Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista d/s turystyki biuro franchisingowe...
- Szkolenie "Dostępność usług...
- Biuro podróży zatrudni Specjalistkę do spraw...
- Pilot wycieczek na Zakynthos
- pilot/tłumacz j. francuskiego
- Poszukuję pilotów na wyjazdy krajowe/zagraniczne
- Specjalista ds Turystyki Jaworzno
- Specjalista ds. turystyki, GH Sarni Stok
- Specjalista ds turystyki
- poszukiwany przewodnik po Pradze 28.05
Finnair poprawia jakość podróży lotniczych
Linie lotnicze Finnair oraz Finavia, firma zarządzająca lotniskiem w Helsinkach, rozpoczęły nową edycję projektu Quality Hunters, który ma za zadanie znaleźć sposoby na poprawienie jakości podróży lotniczych. Tym razem zwrócą się o pomoc do niezwykle aktywnej i pomysłowej społeczności internetowej, która utworzyła się podczas poprzednich edycji projektu Quality Hunters i której zaangażowanie stanowi siłę napędową debaty o możliwościach podnoszenia komfortu podróży lotniczych.
Quality Hunters 2013 to już trzecia edycja nagradzanej inicjatywy linii Finnair i firmy Finavia. Jej celem jest włączenie społeczności internetowej do procesu doskonalenia usług (tzw. crowdsourcing). Inicjatywa Rethink Quality z 2010 r. zainspirowała linie Finnair i lotnisko w Helsinkach do poszukiwania nowych sposobów postrzegania kwestii jakości, a w 2011 r. druga edycja projektu Quality Hunters potwierdziła tkwiący w społeczności internetowej potencjał do formułowania innowacyjnych pomysłów na doskonalenie podróży lotniczych.
Akcja wymiany książek, którą rozpoczęto na lotnisku w Helsinkach latem 2012 r., oraz wprowadzenie jesienią tego samego roku posiłków wegetariańskich do menu lotów na długich dystansach to przykłady pomyślnie zrealizowanych pomysłów, opracowanych wspólnie przez społeczność zgromadzoną wokół projektu Quality Hunters, linie Finnair oraz lotnisko w Helsinkach.
Poprzednie edycje projektu miały na celu ustalenie, z jakimi pojęciami pasażerowie utożsamiają jakość podróży lotniczych. Edycja Quality Hunters 2013 wprowadza bardziej praktyczne podejście i dąży do zrealizowania wizji pasażerów. Członkowie społeczności internetowej zostaną zaproszeni do podzielenia się swoimi przemyśleniami o tym, co w ich odczuciu sprawia, że podróż staje się wspaniałym doświadczeniem, a także do wskazania tych elementów podróży, które można ulepszyć. Celem inicjatywy jest wyłonienie pomysłów, które będą łatwe w realizacji i zgodne z celami biznesowymi obydwu firm, oraz w wymierny sposób poprawią komfort pasażerów.
"Po sukcesie poprzednich edycji chcemy włączyć projekt Quality Hunters do procesu rozwoju naszych usług. Zapraszając społeczność internetową do współpracy, mamy pewność, że wyłonione pomysły będą wykonalne oraz przyniosą korzyści zarówno klientom, jak i naszej firmie " - mówi Peter Gabrielsson, wiceprezes Finnair ds. obsługi pokładowej.
"Mamy nadzieję, że dzięki zaproszeniu pasażerów do udziału w ulepszaniu naszych produktów uda nam się wskazać te drobne zmiany, które sprawią, że podróżowanie z przesiadką w Helsinkach będzie jeszcze dogodniejsze i przyjemniejsze. To z kolei wzmocni naszą pozycję głównego lotniska w Europie Północnej oferującego loty na długich dystansach" - mówi Johanna Metsälä, manager ds. obsługi klientów z lotniska w Helsinkach.
