TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Znana marka hotelowa zniknie z rynku

Grupa hotelowa Accor ujednolica nazwy wszystkich hoteli w Polsce. Ostatnie obiekty działające pod szyldem Orbis dostaną nazwę zgodną z wytycznymi francuskiej grupy Accor.


Decyzja grupy podyktowana jest przede wszystkich sytuacją rynkową - większość klientów sieci to goście z zza granicy, a Orbis jest jedynie lokalną marką - mówi Ireneusz Węgłowski, prezes Orbisu.

Ostatnie cztery hotele działające pod marką Orbisu maja zniknąć z rynku w ciągu najbliższych 2-3 lat. Zmiana nazwy nie wyklucza dalszych inwestycji w obiekty. Jak podała spółka w najnowszym komunikacie, do końca 2014 roku chce przeznaczyć 100 mln złotych na modernizację kluczowych placówek.

Z kolei Orbis zostanie jako nazwa spółki giełdowej zarządzającej siecią.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Orbis Accor hotel obiekt hotelowy Ireneusz Węgłowski klient w Polsce inwestycja sieć francuska grupa spółka giełdowa Ireneusz Węgłowski prezes


Komentarze:

Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję