Milesaway Travel - luksusowy magazyn o podróżach
Na polskim rynku pojawił się pierwszy magazyn prezentujący w swojej ofercie podróże do luksusowych zakątków kuli ziemskiej. Pismo Milesaway Travel to kwartalnik będący swoistym przewodnikiem po ekskluzywnych destynacjach, ekscytujących wyprawach i usługach concierge. Niedawno ukazał się już trzeci numer czasopisma.
"Doświadczenie zebrane w trakcie realizacji wakacyjnych programów dla najbardziej wymagających klientów, uświadomiło nam brak na polskim rynku tytułu, który gruntownie i w sposób regularny prezentowałby najbardziej ekskluzywne resorty, prywatne wyspy oraz profesjonalnych organizatorów luksusowych usług podróżniczych i lifestylowych. Z tej potrzeby oraz z nieposkromionej pasji do podróżowania zrodził się kwartalnik Milesaway Travel" - powiedział Janusz Gałka, Redaktor Naczelny Milesaway Travel.
Ideą magazynu jest ukazanie najlepszych hoteli i resortów na świecie i dotarcie do wymagających klientów, dla których podróżowanie to część pasji. Pismo jest redagowane przez specjalistów, którzy na podstawie odwiedzonych przez nich miejsc tworzą dla nas niezwykłą propozycję wypoczynkowo-krajoznawczą. Dlatego też Milesaway Travel przedstawia wyłącznie godne odwiedzenia oraz polecenia najbardziej luksusowe miejsca i usługi.
W najnowszym numerze zainteresowani znajdą reportaże na temat luksusowych hoteli m.in. Setai Fifht Avenue - Capella w Nowym Jorku, czy Blue Palace na Krecie. Dla amatorów lotów w przestworzach artykuł o wyprawach helikopterowych w Northern Territory oraz o lotach w kosmos balonem. Interesujący wywiad z twórcą i właścicielem szkoły kamerdynerów.
Sam magazyn powstał w 2010 roku, jego wydawcą jest firma Polandevents z Krakowa. Pierwszy numer w nakładzie 8 tys. egzemplarzy został rozdystrybuowany wśród czytelników Harward Business Review Polska (6 tys.) oraz w salonach prasowych, hotelach wysokiej klasy i klinikach spa.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Magazyn Milesaway Travel
[2011-06-24 11:02 77.79.230.*]
Tego typu czasopism dot. luksusowej turystyki jest mnóstwo na polskim rynku. To dobry target bo zawsze to lepiej i łatwiej wyciągnąć pieniądze za reklamę perfum niż oleju słonecznikowego. odpowiedz »
Dział biura turystyczne:
ECTAA wybrała preferowany kierunek podróży na 2025
Elektroniczne faktury zaczną obowiązywać za 2
Promocja Polski podczas 75-lecia słynnych ogrodów
Dział dla turystów:
ECTAA wybrała preferowany kierunek podróży na 2025
Udany pierwszy kwartał w Porcie Lotniczym
Starsze aktualności:
Komisja Europejska przedłużyła możliwość pomocy dla małych portów
Oburzenie na ceny biletu na Wawel, ale czy
TSUE: Przewoźnik odpowiada za nienależyte udzielenie pierwszej
Ankieta KE dla
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ilu pasażerów przewiózł Emirates?
Samolot tanich linii ostrzelany w Iraku
Branża turystyczna spotka się w Zabierzowie
Co przyciąga Polaków do restauracji?
Poznań za 50% już w ten weekend
Pracownicy kolei chcą strajkować
PZOT: Czy wystarczy samolotów?
Ceny w hotelach gospodarzy Mistrzostw Świata rosną
Thomas Cook zamyka swoje biura podróży
Przyznano Business Traveller Awards 2014
Znamy najlepszy cel podróży roku
Orangetravel rozdaje bony na Groupon.pl