Każdy może zabrać głos w dyskusji, śledząc profil @qualityhunters na Twitterze, zaś na blogu pod adresem qualityhunters.com umieszczane będą komentarze dotyczące pomysłów wysuwanych przez członków społeczności internetowej, relacje z procesu rozwoju produktów, a także wiadomości o postępach w realizacji projektu. Inicjatywę można śledzić także na Facebooku, pod adresem: facebook.com/qualityhunters.
Choć większość prac w ramach projektu będzie odbywać się poprzez serwis Twitter, blog i stronę na Facebooku, aktywni członkowie społeczności zaangażowani w projekt mogą zostać poproszeni o osobiste konsultacje i przetestowanie usług Finnair i lotniska w Helsinkach.
Informacje o projekcie
Quality Hunters 2013 to trzecia już edycja nagrodzonej inicjatywy linii Finnair i lotniska w Helsinkach - po kampanii Rethink Quality z 2010 r. oraz drugiej edycji projektu Quality Hunters z 2011 r. Jej celem jest włączenie społeczności internetowej do procesu doskonalenia usług (tzw. crowdsourcing).
W ramach poprzednich edycji wybrani Quality Hunterzy podróżowali po świecie w poszukiwaniu pomysłów i dyskutowali z internautami za pośrednictwem swoich stron internetowych, Twittera, a także serwisów YouTube i Flickr. W 2011 r. druga edycja projektu Quality Hunters zgromadziła ponad dziesięć milionów użytkowników śledzących jej profil na Twitterze. W 2013 r., uznając siłę społeczności internetowej, firmy postanowiły zapewnić mediom społecznościowym jeszcze większy wpływ.
Obydwie odsłony inicjatywy otrzymały nagrodę European Excellence Award w kategorii podróże i turystyka, a drugą edycję projektu wyróżniono także jako najlepszą międzynarodową kampanię PR w 2012 r., przyznając jej nagrodę IPRA Golden World Award.
Linie Finnair i lotnisko w Helsinkach wspólnie oferują najszybsze i najkrótsze połączenia między Azją a Europą oraz dążą do rozszerzenia swojej działalności na rynku azjatyckim. Jako że lotniska przesiadkowe mają coraz większy wpływ na podróżnicze decyzje pasażerów, lotnisko w Helsinkach pragnie oferować pasażerom usługi o jak najwyższej jakości.
Komentarze
Tagi:
Dział centra informacji i promocji:
Wsparcie także turystyki w północno-wschodniej
Polacy na pierwszym miejscu wśród
Dział dla turystów:
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej
Turyści zastosowali się do instrukcji touroperatora, ale nie zostali wpuszczeni na
Starsze aktualności:
Nowe osoby w Polskich Hotelach
Itaka wdraża nową stronę i
Linie KLM będą walczyć z
Czesi chętniej przyjeżdżają do
Przewoźnicy: przepisy dotyczące slotów na lotniskach muszą być
Turystyka rośnie, ale nie
Nabór do konkursu na Najlepszy Produkt
Podsumowanie MEETINGS WEEK Poland
Ukraińskie stowarzyszenie touroperatorów przyjęte do
Turystyka ucierpi na rozpadzie strefy euro
Sieć restauracji zapowiada rozbudowę
Suwalszczyzna otwiera się na amatorów questowania
Sztokholm popularny wśród turystów. Powód: Loreen.
Ryanair zmuszony do sprzedaży udziałów w Aer Lingus
Polacy coraz chętniej odpoczywają w Turcji
Wybiorą najlepszych sommelierów
Nowy kierunek współpracy dla biur
Grecja odizoluje kłopotliwych turystów?
Jarmark Europejski przyciągnął do Gdańska tłumy smakoszy
Gdzie Polacy szukają informacji o noclegach?
Naziemna obsługa Air France zapowiada strajk
Klienci Neckermanna koczowali na lotnisku
Nowość w polskiej ofercie turystycznej