Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Nomade - Specjalista ds. wsparcia sprzedaży
- Animator w klubie dla dzieci - Cypr Północny
- REZYDENT NA MAJORCE
- REZYDENT NA COSTA DEL SOL
- Specjalista ds. organizacji i rozliczeń imprez...
- Biuro Podróży Elit Tours
- Rezydent Hotelowy
- SPECJALISTA DS. KOMUNIKACJI I CONTENT MARKETINGU
- Specjalista ds.obsługi posprzedażowej Wrocław
- pilot Bawaria
McDonalds prowadzi kampanię wizerunkową
McDonald's Polska rozpoczął nową kampanię wizerunkową. W jej ramach prezentuje młodych ludzi, którzy realizują się pracując w tej firmie.
Kampania została zrealizowana z udziałem autentycznych menadżerów, pracujących w lokalach sieci w całej Polsce, którzy do udziału w reklamach zostali wybrani w drodze wewnętrznego castingu.
W ramach kampanii wizerunkowej "McDonald's wierzy w młodych ludzi w Polsce" można zobaczyć spoty reklamowe, nową odsłonę strony www.mcdonaldspraca.pl i działania medialne różnego typu w prasie, internecie czy portalach społecznościowych. Film reklamowy podkreśla rolę, jaką odgrywają w spółce odgrywają młodzi menedżerowie restauracji.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Nad Bałtykiem Święta szansą na dobry koniec
Nowe wpisy na Liście niematerialnego dziedzictwa kulturowego
Dofinansowanie projektów
Zakaz reklamy piwa uderzy nie tylko w branżę piwowarów. Ucierpi też
Starsze aktualności:
Raport o podróżach Polaków w
Narodowy Program Wsparcia dla Przemysłu Spotkań
WTTC: Turyści mówią o zrównoważonej turystyce, ale co
Coolcation nie tylko w
Intercity zadowolone z 2024
Picie na stokach potępiane
ACI EUROPE: Potrzebujemy zabezpieczenia przyszłości
POLREGIO przewiozło ponad 100 mln
Gdzie Polacy latali samodzielnie w
Itaka zwróci pieniądze turystom?
Jak wybrać klimatyzator do hotelu?
Wizy do Turcji będą dostępne lotnisku
Lufthansa: Kolejny rok, kolejne oszczędności
Gdańsk: czarterem z TUI i Itaką
Dolny Śląsk tłumnie odwiedzany przez turystów.
Duńskie linie lotnicze zbankrutowały
