TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Telepizza przygotowuje dla klientów mikołajkowe prezenty

Z okazji Mikołajek, Telepizza postanowiła przygotować dla swoich klientów specjalne prezenty. Hiszpańska sieć stara się wzmocnić wizerunek marki.


Każdego roku, z okazji Mikołajek Telepizza szykuje dla swoich klientów niespodzianki. W ramach promocji, która potrwa do 6 grudnia, otrzymają oni drugą pizzę i minicalzzone w prezencie. Mało tego 6 grudnia do każdego zamówienia, dokonywanego w lokalu lub w dostawie, dodawane będą wafelki Grzesiek.

Telepizza, spółka działająca na polskim rynku do 20 lat, podejmuje działania, które mają wyróżnić ją na tle innych firm z branży. Zaskakujące oferty mają przyciągnąć uwagę klientów. Innowacyjność i atrakcyjność cenowa są oprócz wysokich standardów usług, priorytetami dla marki.

Spółka Telepizza Poland wchodzi w skład Grupy Telepizza liczącej blisko 1000 restauracji. Lokale należące do jednego z liderów rynku pizzerii na świecie funkcjonują w Hiszpanii, Portugalii, Chile, Peru, Kolumbii i od 1992 roku w Polsce. W chwili obecnej w naszym kraju działa 115 restauracji Telepizzy. Od 2001 roku sieć rozwija się również dzięki systemowi franczyzowemu.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Telepizza Mikołajki hiszpańska sieć restauracji restauracje pizzerie promocja minicalzzone wafelki Grzesiek Chile Peru Kolumbia Portugalia Hiszpania Grupa Telepizza prezenty system franczyzowy




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję