ds. rezerwacji w jęz. polskim
- Specjalista ds.turystyki - biuro podróży w...
- Sprzedam pensjonat Rabka Zdrój
Amadeus współpracuje z kolejnymi przewoźnikami
Amadeus nawiązał współpracę z dwiema liniami lotniczymi - Finnair i Brussels Airlines, której celem jest zwiększenie możliwości merchandisingu oferty u sprzedawców usług turystycznych, działających zarówno w sektorze podróży biznesowych, jak i wypoczynkowych.
Linie lotnicze Finnair i Brussels Airlines uruchamiają na wybranych rynkach testowych moduł ekspozycyjny rozwiązania Amadeus we współpracy z partnerami - biurami podróży Finland Travel Bureau oraz Sirius Travel. Po uruchomieniu rozwiązania przewoźnicy będą mogli połączyć różne kategorie rezerwacji, taryf i usług w pakiety markowych produktów dla kanału biur podróży, z których każdy ma określoną nazwę odzwierciedlającą jego atrybuty, odróżnić swoją ofertę od propozycji konkurencji poprzez porównanie taryf, które uwzględnia usługi w niej zawarte, ich wartość i cenę, zwiększyć przychody dzięki modułowi pozwalającemu na prezentowanie klientom produktów droższych i wyższej jakości (upsell), dzięki czemu podróżni otrzymają dopasowane do ich potrzeb oferty.
Naszym strategicznym celem jest personalizacja i merchandising produktu w najbardziej efektywny sposób. Dzięki wprowadzeniu rozwiązania Amadeus Fare Families zaproponujemy naszym klientom bardziej atrakcyjną i dopasowaną do ich potrzeb ofertę" - powiedział Allister Paterson, Chief Commercial Officer, Finnair. "Potrzeby podróżnych stale ewoluują - obecnie poszukują oni taryf, które zapewnią im zróżnicowanie i określoną jakość, a nie tylko niskie ceny. Rodziny taryf lotniczych dają nam nowe perspektywy oferowania pasażerom szerokiego wyboru wysokiej jakości usług za pośrednictwem naszych partnerskich biur podróży" - dodał.
"Fakt, że możemy przedstawiać oferty połączeń lotniczych w bardziej przejrzysty sposób oznacza, że umacnia się nasza rola konsultantów podróży, ponieważ w ten sposób pomagamy podróżnym w podejmowaniu jeszcze bardziej przemyślanych decyzji" - skomentował Mark Hellemans, Coordinator CRS and New Technologies Sirius Travel. "Dodatkowo rodziny taryf linii lotniczych są zintegrowane z naszym procesem przepływu rezerwacji, co sprawia, że przebiega on w sposób prosty i efektywny" - dodała Susanne Lindroos, Director Business Development & ICT SMT Suomen Matkatoimisto.
"Większa wydajność i zysk jest kluczowym celem dla linii lotniczych. Aby to osiągnąć, wielu przewoźników poszukuje innowacyjnych technik merchandisingowych. Rodziny taryf zapewniają liniom lotniczym możliwość pokazania swojej wartości i zróżnicowania na podstawie określonych atrybutów marki w sposób, który ma jednocześnie duży wpływ na wydajność. Takie podejście jest na tyle atrakcyjne dla turystów, że niektóre korporacje mają nawet w swojej polityce podróży służbowych sformalizowane poszczególne rodziny taryf, dzięki czemu pracownicy mogą wybierać spośród nich, a tym samym zapewnić sobie usługi dodatkowe i określone warunki taryf" - przyznał Decius Valmorbida, Head of Distribution Marketing, Amadeus.
Na obecnym etapie dwie linie lotnicze uruchomią moduł ekspozycyjny Amadeus Fare Family. Umożliwi on przewoźnikom połączenie różnych kategorii rezerwacyjnych w pakiety i pokazanie nazwy rodziny taryf oraz oferowanych usług (wraz z tymi, które są dostępne za dodatkową opłatą), a tym samym pozwoli na porównanie takich samych elementów oferty. Kompletne rozwiązanie będzie dostępne na całym świecie w 2014 roku.
Komentarze
Tagi:
Dział dostawcy/usługodawcy branży:
SITE Poland podsumowuje 3 edycję programu Young
Państwo może nakładać obowiązki na dostawców usług internetowych z siedzibą w innym kraju
Ceny wrześniowych wyjazdów rosną trochę
Niemiecki Dzień Turystyki bez
Najlepsze praktyki dotyczące spotkań medycznych. Raport ICCA i AC
Dział transport:
Elektroniczne faktury zaczną obowiązywać za 2
eSky reklamuje się, że taniej niż u
Starsze aktualności:
Komisja Europejska przedłużyła możliwość pomocy dla małych portów
Oburzenie na ceny biletu na Wawel, ale czy
TSUE: Przewoźnik odpowiada za nienależyte udzielenie pierwszej
Ankieta KE dla
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Nowe loty między stolicami Polski i Grecji
Podziemny pub dostępny dla wszystkich
Tajlandia: śmierć polskiej turystki
Skandaliczne zachowanie dworcowej ochrony
Nowy trend na rynku usług gastronomicznych
Koleje Śląskie - jak wyglądają pierwsze dni
Autokarem do niemalże wszystkich zakątków Europy
Poznaj tajniki kuchni hiszpańskiej
Travelplanet.pl: rezerwacja wakacji za pomocą iphona?
Lotnisko w Bydgoszczy święci sukcesy
Unia zadowolona ze stanu kąpielisk
Przewoźnik partnerem konferencji ONZ
Europejska Agencja Środowiska - raport z czystej wody
Okęcie - zmiany w odprawie lotów