Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Biuro Podróży Elit Tours
- Rezydent Hotelowy
- SPECJALISTA DS. KOMUNIKACJI I CONTENT MARKETINGU
- Specjalista ds.obsługi posprzedażowej Wrocław
- pilot Bawaria
- PILOT NA JAPONIĘ na przełomie kwietnia/maja 2026
- B. P. Okno na Świat (Warszawa) - Specjalista ds....
- Specjalista ds. Turystyki w salonie Wakacje.pl
- Specjalista ds turystyki - Stargard
- Specjalista / Specjalistka ds. turystyki
McDonalds prowadzi kampanię wizerunkową
McDonald's Polska rozpoczął nową kampanię wizerunkową. W jej ramach prezentuje młodych ludzi, którzy realizują się pracując w tej firmie.
Kampania została zrealizowana z udziałem autentycznych menadżerów, pracujących w lokalach sieci w całej Polsce, którzy do udziału w reklamach zostali wybrani w drodze wewnętrznego castingu.
W ramach kampanii wizerunkowej "McDonald's wierzy w młodych ludzi w Polsce" można zobaczyć spoty reklamowe, nową odsłonę strony www.mcdonaldspraca.pl i działania medialne różnego typu w prasie, internecie czy portalach społecznościowych. Film reklamowy podkreśla rolę, jaką odgrywają w spółce odgrywają młodzi menedżerowie restauracji.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Nad Bałtykiem Święta szansą na dobry koniec
Nowe wpisy na Liście niematerialnego dziedzictwa kulturowego
Dofinansowanie projektów
Zakaz reklamy piwa uderzy nie tylko w branżę piwowarów. Ucierpi też
Starsze aktualności:
Intercity zadowolone z 2024
Picie na stokach potępiane
ACI EUROPE: Potrzebujemy zabezpieczenia przyszłości
POLREGIO przewiozło ponad 100 mln
Gdzie Polacy latali samodzielnie w
ETC publikuje wskazówki dla zrównoważonej
Accor ułatwia rezerwacje
Turystyka wspiera 33 finał
Gdańsk Europejską Stolicą Kultury
Itaka zwróci pieniądze turystom?
Jak wybrać klimatyzator do hotelu?
Wizy do Turcji będą dostępne lotnisku
Lufthansa: Kolejny rok, kolejne oszczędności
Gdańsk: czarterem z TUI i Itaką
Dolny Śląsk tłumnie odwiedzany przez turystów.
Duńskie linie lotnicze zbankrutowały
