Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Pilot wycieczek rowerowych
- REZYDENT TURYSTYCZNY REGO-BIS - SEZON 2024
- Animator Czasu Wolnego - Bułgaria
- KIEROWNIK DZIAŁU REZERWACJI
- PRACOWNIK DZIAŁU CALL CENTER
- Pilot na Węgry
- Project Manager (Katowice)
- Specjalista ds. rezerwacji w jęz. polskim
- Specjalista ds.turystyki - biuro podróży w...
- Sprzedam pensjonat Rabka Zdrój
Lufthansa zaczyna nową kampanię promocyjną
"Nonstop you" to przewodnie hasło nowej kampanii wizerunkowej Lufthansy. Jest ona realizowana w mediach drukowanych, internecie, nośnikach outdoorowych i na urządzeniach mobilnych.
Niemiecki przewoźnik chce podkreślić swoją rolę w segmencie podróży służbowych. Kampania ma pokazać znaczenie komfortu pasażera w trakcie podróży. Zorientowanie na jakość obsługi i dobre samopoczucie podróżnych ma być głównym celem serwisu pokładowego.
"Nowa kampania ma na celu przybliżenie marki wszystkim naszym pasażerom. Sygnalizuje także zmianę perspektywy. Teraz nie mówimy już tak wiele o tym, co robimy dla naszych pasażerów. Koncentrujemy się raczej na ludziach, dla których to robimy"- mówi dyrektor generalny Lufthansy w Polsce Bart Buyse.
Kampanię przygotowała agencja Kolle Rebbe, za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy MindShare Polska. Akcja ma trwać do 26 maja 2013 roku.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Kampania reklamowa Lufthansy
[2014-03-20 12:55 80.52.137.*]
.. Jeśli Lufthansa robi "tak wiele" jak robiła obsługując pasażera Rokitę, to gratuluję "fantastycznej" obsługi, w każdym razie ja, dziękuję, polecę LOT-em. odpowiedz »
Dział centra informacji i promocji:
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw
Dziwny konkurs na dyrektorów
Polacy na pierwszym miejscu wśród
Dział dostawcy/usługodawcy branży:
SITE Poland podsumowuje 3 edycję programu Young
Państwo może nakładać obowiązki na dostawców usług internetowych z siedzibą w innym kraju
Ceny wrześniowych wyjazdów rosną trochę
Niemiecki Dzień Turystyki bez
Najlepsze praktyki dotyczące spotkań medycznych. Raport ICCA i AC
Starsze aktualności:
Komisja Europejska przedłużyła możliwość pomocy dla małych portów
Oburzenie na ceny biletu na Wawel, ale czy
TSUE: Przewoźnik odpowiada za nienależyte udzielenie pierwszej
Ankieta KE dla
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
PKP zamiast zarabiać, traci pieniądze
Ostrzeżenia Ministerstwa Spraw Zagranicznych
Znamy listę najlepiej ocenianych hoteli w Polsce
Początek roku na polskich lotniskach
Ogólnopolskie szkolenia dla branży turystycznej
Przewoźnik lotniczy stanął nad przepaścią
Turcja zaostrza dostęp do alkoholu