Nowy przewoźnik zamiesza na polskim rynku?
Rozpoczynając od trasy Warszawa-Kraków, międzynarodowy przewoźnik autokarowy, grupa Lux Express, wchodzi na polski rynek.
Kursy autobusów Lux Express rozpoczną się 5 marca. Bilety będą w sprzedaży od 17. lutego na stronie internetowej przewoźnika.
Dysponująca siecią międzynarodowych połączeń autobusowych, grupa Lux Express wprowadza na polski rynek nową markę autobusów dla klasy biznesowej. Nieprzekraczający 59zł bilet, zapewnia przejazd autobusami wyposażonymi w udogodnienia takie jak, m.in. odchylane fotele, przestrzeń na nogi czy personalne systemy multimedialne, wbudowane w poprzedzające fotele. Podczas podróży pasażerowie mogą skorzystać z darmowego Wi-fi, napić się bezpłatnej kawy i herbaty, czy naładować telefon dzięki gniazdkom dostępnym przy każdej parze siedzeń.
Sprzedaż biletów opierać się będzie na stronie internetowej firmy oraz poprzez biura sprzedaży. Maksymalna cena za przejazd w jedną stronę na trasie Warszawa-Kraków wyniesie 59zł, od czego przewidziany został stały system zniżkowy: -80% dla dzieci do 7. roku życia, -40% do 16. roku życia, -10% do 26. roku życia oraz - 40% dla podróżnych powyżej 60. roku życia. Dla stałych klientów, Lux Express proponuje program lojalnościowy PINS, który nagradza często podróżujących klientów kolejnymi poziomami zniżek; zaczynając od Poziomu 1 (11-25 podróży) - zniżka 15%, przez Poziom 2 (26-40 podróży) - zniżka 30%, kończąc na poziomie VIP (ponad 40 podróży) - zniżka 40%.
W pierwszych miesiącach na rynku, Lux Express prowadzić będzie inaugurujące kampanie sprzedażowe z cenami biletów rozpoczynającymi się od 15zł. Dodatkowo, planowane są okresowe zniżki, o których firma informować będzie poprzez stronę i media społecznościowe.
Grupa Lux Express obecna jest na polskim rynku od 2012r. z niskobudżetową marką autokarów Simple Express, która stawia sobie za cel ekspresowe, międzynarodowe przewozy osób za przystępną cenę. Połączenia obejmują trasy takie jak Wilno-Warszawa-Wrocław-Praga oraz Wilno-Warszawa-Poznań-Berlin.
"Znając potrzeby polskiego rynku autobusowego jako marka Simple Express, jesteśmy przekonani, że polscy pasażerowie docenią luksusową siostrę znanych im już autobusów Simple Express. Naszym celem jest wprowadzenie nowego standardu na rynku przewoźników autobusowych, udowadniając, że podróż autobusem może być zarówno komfortowa jak i dostępna cenowo. Na dzień dzisiejszy, na polskim rynku transportowym, podróżni mają szereg możliwości w kwestii wyboru sposobu przejazdu: od atrakcyjnego cenowo ale mało komfortowego TLK, przez wygodne ale też droższe Pendolino czy pociągi Intercity, nie zapominając o podróżach lotniczych - opcji z pozoru najszybszej jeśli mierzyć czas samego przelotu, który jest jedynie częścią nierzadko dość kosztownej podróży samolotem. Podróżni w Polsce mogą również wybrać przejazd samochodem lub usługi obecnych na rynku przewoźników autobusowych, licząc się z tym, że pierwsza opcja jest równoznaczna ze stratą czasu kierowcy, a transport autokarem na dzień dzisiejszy oznacza niską cenę i bardzo niski standard. W tej ofercie widzimy lukę i niewykorzystany potencjał." - powiedział prezes firmy Hannes Saarpuu.
Rozkład odjazdów autokarów Lux Express:
- Warszawa Metro Wilanowska- Kraków, Dworzec MDA
6:30, 10:30, 12:30, 15:45, 18:30, 21:20, 23:30, 10:55, 14:55, 16:55, 20:10, 22:55, 1:45, 3:55
- Kraków, Dworzec MDA - Warszawa Metro Wilanowska
5:30, 7:15, 9:50, 13:00, 16:15, 17:50, 0:30, 9:55, 11:40, 14:15, 17:25, 20:40, 22:15, 4:55
W 2014r. grupa Lux Express przewiozła łącznie ponad 1.6 mln pasażerów, co stanowi liczbę ponad dwa razy większą w porównaniu do roku wcześniejszego. Z tego 127 980 podróżnych wybrało autokary grupy Lux Expressu, które w 2014 roku miały przystanek w Polsce, podczas gdy w roku 2013 ta liczba wyniosła 92 150. Zysk grupy na rok 2014 wyniósł 2,5mln, co daje prawie dwukrotnie większą liczbę niż w roku 2013, kiedy to zysk wyniósł 1,4 mln euro.
Rozpoczynając od trasy między Krakowem a Warszawą, przewoźnik planuje poszerzyć usługi o kolejne kluczowe miasta Polski. Firma widzi potrzebę rynkową na trasach dzielących takie pary miast jak: Warszawa - Olsztyn, Warszawa - Białystok, Warszawa-Wrocław, Warszawa - Toruń, Warszawa - Łódź, Warszawa - Kielce, Warszawa - Gdańsk, Wrocław - Poznań.
Obecnie Lux Express prowadzi kampanię promocyjną nowej trasy pod hasłem "Kraków czy Warszawa".
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Lux Express wkracza na polski rynek
[2015-02-14 16:44 89.68.26.*]
A jaki czas przejazdu? odpowiedz »
Dział transport:
Elektroniczne faktury zaczną obowiązywać za 2
eSky reklamuje się, że taniej niż u
Starsze aktualności:
Komisja Europejska przedłużyła możliwość pomocy dla małych portów
Oburzenie na ceny biletu na Wawel, ale czy
TSUE: Przewoźnik odpowiada za nienależyte udzielenie pierwszej
Ankieta KE dla
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Radomskie lotnisko uruchomi połączenia czarterowe
Restauratorzy popierają protest rolników
Które egzotyczne kierunki najpopularniejsze?
Kibice z Niemiec namalowali niemiecką flagę na prezydenckim lwie
Sierpniowe wakacje: oferta kurczy się szybko?
Które kraje przyciągają najwięcej turystów?
III Międzynarodowe Targi Turystyki Wiejskiej i Agroturystyki "Agrotravel" za nami
Lipnickie palmy przybyły do Krakowa
W jakiej kondycji finansowej znajdują się polskie biura podróży?
Nowa odsłona Polish Prestige Hotels & Resorts