Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Pilot wycieczek rowerowych
- REZYDENT TURYSTYCZNY REGO-BIS - SEZON 2024
- Animator Czasu Wolnego - Bułgaria
- KIEROWNIK DZIAŁU REZERWACJI
- PRACOWNIK DZIAŁU CALL CENTER
- Pilot na Węgry
- Project Manager (Katowice)
- Specjalista ds. rezerwacji w jęz. polskim
- Specjalista ds.turystyki - biuro podróży w...
- Sprzedam pensjonat Rabka Zdrój
Nowa wyszukiwarka lotów - pierwsze biuro już testuje
Firma Amadeus przedstawiła nową wyszukiwarkę lotów. Zgłoszone do opatentowania rozwiązanie Amadeus Featured Results™ zostało zaprezentowane podczas konferencji PhoCusWright Travel Innovation Summit w Arizonie. Pierwszym, pilotażowym użytkownikiem aplikacji jest firma Vayama, internetowe biuro podróży specjalizujące się w organizacji wyjazdów zagranicznych. Podczas konferencji PhoCusWright w dniach 13-15 listopada br. przedstawiono uruchomioną na witrynie internetowej Vayama wersję beta wyszukiwarki, uwzględniającą 100 kombinacji lotnisk początkowych i docelowych. Pełna wersja rozwiązania Featured Results™ ma zostać udostępniona na początku 2013 roku.
Platforma Amadeus Featured Results™ znacząco ułatwia turystom dokonywanie wyboru najlepszego wariantu podróży dzięki uproszczeniu wyszukiwania i prezentowaniu najbardziej dogodnych możliwości. Wykorzystując przełomowe technologie, firma Amadeus połączyła zaawansowany mechanizm wyszukiwania lotów z funkcjami business intelligence, by udostępnić podróżnym lepiej uszeregowane wyniki wyszukiwania, gdzie trafniejsze rezultaty prezentowane są u góry ekranu. Aby to umożliwić, firma Amadeus przetwarza większą ilość danych, dzięki czemu w ułamku sekundy prezentuje najbardziej atrakcyjne z dostępnych możliwości rezerwacji podróży - najtańszą, najszybszą, polecaną i najpopularniejszą. W przeciwieństwie do innych wyszukiwarek, podróżny nie musi już przeglądać setek propozycji.
"Wierzymy, że rozwiązanie Featured Results zmieni branżę turystyczną. Od początku działalności naszej firmy, czyli od przeszło pięciu lat, koncentrujemy się na tym, aby zapewnić klientom możliwość znalezienia najlepszych ofert i dokonywania rezerwacji w jednym miejscu. Wyszukiwanie lotów w Internecie jest obecnie złożonym procesem, uważamy jednak, że może być to naprawdę inspirujące działanie. Planowanie podróży powinno być zabawą, a nie udręką. Współpracując z firmą Amadeus uruchomiliśmy Featured Results™ na witrynie Vayama.com, aby pomóc podróżnym uniknąć szukania w dużej liczbie wyników i znajdować dokładnie to, czego potrzebują" - skomentował Ted Jansen, wiceprezes Travix International i szef firmy Vayama.
Przeprowadzone przez PhoCusWright w 2011 roku na zamówienie firmy Amadeus badanie "Empowering Inspiration: The future of travel search" wykazało, że zbyt duża ilość opcji wyszukiwania przytłacza konsumentów. Największym problemem dla podróżnych jest trudność
z agregacją treści i nadmiar informacji, połączone z pragnieniem znalezienia najniższej ceny, które zakłóca proces podejmowania decyzji.
"Wizją firmy Amadeus jest zaoferowanie podróżnym możliwości decydowania oraz zapewnienie maksimum satysfakcji z wyszukiwania i zakupów. Nasze priorytety wyznaczają klienci z branży turystycznej i podróżni, wskazując nam kierunki rozwoju naszych produktów i technologii" - powiedział Holger Taubmann, senior vicepresident firmy Amadeus ds. dystrybucji.
