TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






6-dniowa promocja KLM

KLM przygotował promocję w ramach, której bilety w specjalnych, atrakcyjnych cenach będą dostępne przez 6 dni już od 19 września br.!


Szczegóły oferty oraz lista dostępnych miast ogłoszone zostaną na specjalnej stronie www.6dniklm.pl w dniu startu promocji - 19 września br. Przewoźnik zapewnia, iż w ofercie dostępne będą popularne miasta, wyspy i górskie miejscowości.

Bilety lotnicze w obniżonej cenie będzie można kupić tylko przez 6 dni - miedzy 19 a 24 września br. Oferta obejmuje przeloty realizowane od jesieni 2013 roku oraz do wiosny 2014 roku.

Przedstawiciele przewoźnika wyrażają nadzieję, że najnowsza oferta KLM pozwoli osobom, dla których cena przelotu była do tej pory przeszkodą, wybrać się w podróż swoich marzeń. Zaznaczają, że lista dostępnych destynacji została przygotowana w oparciu o dotychczasowe preferencje podróżnych KLM.

Mają się na niej znaleźć zarówno popularne turystyczne kierunki, jak i mniej znane zakątki świata. Holenderski przewoźnik liczy na to, że niższe niż zwykle ceny biletów lotniczych skuszą wiele osób do wyjazdu w ciekawe miejsca.

"Warto zwrócić uwagę również na fakt, że cena przelotu w najnowszej ofercie KLM nie wiąże się z jakimikolwiek niedogodnościami, na które łowcy okazji godzą się często w zamian za niższą cenę przelotu. W przeciwieństwie do innych ofert promocyjnych pojawiających się zwykle w Internecie, loty KLM realizowane się zawsze z i do Warszawy. Na uwagę zasługuje również fakt, że wszystkie przesiadki odbywają się na lotnisku w Amsterdamie, które kolejny rok z rzędu wygrało w rankingu na najlepsze lotnisko w Europie." - powiedziała Agnieszka Plewczyńska, Marketing Manager AIR FRANCE KLM Poland.

"Rozkłady lotów KLM tworzone są z myślą o maksymalnej wygodzie podróżnych. Po 2-godzinnym locie z Warszawy do Amsterdamu w ciągu dnia i transferze, który zwykle trwa od 1 do 4 godzin, podróżni przesiadają się na międzykontynentalny lot, który trwa odpowiednio długo, aby pasażer mógł się wyspać lub zrelaksować np. oglądając filmy. Warto podkreślić, że przesiadki na lotnisku w Amsterdamie nigdy nie odbywają się w środku nocy, dzięki czemu nie mają niekorzystnego wpływu na nasz zegar biologiczny. Transfer w Amsterdamie jest na tyle krótki, by dodatkowo nie męczyć przesiadających się osób zbyt długim oczekiwaniem, ale jednocześnie przewidziany czas wystarczy na zapoznanie się z ofertą najlepszego lotniska w Europie." - dodaje Agnieszka Plewczyńska.

Wrześniowa promocja KLM zostanie wsparta kampanią reklamową, która w Polsce poza Internetem obejmie m.in. działania ambientowe w popularnych biznes parkach oraz kampanię w radiu - w tym stacje ogólnopolskie i regionalne Grupy RMF FM.

W zakresie działań online zostanie zrealizowana m.in. kampania banerowa, a także powstanie specjalna strona internetowa: www.6dniklm.pl, na której internauci będą mogli wspólnie odliczać czas do startu promocji. Aby na bieżąco śledzić szczegóły całej akcji, można zamówić newsletter z powiadomieniem o starcie promocji, albo alert z Facebooka czy Google Calendar.

Kampania reklamowa poza Polską obejmie również inne kraje w Europie Środkowej.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
KLM promocja kampania banerowa RMF FM Agnieszka Plewczyńska marketing manager Warszawa Amsterdam Facebook Google Calendar




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję