TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Da Grasso odczytuje pragnienia klientów

Jesteś głodny? Piszesz o tym w internecie? Od teraz takie wyznanie może zaowocować wizytą Pizza Patrolu z Da Grasso, który przywiezie Ci pyszną pizzę zupełnie gratis. Ruszyła pierwsza w Polsce tego typu akcja marketingowa organizowana przez największą w Polsce sieć pizzerii.


Akcja Da Grasso po raz pierwszy ruszyła w październiku 2012 roku we Wrocławiu. Do zdziwionych, głodnych ludzi pukał Pizza Patrol z pizzą Da Grasso. Była to akcja pilotażowa, która spotkała się z bardzo pozytywnym odbiorem, dlatego w tym roku będzie ona kontynuowana.

Idea akcji polega na dotarciu do tych, którzy na portalach społecznościowych deklarują, że są głodni, że szykuje się u nich domówka lub, na przykład, wspólne oglądanie meczu. Za pomocą narzędzia monitorującego w czasie rzeczywistym takie osoby zostają "namierzone", a specjalna ekipa wyrusza do nich z pyszną pizzą Da Grasso. W jaki sposób wyszukujemy takie osoby? Nie chcemy zdradzać za dużo, bo wtedy cała akcja straciłaby swój urok - niech to pozostanie naszą słodką tajemnicą. Natomiast mogę powiedzieć, że narzędzie monitorujące wyłapuje tylko te osoby, które w mediach społecznościowych określą swój profil jako publiczny - mówi Magdalena Piróg, wiceprezes Da Grasso.

Kontynuacja akcji Pizza Patrol miała swój początek 21 i 22 stycznia w Łodzi, rodzinnym mieście Da Grasso. W trakcie działań rozdano kilkadziesiąt pizz i odwiedzono, zarówno w domu, jak i w pracy, ponad 40 osób. Informacje o tym, że akcja będzie kontynuowana i że niedługo Patrol pojawi się w jednym z polskich miast już kilka dni wcześniej pojawiały się na fan page’u Da Grasso na Facebooku facebook.com/DaGrassoPizzerie. Działania w Łodzi nie kończą akcji, która będzie kontynuowana aż do sierpnia 2013 roku.

Pizza Patrol jest prezentem zwłaszcza dla naszych Fanów na Facebooku. Od stycznia będziemy pojawiać się w różnych miastach Polski, a informacji o tym, dokąd dotrzemy, można szukać właśnie na naszym fan page’u. Nie będziemy podawać harmonogramu takich wizyt, aby nie psuć najciekawszego elementu zabawy, czyli oczekiwania na Patrol. Niezwykle cieszy nas tak pozytywny odbiór naszej akcji, do tej pory podobnych inicjatyw w Polsce nie było, jesteśmy na tym polu pionierami, dlatego cieszymy się, że nasz Patrol - w każdym miejscu, do którego zmierza, spotyka się z tak pozytywnym przyjęciem - dodaje Magdalena Piróg.

Przy okazji akcji w Łodzi zorganizowano także dodatkowe atrakcje. Drugiego dnia wizyty Patrolu w tym mieście pierwsze pięć osób, które o wyznaczonej godzinie zjawiły się w lokalu Da Grasso na ul. Piotrkowskiej otrzymały pizzę w prezencie. Podobnie każdy, do kogo dotarł Pizza Patrol w czasie zabawy, obdarowany został gadżetami pizzerii.

Wzmożone działania Sieci na Facebooku są wynikiem konsekwentnej strategii marki Da Grasso na tym polu już od wielu miesięcy. Na swoim fan page’u sieć ma obecnie około 85 000 fanów. A stopień zaangażowania plasuje Da Grasso w ścisłej czołówce najlepszych profili w segmencie restauracji.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Da Grasso lokal gastronomiczny gastronomia restauracja pizzeria Magdalena Piróg dowóz sieć pizzeri Facecbook akcja portal Łódź Patrol akcja marketingowa tajemnice media społecznościowe portale społecznościowe




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję