Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista ds. rezerwacji w jęz. polskim
- Specjalista ds.turystyki - biuro podróży w...
- Sprzedam pensjonat Rabka Zdrój
- B.P. ITAKA w C.H.M1 w Czeladzi zatrudni
- NEKERA - Specjalista Wsparcia Sprzedaży
- Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta
- Doradca klienta Biuro Podróży Itaka Kraków M1
- RAINBOW Doradca Klienta
- NEKERA - Flight Specialist
- NEKERA - Product Manager (Warszawa)
Zobacz także
Promocja atrakcji turystycznych w sieci
eSky reklamuje się, że taniej niż u touroperatora
Taylor Swift da zarobić Warszawie
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw Blogerów
Ryanair porozumiał się z kolejnym OTA
Niemcy stawiają na turystykę kulturalną i zrównoważone podróżowanie
6-dniowa promocja KLM
KLM przygotował promocję w ramach, której bilety w specjalnych, atrakcyjnych cenach będą dostępne przez 6 dni już od 19 września br.!
Szczegóły oferty oraz lista dostępnych miast ogłoszone zostaną na specjalnej stronie www.6dniklm.pl w dniu startu promocji - 19 września br. Przewoźnik zapewnia, iż w ofercie dostępne będą popularne miasta, wyspy i górskie miejscowości.
Bilety lotnicze w obniżonej cenie będzie można kupić tylko przez 6 dni - miedzy 19 a 24 września br. Oferta obejmuje przeloty realizowane od jesieni 2013 roku oraz do wiosny 2014 roku.
Przedstawiciele przewoźnika wyrażają nadzieję, że najnowsza oferta KLM pozwoli osobom, dla których cena przelotu była do tej pory przeszkodą, wybrać się w podróż swoich marzeń. Zaznaczają, że lista dostępnych destynacji została przygotowana w oparciu o dotychczasowe preferencje podróżnych KLM.
Mają się na niej znaleźć zarówno popularne turystyczne kierunki, jak i mniej znane zakątki świata. Holenderski przewoźnik liczy na to, że niższe niż zwykle ceny biletów lotniczych skuszą wiele osób do wyjazdu w ciekawe miejsca.
"Warto zwrócić uwagę również na fakt, że cena przelotu w najnowszej ofercie KLM nie wiąże się z jakimikolwiek niedogodnościami, na które łowcy okazji godzą się często w zamian za niższą cenę przelotu. W przeciwieństwie do innych ofert promocyjnych pojawiających się zwykle w Internecie, loty KLM realizowane się zawsze z i do Warszawy. Na uwagę zasługuje również fakt, że wszystkie przesiadki odbywają się na lotnisku w Amsterdamie, które kolejny rok z rzędu wygrało w rankingu na najlepsze lotnisko w Europie." - powiedziała Agnieszka Plewczyńska, Marketing Manager AIR FRANCE KLM Poland.
"Rozkłady lotów KLM tworzone są z myślą o maksymalnej wygodzie podróżnych. Po 2-godzinnym locie z Warszawy do Amsterdamu w ciągu dnia i transferze, który zwykle trwa od 1 do 4 godzin, podróżni przesiadają się na międzykontynentalny lot, który trwa odpowiednio długo, aby pasażer mógł się wyspać lub zrelaksować np. oglądając filmy. Warto podkreślić, że przesiadki na lotnisku w Amsterdamie nigdy nie odbywają się w środku nocy, dzięki czemu nie mają niekorzystnego wpływu na nasz zegar biologiczny. Transfer w Amsterdamie jest na tyle krótki, by dodatkowo nie męczyć przesiadających się osób zbyt długim oczekiwaniem, ale jednocześnie przewidziany czas wystarczy na zapoznanie się z ofertą najlepszego lotniska w Europie." - dodaje Agnieszka Plewczyńska.
Wrześniowa promocja KLM zostanie wsparta kampanią reklamową, która w Polsce poza Internetem obejmie m.in. działania ambientowe w popularnych biznes parkach oraz kampanię w radiu - w tym stacje ogólnopolskie i regionalne Grupy RMF FM.
W zakresie działań online zostanie zrealizowana m.in. kampania banerowa, a także powstanie specjalna strona internetowa: www.6dniklm.pl, na której internauci będą mogli wspólnie odliczać czas do startu promocji. Aby na bieżąco śledzić szczegóły całej akcji, można zamówić newsletter z powiadomieniem o starcie promocji, albo alert z Facebooka czy Google Calendar.
Kampania reklamowa poza Polską obejmie również inne kraje w Europie Środkowej.
Komentarze
Tagi:
Dział promocje dla turystów:
Wygoda Travel rozpoczęła sprzedaż oferty
eTravel dołącza do programu
Linie flydubai uruchomią specjalne połączenia dla kibiców
PKP Intercity zmienia system zarządzania
Poznań po raz trzeci zaoferuje darmowe bilety do muzeum dla
Dział dla turystów:
Udany pierwszy kwartał w Porcie Lotniczym
IGHP: Wielkanoc dobra, majówka będzie jeszcze
Starsze aktualności:
TSUE: Przewoźnik odpowiada za nienależyte udzielenie pierwszej
Ankieta KE dla
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Sfinks z 34,6 mln zł zysku netto w 2014 r.
Pakistan atrakcyjny turystycznie
Klienci znów polecą z Ecco Holiday
PZOT: Czy wystarczy samolotów?
Ceny w hotelach gospodarzy Mistrzostw Świata rosną
Zgłoś swoją stronę internetową
Milesaway Travel - luksusowy magazyn o podróżach
Ile kosztuje noc w najwyższym hotelu na świecie?
Piloci Lufthansy znów strajkują
Winiarze świętują w Sandomierzu
Orangetravel rozdaje bony na Groupon.pl