Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specialista ds. sprzedaży
- Rezydent biura podróży 2024 (Chalkidiki)
- Pilotaż 27-30.05.2024 do Warszawy
- Junior Reservation Manager
- Pilot na wycieczkę do Wiednia 3 - 4 maja
- Pracownik biura podróży od kwiecien - maj 2024...
- Junior Reservation Manager
- Instruktor kitesurfingu/windsurfingu
- Specjalista ds Turystyki Itaka
- Praca na Zielonych Szkołach CHRIS
Zobacz także
Ruszyła przedsprzedaż biletów na targi ITB
Albania krajem partnerskim targów ITB
Kto dołączył do Polskich Marek Turystycznych
Rozpoczęły się targi TT Warsaw
Targi Turystyczne w Berlinie rozpoczęły się
Wielkopolska Organizacja Turystyczna jest organizatorem wystąpienia regionalnego na Międzynarodowej Giełdzie Turystycznej ITB’2012 w Berlinie, która odbędzie się w dniach 7 - 11 marca 2012 roku.
ITB w Berlinie jest największą imprezą targową na świecie promującą turystykę. Co roku udział bierze ponad 11.000 wystawców ze 186 krajów. Powierzchnia wystawiennicza to aż 160.000 m², a liczba odwiedzających w 2011 roku przekroczyła 170.000 osób. Niemcy są dla polskiej turystyki jednym z najważniejszych rynków zagranicznych.
Główne cele wizyt w Polsce turystów niemieckich stanowią typowe wyjazdy turystyczne, kulturowe z poznawaniem zabytków, odwiedziny, wyjazdy zdrowotne, wizyty związane z prowadzeniem interesów firmy, kongresy, targi i wystawy. Do rozwijających się produktów turystycznych
należą: turystyka aktywna (rowery, jazda konna, sporty wodne), rekreacyjna i specjalistyczna, turystyka kulturowa i miejska (zwiedzanie dużych miast, imprezy kulturalne), turystyka przygraniczna, turystyka na terenach wiejskich - wczasy wypoczynkowe dla rodzin z dziećmi, wyjazdy młodzieży w oparciu o tanią bazę noclegową oraz turystyka lecznicza i wellness & spa. Oficjalnym krajem partnerskim tegorocznych Targów ITB’ 2012 jest Egipt.
Polskie Stoisko Narodowe zlokalizowane będzie w hali 15.1 kompleksu wystawienniczego Messe Berlin. Stoisko Wielkopolski będzie zorganizowane przez Wielkopolską Organizację Turystyczną w ramach Polskiego Stoiska Narodowego. Wielkopolska zaprezentuje 3 produkty turystyczne: turystykę aktywną, kulturową oraz - produkt "Statkiem na EURO ‘2012". Wizualizację naszego regionu stanowić będą duże fotogramy prezentujące w/w produkty oraz turystyczne logo Wielkopolski wraz z hasłem "Wielka historia. Wielka przygoda".
W ramach poszczególnych stanowisk informacyjnych Wielkopolska zaprezentuje szeroką ofertę wydawniczą przygotowaną dla gości ITB. Dotyczyć ona będzie możliwości aktywnego wypoczynku na terenie województwa - tras rowerowych, spływów kajakowych, turystyki wodnej na rzekach i jeziorach. Kolejną mocną stroną oferty Wielkopolski będzie promowana na rynku niemieckim turystyka kulturowa - zabytki wielkopolskich miast i miasteczek, szlaki turystyczne nawiązujące do naszej bogatej historii, w tym Szlak Piastowski.
Na stoisku Wielkopolski odwiedzający poznać będą mogli przykład zastosowania nowych technologii w turystyce - kody QR. Obsługa stoiska będzie demonstrować, jak za pomocą przenośnych urządzeń elektronicznych można szybko dotrzeć do konkretnej informacji z zakresu turystyki w Wielkopolsce.
Do udziału w tegorocznej promocji swoje produkty turystyczne zgłosiły następujące podmioty: Starostwo Powiatowe w Gnieźnie, Miasto Czarnków, Gmina Drawsko, Gmina Rawicz, Organizacja Turystyczna Leszno-Region, a branżę reprezentować będą: Kompleks Olandia, Hotel Poznański z Lubonia oraz Hotel Olympic z Wronek.
Dodatkowym działaniem promocyjnym będą degustacje regionalnego produktu - piwa noteckiego oraz konkursy przeprowadzane na rowerze z trenażerem a także konkursy na temat atrakcji turystycznych Wielkopolski i możliwościach wypoczynku w naszym regionie. Do wygrania są pobyty weekendowe w atrakcyjnych hotelach ufundowane przez członków WOT oraz gadżety.
Stoisko odwiedzą przedstawiciele samorządów Wielkopolski oraz dziennikarze mediów krajowych i zagranicznych. Wielkopolska uczestniczyć będzie w dniu 8.03.2012r w Networkingu organizowanym dla prasy i organizatorów turystyki w ramach projektu Partnerstwo Odra jako jeden z 4
polskich i 4 niemieckich regionów - uczestników tego ponadregionalnego i międzynarodowego projektu.
Na osobnym stoisku miast - gospodarzy EURO 2012 zaprezentuje się Miasto Poznań, wzbogacając ofertę dla miłośników sportu pokazem wypieku i degustacją rogali świętomarcińskich. Prezentacja walorów turystycznych Regionu Wielkopolski podczas ITB’2012 w Berlinie jest elementem realizacji projektu "Kompleksowa promocja wiodących produktów turystycznych Wielkopolski" współfinansowanym ze środków UE.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
NIK: Działalność człowieka zagraża Półwyspowi
Zachodniopomorscy przedsiębiorcy zadowoleni z ferii
Małopolska zarobiła na turystyce więcej niż przed
Branża piwowarska liczy na
Dział targi, konferencje, workshop:
Zapraszamy na Nowe Trendy w Turystyce
Nowe Trendy w Turystyce - promocyjna wejściówka do
Dział biura turystyczne:
TUI stawia na sztuczną
Można składać oferty w Programie wsparcia
NIK: Działalność człowieka zagraża Półwyspowi
Dział dostawcy/usługodawcy branży:
SITE Poland podsumowuje 3 edycję programu Young
Państwo może nakładać obowiązki na dostawców usług internetowych z siedzibą w innym kraju
Ceny wrześniowych wyjazdów rosną trochę
Niemiecki Dzień Turystyki bez
Najlepsze praktyki dotyczące spotkań medycznych. Raport ICCA i AC
W Sandomierzu powstaje Centrum Obsługi Ruchu Turystycznego
Touroperatorzy zwiększają gwarancje, będzie bezpieczniej?
Jak korzystać z wyciągów narciarskich za darmo
McDonald pozwala klientom komponować kanapki
Najbardziej oryginalna kuchnia świata
Polacy wybudują podwodny hotel