TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Telepizza promuje sztukę filmową

Telepizza nie po raz pierwszy nawiązała współpracę z dystrybutorem filmowym Monolith Film. Tym razem popularna sieć pizzerii promuje amerykańską produkcję pt. Iluzja.


Film będzie można obejrzeć w kinach 28 czerwca. Można go jednak zobaczyć wcześniej. Trzeba tylko wziąć udział w konkursie Telepizzy. Najpierw trzeba "polubić" profil sieci na Facebooku, a następnie podać ciekawą odpowiedź na pytanie: "Czy coś Was szczególnie zaskoczyło w życiu i przekroczyło granice Waszej wyobraźni?". Najbardziej kreatywne odpowiedzi zostaną nagrodzone dwuosobowym zaproszeniem na Iluzję. Konkurs potrwa do 19 czerwca.

"Monolith Film to nasz stały partner kampanii cross marketingowych. W kwietniu współpracowaliśmy przy promocji filmu pt. Intruz. Wówczas oprócz POS-ów w lokalach w kampanii wykorzystywaliśmy również pudełka do pizzy, na których wydrukowaliśmy reklamę filmu" - mówi Ewa Minda-Korczak, kierownik marketingu Telepizza Polska.

Telepizza współpracowała także z kanałem telewizyjnym AXN podczas promocji serialu telewizyjnego Hannibal z Madsem Mikkelsenem.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Telepizza Monolith Film współpraca partnerstwo promuje filmy promocja filmu Iluzja konkurs Telepizzy Facebook Ewa Minda-Korczak Mads Mikkelsen Hannibal




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję