Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Pilot wycieczek rowerowych
- REZYDENT TURYSTYCZNY REGO-BIS - SEZON 2024
- Animator Czasu Wolnego - Bułgaria
- KIEROWNIK DZIAŁU REZERWACJI
- PRACOWNIK DZIAŁU CALL CENTER
- Pilot na Węgry
- Project Manager (Katowice)
- Specjalista ds. rezerwacji w jęz. polskim
- Specjalista ds.turystyki - biuro podróży w...
- Sprzedam pensjonat Rabka Zdrój
BTA Kompas na e-Travel Forum
Biuro Turystyki Aktywnej Kompas, zajmujące się organizacją turystyki młodzieżowej w Polsce, jako jedyny reprezentant tej części branży weźmie udział w 5 edycji e-Travel Forum. To krajowa konferencja poświęcona sprzedaży usług i produktów turystycznych przez Internet, w której udział biorą takie marki jak Google, Amadeus, Travelport czy HRS. Swoim wystąpieniem prelegenci firmy Kompas poszerzą grono największych graczy obecnych w branży na różnych jej poziomach.
Kompas jako pierwsze i jedyne biuro turystyki młodzieżowej w Polsce zostało zaproszone do udziału w e-Travel Forum. Przedstawiciele biura zaprezentują własne doświadczenia z zakresu promocji i sprzedaży swoich produktów we współpracy z serwisami zakupów grupowych. Kuba Marjański, dyrektor ds. turystyki i Kacper Domański, kierownik ds. sprzedaży przedstawią temat: "Jak nie stracić, a zyskać nie tylko marketingowo, z wykorzystaniem serwisów zakupów grupowych". Prezentacja będzie miała charakter Case Study.
- W ostatnim czasie turystyka młodzieżowa rośnie w zaskakującym tempie. Dzięki temu co raz więcej tzw. dużych graczy chce posiadać w swoim portfolio ofertę młodzieżową i dedykowaną dzieciom - wyjaśnia Kuba Marjański. - To już nie tylko wyróżnik marketingowy dla danego brandu, ale rzeczywiste uzupełnienie podstawowej oferty danego biura czy agenta pracującego wyłącznie z dorosłymi, które przynosi wymierne efekty finansowe.
Z feedbacku rynkowego wynika, że dorośli klienci wielu biur podróży często rezygnują z wakacji w Grecji, Egipcie czy Turcji, bo nie mają pomysłu co zrobić w tym czasie ze swoimi pociechami, które już niekoniecznie chcą wypoczywać z rodzicami. Propozycja młodzieżowa Kompas jest dla nich doskonałym rozwiązaniem uzupełniającym. Często pozwala na powiększenie pierwotnego, tygodniowego zamówienia do rezerwacji 14-dniowej.
Większość oferty sprzedawana jest online, poprzez własną stronę internetową. za kilka tygodni uruchomiona zostanie jej zupełnie nowa odsłona. Firma korzysta z wielu narzędzi promocyjnych i marketingowych swojej oferty w sieci. Równolegle biuro podróży wdraża duży system rezerwacyjno - sprzedażowy, który pozwoli na łatwą i szybką współpracę z touroperatorami i dużymi agentami.
Wystąpienie przedstawicieli firmy Kompas na e-Travel Forum odbędzie się drugiego dnia konferencji, 1 lutego 2012 w godz. 14.10-14.40. Cała impreza odbędzie się w dniach 31 stycznia - 1 lutego w warszawskim hotelu Marriott.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
ECTAA wybrała preferowany kierunek podróży na 2025
Elektroniczne faktury zaczną obowiązywać za 2
Promocja Polski podczas 75-lecia słynnych ogrodów
Starsze aktualności:
Komisja Europejska przedłużyła możliwość pomocy dla małych portów
Oburzenie na ceny biletu na Wawel, ale czy
TSUE: Przewoźnik odpowiada za nienależyte udzielenie pierwszej
Ankieta KE dla
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Singapore Airlines serwują naprawdę smaczne posiłki
Pierwszy w Polsce Radosa Private Club
Dokąd i za ile Polacy jeżdżą na narty za granicę?
easyJet serwuje na pokładzie wino
eSKY przeprasza za błąd systemu
Orangetravel.pl rozdaje bony na Grouponie!!!!!
Jak przetrwać długi rejs samolotem? Zobacz wskazówki!
V Festiwal Promocji Miast i Regionów. Kto wygrał kampanię billboardową?
Gorzów Wielkopolski: rynek usług hotelarskich wciąż nienasycony
Nowa mobilna aplikacja TUI Poland
Kolejarze grożą strajkiem. Gdzie są wypłaty?
Wysypisko psuje wizerunek stolicy Tatr
Przewoźnicy ignorują decyzje UTK
Bojkot znanej sieci gastronomicznej
Nowy sprzedawca wakacji: Empiktravel.pl
Lufthansa wprowadza rodzinne odprawy
Lotnisko w Pyrzowicach rozwija się
jak zapobiec niekontrolowanemu szerzeniu się turystyki?
BP Travel Student (turystykastudencka.pl)