Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Animator Czasu Wolnego - Bułgaria
- KIEROWNIK DZIAŁU REZERWACJI
- PRACOWNIK DZIAŁU CALL CENTER
- Pilot na Węgry
- Project Manager (Katowice)
- Specjalista ds. rezerwacji w jęz. polskim
- Specjalista ds.turystyki - biuro podróży w...
- Sprzedam pensjonat Rabka Zdrój
- B.P. ITAKA w C.H.M1 w Czeladzi zatrudni
- NEKERA - Specjalista Wsparcia Sprzedaży
WARS testuje w pociągach aplikację
Rozpoczęły się pierwsze testy aplikacji mWars. Mogą ją wypróbować podróżni jadący pociągiem "Panorama" z Warszawy do Wrocławia. Kolejne testy planowane są na trasie Warszawa - Kraków - Warszawa w pociągach "Kościuszko" oraz "Krakus".
Podróżni korzystający z nowej aplikacji mobilnej mają możliwość przeglądania menu z opisem i zdjęciami każdej potrawy znajdującej się aktualnie w karcie WARS. Zamówienia składane są w dowolnym momencie podróży oraz dostarczane pasażerowi bezpośrednio do przedziału, w którym się znajduje.
Mamy nadzieję, że proponowane przez nas nowe rozwiązanie technologiczne podniesie komfort podróży. Aplikacja mWars umożliwia pasażerowi składanie zamówień bez konieczności wychodzenia z przedziału." - mówi Paweł Dudek, Prezes Zarządu WARS S.A.
Aplikacja mWars bazuje na technologii kontekstowego przetwarzania zamówień opracowanego przez firmę WellServed. Realizowana jest w oparciu o usługę działającą "w chmurze", umożliwiając podróżnym przeglądanie menu oraz składanie zamówień, a restauracjom ich realizację. To pierwsza aplikacja mobilna świadcząca taką usługę w Polsce. Jesteśmy więc bardzo dumni, że możemy uczestniczyć w tym projekcie"Dzięki najnowszym technologiom możemy zamawiać smartfonem wybrany posiłek w dogodnym momencie czy miejscu." - mówi Maksymilian Kuśmierek, prezes WellServed Sp. z o.o.
Aplikacja mWARS przygotowana została na smartfony i tablety z systemem Android oraz iOS.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Elektroniczne faktury zaczną obowiązywać za 2
Przewodnik Michelin - więcej lokali z
Lepsza kondycja branży
Program inwestycji dla branży turystyka, horeca i
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej
Dział transport:
Elektroniczne faktury zaczną obowiązywać za 2
eSky reklamuje się, że taniej niż u
Starsze aktualności:
Oburzenie na ceny biletu na Wawel, ale czy
TSUE: Przewoźnik odpowiada za nienależyte udzielenie pierwszej
Ankieta KE dla
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Modlin instaluje defibrylatory
Polacy jedzą mało owoców morza
Infolinia kością niezgody w PKP
Programy lojalnościowe - czy warto zbierać mile?
Jak rzeszowskie restauracje ogrzały swoje menu
MSiT: Są dodatkowe środki na pomoc klientom biur podróży
WYTWÓRNIA WYPRAW - POSZUKIWANI PILOCI WYCIECZEK!
Kim Dzong planuje kolejną turystyczną inwestycję
Paraliż ruchu lotniczego w Europie
Gdzie Warszawiacy spędzili majówkę?