Rozwiązanie Featured Results™ wykorzystuje szereg nowatorskich technologii. Należy do nich opracowana przez firmę Amadeus platforma Massive Computation Platform™, umożliwiająca błyskawiczne przetwarzanie olbrzymich ilości danych, a w efekcie natychmiastową prezentację wyników wyszukiwania, przy jednoczesnym zapewnieniu dokładności danych. Platforma przetwarza, przechowuje i udostępnia dane dla usług internetowych Featured Results™. Z kolei, platforma business intelligence firmy Amadeus, przechowuje i analizuje aktualne i historyczne globalne dane dotyczące wyszukiwania i rezerwacji, umożliwiając uwzględnienie zmienności cen i popularności trasy. Featured Results™ wykorzystuje również opracowany przez firmę Amadeus mechanizm błyskawicznego wyszukiwania, analizujący aktualne rezerwacje w poszukiwaniu danych, które mogą być istotne dla wyników wyszukiwania.
Co więcej, zastosowany algorytm posługuje się danymi o cenach i bazuje na business intelligence, wyświetlając warianty lotów najczęściej rezerwowane przez osoby, które szukają połączeń między tymi samymi miastami tego samego dnia, lub - zgodnie z wyborem biura podróży - promuje konkretną ofertę, odpowiednią dla danego wyszukiwania. Mechanizm wykorzystuje również aktualne dane rejestracyjne, oznaczając wyniki wyszukiwania "flagami przydatności", takimi jak popularność trasy, liczba rezerwacji na dany lot, liczba wolnych miejsc, data ostatniej rezerwacji itd.
"Firma Amadeus jest wiodącym twórcą nowatorskich rozwiązań z dziedziny internetowej sprzedaży i wyszukiwania w branży turystycznej - jej technologie wykorzystywane są przez najważniejsze biura podróży z całego świata. Wspomagając podróżnych w poruszaniu się wśród przytłaczającej liczby informacji i przyspieszając wyszukiwanie najlepszych ofert, pomagamy również internetowym biurom podróży zwiększyć zadowolenie podróżnych i pozyskiwać nowych klientów. Nasze inwestycje i koncentracja na segmencie internetowych biur podróży wraz z unikalnymi technologiami i doświadczeniem pozwalają nam spełniać dzisiejsze i przyszłe potrzeby naszych klientów" - dodał Holger Taubmann.
Amadeus Featured Results™ należy do rozwiązań z oferty Amadeus Search Portfolio™, obejmujących całość procesu podróży, od narzędzi inspirujących (wyszukiwanie, poznawanie) po rezerwację i zakup.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
ECTAA wybrała preferowany kierunek podróży na 2025
Elektroniczne faktury zaczną obowiązywać za 2
Promocja Polski podczas 75-lecia słynnych ogrodów
Dział dostawcy/usługodawcy branży:
SITE Poland podsumowuje 3 edycję programu Young
Państwo może nakładać obowiązki na dostawców usług internetowych z siedzibą w innym kraju
Ceny wrześniowych wyjazdów rosną trochę
Niemiecki Dzień Turystyki bez
Najlepsze praktyki dotyczące spotkań medycznych. Raport ICCA i AC
Starsze aktualności:
Komisja Europejska przedłużyła możliwość pomocy dla małych portów
Oburzenie na ceny biletu na Wawel, ale czy
TSUE: Przewoźnik odpowiada za nienależyte udzielenie pierwszej
Ankieta KE dla
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Rośnie popularność ofert last minute
Największe sprzątanie Tatr w historii za nami
Nowe funkcje w Travelport Smartpoint
Dworzec kolejowy w Zielonej Górze jest już po remoncie
Travelport udostępnia Lufthansę i Swiss
Tour Salon zaprasza na konferencje
TUI ma gdzieś zasady Fair Play z agentami
Katastrofa samolotu linii TransAsia Airways
Agoda będzie współpracowała z Jeju Air
Prezes Kolei Śląskich nie płacił ZUS. Był chory.
Nowy program Odpowiedzialne Smażenie
PIT apeluje w sprawie opodatkowania biur podróży