Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Rezydent Hotelowy
- SPECJALISTA DS. KOMUNIKACJI I CONTENT MARKETINGU
- Specjalista ds.obsługi posprzedażowej Wrocław
- pilot Bawaria
- PILOT NA JAPONIĘ na przełomie kwietnia/maja 2026
- B. P. Okno na Świat (Warszawa) - Specjalista ds....
- Specjalista ds. Turystyki w salonie Wakacje.pl
- Specjalista ds turystyki - Stargard
- Specjalista / Specjalistka ds. turystyki
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej -...
Restauracja, w której obraża się niepełnosprawnych gości
Do niecodziennego zdarzenia doszło w jednej z rosyjskich restauracji w Jekateryburgu. Po tym jak 27-letni mężczyzna poruszający się na wózku inwalidzkim został wyrzucony z lokalu i obrażony przez menadżerkę rosyjskie media nie milkną. Incydent miał miejsce w ubiegłą sobotę.
Mężczyzna przyznaje, że dzwonił wcześniej do lokalu, by zarezerwować stolik, uprzedził, że będzie z żoną oraz dziećmi, a także poinformował o swoim stanie zdrowia. Wieczorem próbując wejść do lokalu został odepchnięty przez ochroniarzy, gdy pojawiła się administratorka obiektu został przez nią zwyzywany.
Po kłótni kierownictwo restauracji zdecydowało się złagodzić nieco sytuację. Asystentka dyrektora restauracji zapewniła, iż było to zwykłe nieporozumienie, a administratorkę, która zachowała się w sposób grubiański wobec klienta zwolniono. Władze obiektu zobowiązały się także wystosować list z przeprosinami dedykowany do poszkodowanego i jego rodziny. Jak mówią są gotowi zaproponować Aleksandrowi kartę gościa VIP. Tylko kto by chciał kartę stałego klienta do lokalu, z którego został wyrzucony?
Szkoda , że media nie podają nazwy restauracji, w której obraża się gości.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Nad Bałtykiem Święta szansą na dobry koniec
Nowe wpisy na Liście niematerialnego dziedzictwa kulturowego
Dofinansowanie projektów
Zakaz reklamy piwa uderzy nie tylko w branżę piwowarów. Ucierpi też
Dział dla turystów:
Nowe połączenie z Kraków
Zamek Królewski na Wawelu podsumowuje
Jak sprzedają się przyszłoroczne oferty w
Starsze aktualności:
Picie na stokach potępiane
ACI EUROPE: Potrzebujemy zabezpieczenia przyszłości
POLREGIO przewiozło ponad 100 mln
Gdzie Polacy latali samodzielnie w
ETC publikuje wskazówki dla zrównoważonej
Accor ułatwia rezerwacje
Turystyka wspiera 33 finał
Gdańsk Europejską Stolicą Kultury
POT przyznała rekomendacje na lata
Strajkują pracownicy niemieckich kolei
Pierwszy w Polsce hotel termalno-narciarski
Konferencja dla branży turystycznej
Lider branży turystycznej 2011
Portal z biletami autokarowymi rozszerza ofertę
Nielegalny hotel kontenerowy zamknięty
Która linia lotnicza jest najpunktualniejsza?
Thomas Cook chce ratować wizerunek firmy
TUI i Rainbow odwołują czartery
Tatry: ruch turystyczny słabszy niż w zeszłym roku
Itaka: w sobotę pierwszy czarter
FL Technics będzie serwisował Bombardiery linii Yamal Airlines
