Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista ds. rezerwacji w jęz. polskim
- Specjalista ds.turystyki - biuro podróży w...
- Sprzedam pensjonat Rabka Zdrój
- B.P. ITAKA w C.H.M1 w Czeladzi zatrudni
- NEKERA - Specjalista Wsparcia Sprzedaży
- Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta
- Doradca klienta Biuro Podróży Itaka Kraków M1
- RAINBOW Doradca Klienta
- NEKERA - Flight Specialist
- NEKERA - Product Manager (Warszawa)
Ryanair nie chce agentów?
Ryanair po raz kolejny zachęca swoich klientów, aby dokonywali zakupu biletów lotniczych wyłącznie za pośrednictwem strony internetowej przewoźnika. Zdaniem linii, niektóre z internetowych biur podróży pobierają ukryte opłaty manipulacyjne oraz nie informują pasażerów o podstawowych usługach, z których mogą skorzystać po zakupie biletu lotniczego.
Na liście błędów, które przewoźnik zarzuca internetowym biurom podróży jest m.in. brak jakiejkolwiek informacji przypominającej pasażerom o wymogu dokonania odprawy online. Co skutkuje koniecznością uiszczenia dodatkowej opłaty za wydanie karty pokładowej w wysokości 60 euro.
Ponadto przewoźnik zarzuca agentom:
1. Dodawanie ukrytych marży będących częścią pakietów;
2. Niewłaściwą wycenę;
3. Brak informacji o istniejących Warunkach Przewozu Ryanaira;
4. Brak informacji kontaktowych klienta;
5. Brak informacji ze strony agentów o specjalnych wymaganiach pasażerów jak np. pomoc przy wózku inwalidzkim.
W ciągu ostatnich miesięcy z Ryanairem skontaktowało się 300 osób, które doświadczyły problemów rezerwując swoje bilety lotnicze na portalu "On The Beach", wobec którego Ryanair wystosował pozew prawny za łamanie Warunków Użytkowania strony internetowej Ryanair.com.
Internetowe biura podróży lub portale wykorzystujące technikę screenscrapingu w dalszym ciągu przysparzają kłopotów dla pasażerów poprzez całkowity lub częściowy brak dostępu do naszej oferty posprzedażowej. Wiele z tych witryn nie przekazuje istotnych informacji dla pasażerów w kwestiach takich jak zmiany w rozkładzie lotów, potrzeby dokonania samemu odprawy check-in na naszej stronie internetowej, specjalnej pomocy oraz danych kontaktowych, co powoduje problemy w dostaniu się na pokład samolotu oraz niedoinformowaniu pasażerów. Nasze przesłanie jest bardzo proste: rezerwuj bezpośrednio na Ryanair.com w celu otrzymania najniższej ceny oraz najlepszej obsługi. - komentuje Stephen McNamara z Ryanaira.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Ryanair zarzuca agentom
[2012-08-22 16:09 83.12.91.*]
Nie placisz!! Nie masz zadan!!! Chamstwo!!! odpowiedz »
Ryanair zarzuca agentom
[2012-08-23 11:37 83.9.255.*]
Ryanair to DZIAD, niesolidny, odwołujący przeloty, naliczający dodatkowe opłaty za "co się da", podający oszukańcze statystyki zadowolonych klientów i narażający życie pasażerów odpowiedz »
Ryanair zarzuca agentom
[2012-08-23 11:48 77.253.207.*]
koszmarna linia, jeśli można tylko lecieć inną linią zawsze lecę inną odpowiedz »
Ryanair zarzuca agentom
[2012-08-23 15:20 95.51.121.*]
Zamiast rozwijać współpracę z Agentami to oni namawiają do bezpośredniego zakupu. A jak ktoś nie ma komputera, a jak ma tylko nie umie sobie poradzić, a jak nie ma karty płatniczej itd. Czyli chamstwo RYANaira odpowiedz »
Ryanair zarzuca agentom
[2012-08-23 19:00 91.150.210.*]
Tak na prawdę, większość ludzi podróżujących Ryanairem nie posiada kart kredytowych, więc tylko dzięki biurom agencyjnym mają tak obłożone samoloty, bo udostepniają inne formy płatnosci niż CC. Zatem po rączkach powinni całować!!! odpowiedz »
Ryanair zarzuca agentom
[2012-08-24 01:46 83.5.61.*]
Co za bzdura, że latający z Ryanair nie mają kart płatniczych!!! Te linie mają niskie ceny, za to tez niski standard i dlatego lata z nimi cała masa niezamożnej młodzieży, a oni WSZYSCY mają karty. Wystarczy zobaczyć w sklepach blisko campusów akademickich. Nawet za chleb płaca kartą! odpowiedz »
Ryanair zarzuca agentom
[2012-08-28 14:31 83.21.22.*]
Karty płatnicze może i mają, ale studentom bez stałych dochodów nikt nie da kart kredytowych. odpowiedz »
Ryanair zarzuca agentom
[2012-08-24 13:50 83.5.193.*]
To może kupić na lotnisku w okienku ! Internetowi doliczają min 60 zł - złodzieje odpowiedz »
Ryanair zarzuca agentom
[2012-08-24 21:03 31.187.12.*]
Z jakimi agentami? Jestem emerytką, mam komputer i karty kredytowe i uważam, że kupowanie biletów ze strony internetowej Ryanair jest dziecinnie proste. Zasady obowiązujące w Ryanair są dokładnie wytłumaczone i nie potrzeba żadnych agentów. odpowiedz »
Ryanair zarzuca agentom
[2012-08-23 15:27 164.127.176.*]
sprzedawaliście OLT EXPRESS co teraz plujecie - zakłamane fałszywe obłudne środowisko polskich agentów dających zniżki ! z własnych prowizji - jak czytam te wypociny i płacz agencików którzy zimą będą zamykali masowo biura - SAMI NAUCZYLIŚCIE KLIENTÓW DO ZNIŻEK to teraz macie bankructwa - hi hi hi hi hi hi hi hi z tym że wkrótce własne odpowiedz »
Ryanair zarzuca agentom
[2012-08-23 15:30 164.127.176.*]
dlaczego KOSZMARNA ? nie rozumiem - bo funkcjonuje i każdy na nią pluje a samoloty 100 % obłożenia ! woleliście sprzedawać OLTa i doliczać 100 zł do biletu ? tak trzymaj RYANAIR :) ! odpowiedz »
Dział biura turystyczne:
eSky reklamuje się, że taniej niż u
Dział centra informacji i promocji:
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw
Dziwny konkurs na dyrektorów
Polacy na pierwszym miejscu wśród
Wsparcie także turystyki w północno-wschodniej
Turystyka z gorszą obsługą
Dział aktualności dnia:
Starsze aktualności:
TSUE: Przewoźnik odpowiada za nienależyte udzielenie pierwszej
Ankieta KE dla
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
UOKIK: klienci biur sami winni problemów?
Ryanair wprowadza udogodnienia dla rodzin
Polacy chętniej wyjadą za granicę?
Rainbow Tours podsumowuje trudny 2012
Gwarancje największych touroperatorów
Hiszpanie winni straty Brytyjczyka?
Omówili problemy branży turystycznej
Chcesz wygrzewać się na włoskiej plaży? Płać!
Interaktywna oferta Sky Club dzięki QR kodom