Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Pilot wycieczek rowerowych
- REZYDENT TURYSTYCZNY REGO-BIS - SEZON 2024
- Animator Czasu Wolnego - Bułgaria
- KIEROWNIK DZIAŁU REZERWACJI
- PRACOWNIK DZIAŁU CALL CENTER
- Pilot na Węgry
- Project Manager (Katowice)
- Specjalista ds. rezerwacji w jęz. polskim
- Specjalista ds.turystyki - biuro podróży w...
- Sprzedam pensjonat Rabka Zdrój
W Toruniu zjesz za pół ceny
Już w najbliższy weekend Toruń organizuje kolejną odsłonę akcji, mającej na celu zachęcenie turystów i mieszkańców do aktywnego spędzenia czasu w mieście. Na zniżki można będzie liczyć w ponad 140 obiektach gastronomicznych, hotelarskich oraz w wielu miejscach związanych ze sportem i rekreacją.
To kolejna odsłona akcji. Wcześniejsze cieszyły się sporą popularnością wśród odwiedzających miasto i samych mieszkańców. Wrześniowa edycja jest drugą zorganizowaną w tym roku. Poprzednia, inaugurująca sezon turystyczny, odbyła się w kwietniu, kiedy to z promocji skorzystało ponad 30 tysięcy osób.
Wszystkie miejsca biorące udział w akcji umieszczone zostały na stronach internetowych organizatorów, a w dniach od 27 do 29 września zostaną one oznaczone charakterystycznymi plakatami. Jak co roku punkt informacyjny zostanie zorganizowany na Rynku Staromiejskim. Obecnie prowadzona jest kampania promocyjna w innych większych polskich miastach m.in w Olsztynie, Łodzi, Bydgoszczy, Trójmieście, Poznaniu czy Krakowie.
Wrześniowej akcji w grodzie Kopernika towarzyszy plebiscyt dla restauratorów "Korona Smakosza". Jego celem jest wybranie najbardziej popularnych i cenionych restauracji w polskich miastach. Lokale oceniane będą pod kątem m.in jakości obsługi, wystroju czy smaku serwowanych dań. Konkurs, w zamierzeniu pomysłodawcy -Makro- pozwolić ma na promowanie lokalnej gastronomii. Udział w plebiscycie bierze 46 restauracji.
Organizatorami akcji są Biuro Toruńskiego Centrum Miasta i radio Zet.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Elektroniczne faktury zaczną obowiązywać za 2
Przewodnik Michelin - więcej lokali z
Lepsza kondycja branży
Program inwestycji dla branży turystyka, horeca i
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej
Dział promocje dla turystów:
Wygoda Travel rozpoczęła sprzedaż oferty
eTravel dołącza do programu
Linie flydubai uruchomią specjalne połączenia dla kibiców
PKP Intercity zmienia system zarządzania
Poznań po raz trzeci zaoferuje darmowe bilety do muzeum dla
Dział hotele, pensjonaty:
Elektroniczne faktury zaczną obowiązywać za 2
50 lecie marki ważnej dla światowego
Enoturystyka rozwija się w
Starsze aktualności:
Komisja Europejska przedłużyła możliwość pomocy dla małych portów
Oburzenie na ceny biletu na Wawel, ale czy
TSUE: Przewoźnik odpowiada za nienależyte udzielenie pierwszej
Ankieta KE dla
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Pracownicy kolei chcą strajkować
Singapore Airlines serwują naprawdę smaczne posiłki
Pierwszy w Polsce Radosa Private Club
Dokąd i za ile Polacy jeżdżą na narty za granicę?
easyJet serwuje na pokładzie wino
eSKY przeprasza za błąd systemu
Orangetravel.pl rozdaje bony na Grouponie!!!!!
Znamy najlepszy cel podróży roku
Jak przetrwać długi rejs samolotem? Zobacz wskazówki!
V Festiwal Promocji Miast i Regionów. Kto wygrał kampanię billboardową?
Gorzów Wielkopolski: rynek usług hotelarskich wciąż nienasycony
Nowa mobilna aplikacja TUI Poland
Wysypisko psuje wizerunek stolicy Tatr
Przewoźnicy ignorują decyzje UTK
Bojkot znanej sieci gastronomicznej
Nowy sprzedawca wakacji: Empiktravel.pl
Lufthansa wprowadza rodzinne odprawy
jak zapobiec niekontrolowanemu szerzeniu się turystyki?
BP Travel Student (turystykastudencka.pl)