Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Biuro Podróży Elit Tours
- Rezydent Hotelowy
- SPECJALISTA DS. KOMUNIKACJI I CONTENT MARKETINGU
- Specjalista ds.obsługi posprzedażowej Wrocław
- pilot Bawaria
- PILOT NA JAPONIĘ na przełomie kwietnia/maja 2026
- B. P. Okno na Świat (Warszawa) - Specjalista ds....
- Specjalista ds. Turystyki w salonie Wakacje.pl
- Specjalista ds turystyki - Stargard
- Specjalista / Specjalistka ds. turystyki
Starbucks będzie jeździć za studentami
Sieć kawiarni Starbucks postanowiła uruchomić sprzedaż swoich produktów z przyczep gastronomicznych na terenie dwóch uczelni w Stanach Zjednoczonych.
Dzięki temu sieć może sprzedawać swoją kawę w miejscach gdzie nie można postawić kafejki. Warto dodać, że w USA to właśnie kampusy państwowych uczelni były jednymi z niewielu miejsc bez kawiarni Starbucks.
W całym kraju znajduje się w sumie 11,5 tys. lokali należących do sieci. Na terenach uczelni jest ich tylko 300. Oznacza to, że studenci kupowali kawę w innych firmach. Firma postanowiła to zmienić i będzie wręcz jeździć za studentami. Przyczepy mogą zostać przeprowadzone w każde miejsce o dowolnej porze. Dzięki temu Starbucks będzie ustawiał swoje mobilne kawiarnie tam gdzie w danym momencie znajduje si najwięcej potencjalnych klientów.
Sieć już od dawna stara się pokonywać pewne bariery i chce dotrzeć z kawą wszędzie. Akcja rozstawiania przyczep z kawą na wynos jest pilotażowa i jeśli osiągnie odpowiednie efekty - właściciele będą chcieli w ten sposób rozwiązać problem braku miejsca na swoje lokale.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Nad Bałtykiem Święta szansą na dobry koniec
Nowe wpisy na Liście niematerialnego dziedzictwa kulturowego
Dofinansowanie projektów
Zakaz reklamy piwa uderzy nie tylko w branżę piwowarów. Ucierpi też
Starsze aktualności:
Intercity zadowolone z 2024
Picie na stokach potępiane
ACI EUROPE: Potrzebujemy zabezpieczenia przyszłości
POLREGIO przewiozło ponad 100 mln
Gdzie Polacy latali samodzielnie w
ETC publikuje wskazówki dla zrównoważonej
Accor ułatwia rezerwacje
Turystyka wspiera 33 finał
Gdańsk Europejską Stolicą Kultury
KNF zatwierdziła prospekt emisyjny Sfinksa
Touroperator kończy działalność
Dominos Pizza podbija polskie duże miasta
Niemiecka branża turystyczna na plusie
Zbliżają się Targi Wypoczynek 2012
Czas rozpocząć renowację zabytków
Złote Wizy Turystyki - Wybierz Laureatów
Frustracje pasażerów linii lotniczych
Ryanair składa obietnice i przedstawia zmiany
Mercure gwarantuje gościom dobrą obsługę
Jelenia Góra: I Puchar Polski w Grillowaniu im. Macieja Kuronia
